Ärets inbjudningsskämmt?

DeletedUser

Guest
skulle tro att det helt enkelt var ett missriktat invite brev, kanske inte kollade stammen utan endast det strategiska läget, verkar som sagt underligt likt en ren tabbe.
 

hanzoon

New Member
Reaktionspoäng
0
Ska bara säga att vi är inte en massinvite stam, detta meddelande ska ignoreras.
Ett misstag från vår sida och det ska inte upprepas..
 

DeletedUser

Guest
Mja, såg erbjudande från andra stammar =)

Bestämde mig att utveckla mig som spelare istället för att utveckla andra spelare =)
 

DeletedUser

Guest
fail på topic, soon to be fail på TMNT och fail på denna tråden i övrigt =D
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Ptja, BRB har visst kommit på ett nytt sätt att få bort stammar på - bjuda in deras spelare.

Vi i NiC köttar dom istället :rolleyes:

Hallå där Wallin :)

DEt var inte våran avsikt att få bort en stam på det där viset :)

Det var vårt sätt att bli ännu starkare på bara :)

Vi hade lätt kunnat gå in o kötta TMNT om det var så men vi har planerat detta länge i BRB och nu gick det till verkan...

Så på det sättet ligger det till :)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, ptja, så kan man med göra, stora hemska BRB invitar människor från skitstammar.

Jag vet inte, ni kanske är smarta och planerar på och kicka personen efter stammen gått under men, ptja, vad vet jag, hänger inte med längre.
 

DeletedUser

Guest
Då fick jag en till sägelse.

så glm det jag skrev NVM :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Bry er inte om vad coronel x säger...

Han pratar så mkt o han vet inget om vad våran taktik o tänkande och varför vi har agerat som vi har gjort...

Men vi har en plan över det hela

och coronel x.... Va tyst o säg inget om du inte vet vad detta gäller
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, ptja, så kan man med göra, stora hemska BRB invitar människor från skitstammar.

Jag vet inte, ni kanske är smarta och planerar på och kicka personen efter stammen gått under men, ptja, vad vet jag, hänger inte med längre.

Menar du att jag inte är skillad spelare`? ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag har mer ryggrad än wallin så jag påstår att du inte är en skillad spelare, och jag hoppas verkligen BRB bara invitade dig för att din stam skulle vittra och dö och att de sedan kickar dig ur stammen, varför annars de gjort på detta viset förstår jag icke :)
 

DeletedUser

Guest
Jag har mer ryggrad än wallin så jag påstår att du inte är en skillad spelare, och jag hoppas verkligen BRB bara invitade dig för att din stam skulle vittra och dö och att de sedan kickar dig ur stammen, varför annars de gjort på detta viset förstår jag icke :)

Lyssna extra på Xenu, min framtid ser lovande ut ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag har mer ryggrad än wallin så jag påstår att du inte är en skillad spelare, och jag hoppas verkligen BRB bara invitade dig för att din stam skulle vittra och dö och att de sedan kickar dig ur stammen, varför annars de gjort på detta viset förstår jag icke :)

klart vi invitear dom bästa spelarna från kontinentens top stam bara för att låta dom växa till sig innan vi internadlar dom :D
 
Topp