Återigen hjälpen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Hur är det man laddar upp filer där på wikin? Så att man kan använda de filerna (bilder) till texten?
Edit: Hittade...
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Tackar så hjärtligt för era bidrag!

Jag överför svenska texter från den gamla hjälpen till den wiki sidan, men "det inte vara bra svenska" ... :p

Så måste korrekturläsa och ha mig vid tillfälle, men hittar ni sidor som är på engelska får ni mer än gärna översätta det ni hinner och orkar.
 

DeletedUser

Guest
Tackar så hjärtligt för era bidrag!

Jag överför svenska texter från den gamla hjälpen till den wiki sidan, men "det inte vara bra svenska" ... :p

Så måste korrekturläsa och ha mig vid tillfälle, men hittar ni sidor som är på engelska får ni mer än gärna översätta det ni hinner och orkar.

fick dra fram tyska boken och sätta mig på något på premium
 

DeletedUser

Guest
kör google om jag inte fattar

det där med prem tycker jag låter bra
 

DeletedUser

Guest
http://wiki.tribalwars.se/wiki/Kategori:Taktiker

Ska ni sno andras guider utan skribenten/skribenternas tillåtelse, ha då åtminstone ryggrad nog att ge credit where credit is due. Jag har väldigt svårt att tro att personerna som skrivit bl.a. Sniping- & Safehouse-guiden, har godkänt det här/lagt ut guiderna självmant. What gives you the right, etc etc.

Inte mer än rätt att personerna som skrivit guider som läggs upp, har ett ord med i leken. Går på tunn is genom att hävda att så inte är fallet här, men personen/personerna som lagt upp dessa guider, får gärna bevisa motsatsen.

/SFFN
 

DeletedUser

Guest
Jag hänger då ut mig själv. Jag har nu kontaktat de som gett guider till mig som jag lagt upp där. Tills dess är de bortredigerade. Tyvärr tänkte jag inte så långt, då dessa guiderna redan är spridda på diverse stamforum etc, men du har rätt.
 

DeletedUser

Guest
tycker bilderna som gaffel satt in är kassa så har suttit med det ett tag
 

DeletedUser

Guest
tycker du borde byta ut de tyska bilderna på dina hänglåsningar
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp