Årets Spelare V3

DeletedUser

Guest
◘ Vem ska ni rösta på?
◘ Vem tycker ni har gjort sig förtjänt för det?

Jag ska rösta på Mikedeee, eftersom han har kämpat sig upp till toppen flera gånger och klarat ett ensamt krig mot GOW samt att han är en underbart trevlig spelare som ställer upp för sina kamrater och stam när det än behövs.

Lite roligt att veta :)
 

DeletedUser

Guest
Min röst kan mycket väl komma att gå till Mikedeee, men jag överväger också Kawac
 

DeletedUser

Guest
Det är inte många gånger som Mikedeee har frågat efter deff, han har oftast klarat sig själv med sina egna defftrupper...
 

Mikedeee

GuideGud
Reaktionspoäng
0
Tackar..

Nog fick jag deffhjälp alltid i sista striden mot GoW..
Samt fick jag mycket rens hjälp av min nya Stam Elite när jag hade ett överflöd av adel...

Finns många personer att tacka för att man är där man är idag...

Lev väl mina vänner och ovänner..
 

DeletedUser

Guest
Ändra lägret är ni klara ?!!

Var är era nomineringar? . godtar ni detta!?. kom igen nu denna tråd är lite one-sided.

Mindre teletubbies gruppkramp stuk och och lite mer Tribalwars... dra till med lite kandidater och gör det lite intressant för mig och kanske er :awsm:
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
Det lilla jag har mött kawac har inte gått någon vidare uncool att anfalla kl 04 och ta 20 byar innan 07 :( Som jag har förstått så är hon en grym deffare och jag fick problem mot henne deffensivt (så dålig är jag inte faktisk :) ) så hon är helt klart en av dom bästa/bästa men känns tråkigt att inte komma med någon nomenering men jag kan inte komma på någon annan just nu. Fronk ska inte glömas bort.
 

DeletedUser

Guest
Det lilla jag har mött kawac har inte gått någon vidare uncool att anfalla kl 04 och ta 20 byar innan 07 :( Som jag har förstått så är hon en grym deffare och jag fick problem mot henne deffensivt (så dålig är jag inte faktisk :) ) så hon är helt klart en av dom bästa/bästa men känns tråkigt att inte komma med någon nomenering men jag kan inte komma på någon annan just nu. Fronk ska inte glömas bort.

Fronk ska verkligen inte glömmas bort!
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
Jag lägger min röst på Kawac!
Har spelat med henne och även varit KÖ några gånger... Och jag fattar inte hur man orkar sitta med flera tusen inkommande i vecka efter vecka och ändå markera ut fejks, ducka, adla tillbaka och ändå trivas med tillvaron! =)

Grym spelare! :)



MASH forever <3
 

DeletedUser

Guest
Hehehe...ett litet inhopp då jag spelade på v3 under nästan halva året innan jag la ner helt här. Tycker mig ändå ha rätten att nominera en spelare. :D

Min nominering blir följande:

Hemsk
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Min nominering hamnar nog på Hemsk.
Han måste vara just hemsk att ha emot sig.

Anledningen till att han får min röst är helt enkelt av den enda anledningen till att han är den värsta köttaren jag någonsin sett.
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Även min nominering hamnar på hemsk. Underbart aktiv kille som kan värkligen kötta ;)
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Och bara för att motsäga alla :
Förutom kawac, så finns ju Andreas83

Leder ob-deff ligan och ändå är han på gott humör och hänger med i alla svängar som skett och sker.

En riktigt bra allround-spelare helt enkelt
 

DeletedUser

Guest
Hemsk lätt!

Kolla OBA, det är det som ger Hemsk alla röster. Han dominerar på ett underbart sätt.
 
Topp