Ännu ett krig!

DeletedUser

Guest
helt ärligt så har dom tagit nåra små byar i k47 byarna har omkring 2-3 k poäng men dom släpper jag åt dom. dom får lite självförtroende av de hehe:D

och vi har ju williams army som ligger en bit ifrån oss som har förlorat byar:(

men vi ska visa dom :D:D:cool:
 

DeletedUser

Guest
haha, jag tappar byar dom dagarna jag inte orkat vara aktiv. Men jag får väll börja satsa lite på att anfalla dom nu. :)
 

DeletedUser

Guest
Lycka till i kriget mot ~AR~, det kan nu behöva om ni inte får hjälp... ~AR~ har fått tillbaka en spelare från Of-pol... Ni förstår säkert att det är Sailkille jag pratar om...

Tro dock inte att ni får ta alla deras byar:p Vill kanske ha någon jag med:)
 

DeletedUser

Guest
Sailkille bör ju nu klassad som en flykting, och i så fall bör vi inte få några problem med honom :)
 

DeletedUser

Guest
mm sailkille bör inte vara ett problem om inte nu ÖL släpper han fri. men vi kan nog ge motsånd även om han e tillbaka.



DEN ENDA GÅNGEN VI BACKAR ÄR NÄR VI TAR FART!!!!:D:D:cool:
 

DeletedUser

Guest
HAHAHHA! och detta ska kallas krig? ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZ :D

Side 1:
Tribes: -[L]-
Players:

Side 2:
Tribes: ~AR~
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1
Sida 2: 6
Skillnad: 5

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 9,839
Sida 2: 41,397
Skillnad: 31,558

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0
 

DeletedUser

Guest
mm våra trupper tar ju slut hela tiden så vi måste bygga nya och så har man svårt att producera adel.... man har tagit nåra tiktigt fina byar :D tänk också att vi e 4 spelar som krigar och de e bara 2 av oss som spelar offensivt... dom andra sover nog...

som ni ser så tar ju dom bara nåra små byar och jag stora kolla här

Side 1:
Tribes:
Players: lacosteblack

Side 2:
Tribes: ~AR~ ~AT~ ~AV~ ~AVN~
Players:

Timeframe: Senaste 3 månaderna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 29
Sida 2: 33
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 297,592
Sida 2: 156,250
Skillnad: 141,342

image.php


kriget har dött för ~AR~ inte vågar göra en offensiv .... och vi kan inte köra offensiv hela tiden för trupperna räcker inte.;)
 

DeletedUser

Guest
Menar du att du inte varit aktiv i en vecka? Bara tänkte eftersom du tappat byar och poäng i en vecka ^^

Jag har inte varit aktiv på mer än 1 månad xD förutom i början av kriget :p Då jag tog lite adels och dödade en del trupper ;)
 

DeletedUser

Guest
Själv tycker jag det aldrig blev ett krig, blev mer att sidorna slog på varandra lite dom första dagarna sen somna in i törnrosa sömn! ZzZzZzZzZ
 

DeletedUser

Guest
mmhmm de e bara för att som du kanske märker kan vi inte adla för många byar! för att vi inte har råd att producera adels. för det andra så är vi ganska skickliga försvarare så dom lyckas inte så mycket. dom ända gångerna dom lyckats är när jag låtit dom ta byar av mig på 600p-4000p .

och för det andra ska man inte adla aldeles för många byar så att man inte kan försvara dom . man måste vänta och få ingång trupp produktionen och sedan hamra på igen. vilken jag har börjat göra nu :D
 

DeletedUser

Guest
Vi är inte så många och adlar ju därför inte så snabbt. Ifall vi arit 5 spelare med 500t poäng var så är det ju klart att vi skulel kunna adla mkt fortare och koordinera mer anfall :)
 
Topp