Ärligt

DeletedUser

Guest
Hur menar du nu. Det är sant att vi spelar tillsammans, men har vi spelat tillsammans? Jag tycker alltid att jag har fått attacker från dig :p

Men du är välkommen! Gillar ditt raka sätt, nästan lika oförståeligt som mitt hahaha

Lycka till så ser vi om det blir något möte någon annanstans.

Jadå, vi lirade classic 2 ihop.

Har aldrig attackerat dig vad jag vet.Fel placering för mig.

Vart är jag välkommen? Bjuder du på kebab? Oförståeligt? Komplicerat skrivet om jag får be.

HAha, aaa kanske de.Eller så ses vi på v.15 :p
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
...Och så försöker vi hålla en någorlunda hög nivå mina kära.

Det vore tråkigt med ett hänglås men det är lätt att trådar som denna spårar ur.
Diskussion och argumentation - absolut! Pajkastning och troll - njet!
 

DeletedUser

Guest
Vi har varit under attack från laser sen första stund. Så vem klagar. Det jag har något emot, om du läst tråden, är att total överlägsenhet fungerar här. Men iofs visste jag ju det innan då det inte finns någon moralbegränsning i den här världen. Vad jag lockades av var att resurshastigheten och frånvaron av kyrkor. Nu har jag provat på det och väljer att avsluta när jag avslutar.

Jag startade när jag startade jag har inte sagt något om det.

Vad menar du med fördelar med rimmen? Att bli plockad så fort man nått adelsnivå?

"Total överlägsenhet" måste fungera i ett spel som är gjort för att vinnas och ta slut. Även om världar kan ta flera år så kommer de sluta med en segrande stam.
 

DeletedUser

Guest
tänkte bara lägga till mina åsikter i denna "dialog".

Ingen har fel o alla har rätt!

Det skrivs att TribalWARS är ett krigs spel, men under dessa förutsättningar oavsett moral osv så kan väl alla se att världen är så gott som avgjord o O-G tar ut sin fulla rättighet att göra precis som dom vill ( skulle själv ha gjort det). Frågan är det verkligen så roligt o köra i O-G?

Ni får/har inget motstånd.

Gangbang är nu mera synonymt med TW o detta är en del av spelet, alla heder åt =K= som iaf körde sitt race o SRB-BULL som iaf vågade.


All heder o respekt åt O-G eran taktik o strategi har var helt outstanding på V15.

mvh ödmjukast Castel
 
Reaktionspoäng
0
Nu är det inte så att jag bad om att motståndet inte skulle va det bästa på denna värld. När jag med några till startade O-G ville vi ha en hög nivå. Ganska nobelt ändå, sen har vi verkligen inte gjort något som har med gangbang att göra på denna värld, som det känns lite du vill få det till castel.

Att vi gick på =K= när dem attackerade Kort kan knappast räkna som ett gangbang då det är =K='s miserabla diplomati som får stå sitt kast att "hoppas" att vi inte ska göra något när dem gav sig på våra allierade.
 

Akabodil

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi har varit under attack från laser sen första stund. Så vem klagar. Det jag har något emot, om du läst tråden, är att total överlägsenhet fungerar här. Men iofs visste jag ju det innan då det inte finns någon moralbegränsning i den här världen. Vad jag lockades av var att resurshastigheten och frånvaron av kyrkor. Nu har jag provat på det och väljer att avsluta när jag avslutar.

Jag startade när jag startade jag har inte sagt något om det.

Vad menar du med fördelar med rimmen? Att bli plockad så fort man nått adelsnivå?

Jag måste bara säga att jag startade i rimmen och vart är jag nu? Rimmen är king!
 

DeletedUser

Guest
sen har vi verkligen inte gjort något som har med gangbang att göra på denna värld, som det känns lite du vill få det till castel.

Det va ingen känsla laughing buddha, utan ett påstående som baseras på andra världar. Det är en del av spelet dvs diplomatin o ära sina allianser.

En fråga som jag hoppas på att ngn kan hjälpa mig med vad EXAKT innebär en gangbang?

att flera stammar deffar upp en annan stam i ett krig o sen blandar sig en annan stam oavsett värld är väl en del av spelet/diplomatin.

självklart skall man försvara sin allians :)
 

DeletedUser

Guest
Det va ingen känsla laughing buddha, utan ett påstående som baseras på andra världar. Det är en del av spelet dvs diplomatin o ära sina allianser.

En fråga som jag hoppas på att ngn kan hjälpa mig med vad EXAKT innebär en gangbang?

att flera stammar deffar upp en annan stam i ett krig o sen blandar sig en annan stam oavsett värld är väl en del av spelet/diplomatin.

självklart skall man försvara sin allians :)

Ett gangbang (Tw-gangbang då de finns andra betydelser) är när 2 eller fler stammar/spelare går på en stam/spelare. Detta för att antingen den enskilda stammen är för stor, eller helt enkelt för att de ska ta kortare tid och mindre förluster. Finns såklart bättre förklaringar men detta är en kort, simpel beskrivning.
 

DeletedUser

Guest
Ett gangbang (Tw-gangbang då de finns andra betydelser) är när 2 eller fler stammar/spelare går på en stam/spelare. Detta för att antingen den enskilda stammen är för stor, eller helt enkelt för att de ska ta kortare tid och mindre förluster. Finns såklart bättre förklaringar men detta är en kort, simpel beskrivning.


Det låter mer som en trekant du beskriver. men du kanske inte är erfaren nog att veta skilnaden.
 

DeletedUser

Guest
en gangbang för mig skulle jag mer säga är när 5+ stammar gå på en och samma stam. Därmed räknas självfallet inte familje stammar.
 
Topp