Örjan... To Be Continued

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Senast redigerad av en moderator:

SuperB Hörnjuridik

New Member
Reaktionspoäng
0
Örjan låter meddela att han gärna hade fått sova middag ifred och därför är lite vrång för tillfället. Men i övrigt tycker han att det ska bli mysigt.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ska bli kul att följa och förhoppningsvis åker ni i XYZ på däng ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan intyga att det inte blir det enklaste att plocka byar av Örjan. Tyvärr kommer dem snipa er till helvetet. Om jag får säga så :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Kan intyga att det inte blir det enklaste att plocka byar av Örjan. Tyvärr kommer dem snipa er till helvetet. Om jag får säga så :awsm:

Kan jag bekräfta, riktiga busar i den familjen... Helt galet :D

Inget intressant än, stammarna bara känner på varann. Lite fejks, lite spejattacker osv :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det är ju så fruktansvärt löjligt att XYZ ens går ut med en krigsförklaring mot Örjan. Helt sjukt, börjar likna ett gäng attentionwhores.
 

DeletedUser

Guest
Det är ju så fruktansvärt löjligt att XYZ ens går ut med en krigsförklaring mot Örjan. Helt sjukt, börjar likna ett gäng attentionwhores.

Så du menar att Örjan & dess hyfsat erfarna och omtalade spelare inte förtjänar en krigsförklaring på externa eftersom de är få i kvantitet?
 

DeletedUser

Guest
Jag håller på XYZ för att jag gillar stammen, men jag håller även på örjan eftersom jag har flertalet XYZ spelare nära mig :)
 

DeletedUser

Guest
Så du menar att Örjan & dess hyfsat erfarna och omtalade spelare inte förtjänar en krigsförklaring på externa eftersom de är få i kvantitet?

Jag menar att Örjan och dess "hyfsat erfarna", men ack så oseriösa lilla stam inte kräver en krigsförklaring för att plocka byar av.
 

DeletedUser

Guest
Jag menar att Örjan och dess "hyfsat erfarna", men ack så oseriösa lilla stam inte kräver en krigsförklaring för att plocka byar av.

Jag skulle vilja säga motsatsen, men eftersom du verkar ha så otroligt rätt i allt du säger. Så låter jag kriget säga sitt :)

Till admin: Kan någon byta topic till XYZ Vs. Örjan & Wizard, då de förklarat krig och att de ställt sig på Örjans sida

//Rokstarr
 

DeletedUser

Guest
om weed har kommit med i bilden är ni körda :)

Jag tvekar inte på det, dock så tror jag att WEED kan säga själva om de skulle blanda sig in i kriget. Något jag inte tror de kommer göra, eftersom det är fortfarande rätt långa färdar som gäller om det ska bli K45 Vs K55 krig :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tvekar inte på det, dock så tror jag att WEED kan säga själva om de skulle blanda sig in i kriget. Något jag inte tror de kommer göra, eftersom det är fortfarande rätt långa färdar som gäller om det ska bli K45 Vs K55 krig :)

har ni inga weed spelare nära er?? Aja kanske blir ett dött krig men fortsätt kötta örjan :D
 

DeletedUser

Guest
Ja.. för kvarlevorna av wizard är ju aktiva. Men får hoppas på lite mer action inatt, kanske ni vågar er på lite tåg då till och med? :sneaky:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp