Årets värld 7 spelare (2009)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Efter moget övervägande - xray. Måste vara den grymmaste allroundspelaren på v7, när man tänker på alla aspekter av spelet.
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
Krävs ju lite aktivetet att ha den deffen jag har i mina byar vid rätt tidpunkt.. :)

Nominerar..

Xray, jag anser att han får liv på server7 på ett sätt som folk väntat på länge, samt hållt en stabil och solid spel stil hela vägen och har tungan på rätt plats.

Respekt åt den mannen..

Samt ett riktigt plus i kanten till Amped vars framgång och akvitet är inget annat och respektera även det!

/coolin

Har inte sagt att du är inaktiv men att du har grymt mycket deff.
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
de är sista dagen att nominera en spelare till årets värd 7 spelare (2009)
 
Senast redigerad av en moderator:

Grov masak

Member
Reaktionspoäng
0
Jag skulle vilja nominera amped pga att han är en grym spelare, kan allt om TW, köttar bra och har överlägset mest poäng på v7, väldigt engagerad när det är krig, hjälper alla i stammen med svar på frågor, KÖ, fixar script etc.

Alternativt Xray, en utav de bästa ledarna jag beskådat. Har alltid tid för en, planerar bra, krigar bra, är vänlig och rättvis(iaf mot oss i NiT), hjälper alltid till när det behövs etc.
 

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
Visst känns det corny att nominera någon från egna stammen, men även jag tänker jag på amped eller xray.

Övriga nominerade äro: Trelleholla (avsevärd ledning oba, stabil insats i privat krig haha)
samt Coolin (visat att han kan hålla murarna stängda, även när tusentals stridslystna, skrattande lämmeltåg inkommer)

Bästa spelare...betyder inte motivator, ledare eller bästa script-skapare enligt mig. Utan den som konsekvent
köttar, deffar och visar sig ligga en nivå över motståndet i alla lägen. Visst, ledaregenskaper och samarbetsförmåga
är en stor fördel men det ser jag enbart som extra-kvalitéer.


Min subjektiva lott faller på amped.
Motivering:stabil i alla lägen och någon man kan rådfråga om det mesta. Har även ett helt ok
vanligt liv, vilket är viktigt för hälsan tycker jag.
Utslagsgivande var att han har 2* min egna poäng samt att han
succefullt kämpade personligen mot en hel stam tidigare i våras (S.P.Q.R / pretorians).
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
då var det dags för "röstning" och där med ska denna tråd låsas inga fler nomineringar får göras och jag avslutar med att nominera "okänt" denna spelare eller demon må vara farmad men det är väl acceptabelt med tanke på alla byar, för de flesta så ses denna spelare som en en noob, men jag vet vad han kan göra, bland annat tog han min vän drlove (rip) på en sek, alla adels måste landat samtidigt och jag vet ej hur men drlove blev adlar på en dag av okänt och de ska ni vet att de är inte de ända okänt har gjort, så se upp för denna spelare, han finns överalt alla kontinenter, alla stamar och vad jag vet så har han spioner i alla byar...ni må farma honom, skratta åt honom men den dag ni dör så lovar jag att minst hälften av er dör på grund av honom.

mvh master of you
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
då var det dags för "röstning" och där med ska denna tråd låsas inga fler nomineringar får göras och jag avslutar med att nominera "okänt" denna spelare eller demon må vara farmad men det är väl acceptabelt med tanke på alla byar, för de flesta så ses denna spelare som en en noob, men jag vet vad han kan göra, bland annat tog han min vän drlove (rip) på en sek, alla adels måste landat samtidigt och jag vet ej hur men drlove blev adlar på en dag av okänt och de ska ni vet att de är inte de ända okänt har gjort, så se upp för denna spelare, han finns överalt alla kontinenter, alla stamar och vad jag vet så har han spioner i alla byar...ni må farma honom, skratta åt honom men den dag ni dör så lovar jag att minst hälften av er dör på grund av honom.

mvh master of you

Va?
Vem är okänd osv?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp