Önskningar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Riggo spelade i LAONDA på v9 och i LEAGUE på v12. Sprewtlender spelade också i LAONDA, sen vet jag inget om övriga meriter där.

Och vilka stammar är det? Hört talas om LEAGUE som lyckades med bedriften att skaffa en IAP med TYT och på så vis bli av med chansen att överleva längre än vad TYT ville... :)

LAONDA har jag aldrig hört talas om, trots att jag spelat på värld nio.
 

DeletedUser

Guest
Och vilka stammar är det? Hört talas om LEAGUE som lyckades med bedriften att skaffa en IAP med TYT och på så vis bli av med chansen att överleva längre än vad TYT ville... :)

LAONDA har jag aldrig hört talas om, trots att jag spelat på värld nio.

Jag är inte insatt i v9's historia, vet inte riktigt hur stammarna var uppbyggda. Huruvida LEAGUE är det där lämnar jag okommenterat.
Riggo är i alla fall en duktig spelare, så mycket kan jag säga.
 

DeletedUser

Guest
Sprewtlewder (stavning) spelade ju också i LEAGUE men under Loveparade om jag inte minns fel.
 

DeletedUser

Guest
Finns en halvklar intervju med honom sen innan som aldrig postades av oklara skäl, men har lovat honom att intervjua honom först av alla så det lär komma upp inom veckan.

Utmärkt. Kommer faktiskt ihåg den intervjun, han satt och skröt om den i Skype - och så kom den aldrig! :(
 

DeletedUser

Guest
Utmärkt. Kommer faktiskt ihåg den intervjun, han satt och skröt om den i Skype - och så kom den aldrig! :(

Haha, njae, så var det inte direkt hörru :)

Jag skulle gärna vilja se en intervju med "Biggest L" L.a.w. (V10).
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, njae, så var det inte direkt hörru :)

Jag skulle gärna vilja se en intervju med "Biggest L" L.a.w. (V10).

Jag skulle vilja veta vad han tycker om saittam efter han uttalade sig på forumet här om dagen ^_^



Saittam den 15.04.2011 kl 11:12

Nu måste vi med gemensamma krafter attackera och adla lite byar från LAW! Han har snott förstaplatsen och det mår jag inte bra av!
100-200 skarpa från var av en av oss borde göra susen och sen lite adel på det!
:D :D :D
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Och vilka stammar är det? Hört talas om LEAGUE som lyckades med bedriften att skaffa en IAP med TYT och på så vis bli av med chansen att överleva längre än vad TYT ville... :)

LAONDA har jag aldrig hört talas om, trots att jag spelat på värld nio.

LAONDA var en tidig stam som var chefad av Riggo, vad jag vet. Har för mig att Riggo och fidel var polers, eller så vare riggo och stock. Jag vet ifan, dessa 5-bokstäve-nicken... förvirrandeh.

anywayz, har för mig att riggo var rätt duktig... men i det stora hela helt irrelevant eftersom han inte var mer särskilt länge. Ska man intervjua någon från v9 ska man intervjua Lody. Ska man intervjua nån från v5 så ska man intervjua FJ.

True story.
 

DeletedUser

Guest
Intervjuar ni Sparkz så måste det handla om mergande, och varför han älskar att skriva 400 rader om att folk inte vet någonting, och att hans åsikter är oklanderlig sanning och kunskapsberikande retorik. Annars blir det ganska så lamt.

Folk som hade blivit någorlunda läsvärt shit:

- Eggeh/Pöta (dem är helt enkelt bättre än dig som läser detta, utan undantag)
- HumbleSwede (om vadsomhelst)
- Jigsaw (han verkar vara en jävla hinkskalle, men I've been told att han är grym)
- Metaldazer
- Jonke och el. H2
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp