Ökad Adelsdistans?

Vill du ha utökad adelsdistans?


  • Totalt antal röstare
    79
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Man blir visst insiktsfull när man får för mycket fritid över. ;)
 

DeletedUser

Guest
Okej nu e det 50 % Som vill och 50 % som inte vill .


Undra vad som vinner :)
 

capitan

Member
Reaktionspoäng
0
Sänk priset på adelsmän och guldmynt istället så ska ni få se en värld som börjar leva igen ;)
 

DeletedUser

Guest
riktigt bra ide faktiskt :) istället för 40,000 50,000 50,000 per mynt kan de sänkas till 25,000 30,000 30,000 ;)

Jag vet inte riktigt vad du har blivit lurad till att betala, men sist jag kollade kostade varje mynt 28.000 trä, 30.000 lera och 25.000 järn. Adelsmän däremot kostar 40.000 trä, 50.000 lera och 50.000 järn. :).

I övrigt tycker jag att en värld med billigare mynt liggare närmare verkligheten till hands än längre adelsavstånd, då tusentals byar måste omordnas för att matcha de nya adelsavstånden. Med billigare mynt slipper man ändra om, det enda som påverkas är att adlingarna trissas upp enormt, vilket blir roligare för alla sidor. Är någon sida då bättre än den andra kommer detta att visa sig mycket snabbare än nu, då vi måste vänta i flera månader för att kunna få in inblick i vem som leder kriget. Kanske kan någon stam till slut stå som segrare på värld tre. :eek:
 

DeletedUser

Guest
hehe tänkte på adelspriset så blev fel av mig såklart :p ska vara 15,000 20,000 18,000 istället för 28,000 30,000 25,000 eller nått liknande de :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
delad i den här frågan, en ökad adeldistans skulle göra det enklare att "hoppa" för spelare,
men ett sänkt adelspris skulle kunna få så att världen få mer adlingar då det är enklare att få adlen i byarna och dessutom fler.
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
delad i den här frågan, en ökad adeldistans skulle göra det enklare att "hoppa" för spelare,
men ett sänkt adelspris skulle kunna få så att världen få mer adlingar då det är enklare att få adlen i byarna och dessutom fler.
spelar personligen inte V3, men tänk dig o blanda dem 2?....ödak distans och lägre pris?
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Vad jag undrar däremot... varför måste man alltid ta i? Dubblad avstånd är ju rätt drastiskt ju. Öka med 50% kanske hade fått bättre respons?
 

DeletedUser

Guest
Vad jag undrar däremot... varför måste man alltid ta i? Dubblad avstånd är ju rätt drastiskt ju. Öka med 50% kanske hade fått bättre respons?

Förmodligen för att det blir "jobbigt" att genomföra flera omröstningar och förändringar, så då tar de allting på en gång istället. Ja till billigare mynt!
 

DeletedUser

Guest
Istället för att rekrytera en adelsman som tar 3 timmar kan man sänka det till 1 minut som på speed xD

Bra tips :D
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
vore ännu bättre med en forever-speed, startas om såväl ngn vinner världen...
 

DeletedUser

Guest
tyvärr han jag inte rösta men ja det hade funkat med längre adelsavstånd. tycker att det är en narturlig del av tw att det ökas undan för undan ger nya möjligheter till spel då det blir färre och färre spelare i denna värld.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp