Är svenska TW dött?

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Första gången på flera år (känns det som i alla fall) jag går in här och kikar och fattar ingenting, finns det inga pågående världar eller missar jag något? Är spelets popularitet dalande, eller hur verkar det egentligen? Kommer inte personligen börja lira detta igen då jag inte klarar av att spela med måtta, men tråkigt att se att ett spel man kopplar till så mycket nostalgi och en jäkla massa jävlar anamma är påväg utför.

Ha de gött gubbar o damer

ps. skräll o se teh gow på toppen av senaste hall of fame
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Vi är överflyttade till .net sedan oj ganska länge nu. Minnet är bra men kort.
 

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
216
Kul att se dig här Lawliet!

Jag vet inte om jag kan säga det går utför, spelet som sådant är ju inte direkt avsett att spelas med världar som blir mindre och mindre, det blir liksom ett helt annat (och egentligen inte särskilt bra) spel när världarna blir pyttesmå och det är samma gäng som slåss med och mot varandra på varenda värld.
Communityn däremot, den blir tyvärr lidande av att man valt att behålla ett forum (för att inte tala om en Facebook) sida för de som valt att fortfarande ha sitt spel på svenska. Vi blir generellt lite lämnade utanför både det ena och det andra och det är svårt att hålla aktiviteten uppe när vi nu är uppdelade i flera mindre grupper och våra mindre communities blir lite styvmoderligt behandlade.

Men jag får nog gratulera dig till insikten att inte börja spela igen - det var ju det där med att göra saker med måtta... det är svårare än att lugga en skallig gubbe. ;)
 

selakefo

Member
Reaktionspoäng
16
Att behålla svenska forumet var ganska onödigt faktiskt. Jag stör mig mest på att jag måste justera url:en för hand för att komma från spelet direkt till forumet på net.
 

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
216
Att behålla svenska forumet var ganska onödigt faktiskt. Jag stör mig mest på att jag måste justera url:en för hand för att komma från spelet direkt till forumet på net.

Du tycker det är jobbigt? :D Testa att inte kunna plocka upp någonting, typ reglerna på rätt språk om du inte ser till att vara inloggad på ett spelkonto som är på rätt språkversion. Där pratar vi jobbigt när jag får logga ut för att logga in igen för 25 gången samma dag bara för språket automatiskt ändras :woooot:

En kort fråga jag kanske inte skulle ta här men jag gör det ändå - det funkar inte med en direkt länk i snabbmenyn?
 

selakefo

Member
Reaktionspoäng
16
Du tycker det är jobbigt? :D Testa att inte kunna plocka upp någonting, typ reglerna på rätt språk om du inte ser till att vara inloggad på ett spelkonto som är på rätt språkversion. Där pratar vi jobbigt när jag får logga ut för att logga in igen för 25 gången samma dag bara för språket automatiskt ändras :woooot:

En kort fråga jag kanske inte skulle ta här men jag gör det ändå - det funkar inte med en direkt länk i snabbmenyn?

Du borde helt klart strejka!

Länk i snabbemenyn funkar bra, dock får man öppna som ny flik annars kommer man bort från spelet.
 
Topp