Ännu ett krig!

DeletedUser

Guest
Det har nu länge kliat i fingrarna på våra medlemmar som har velat starta ett krig. Så när det nu lider mot lov för några och alla har fått ordning på sina truppr så har vi beslutat oss för att det nu är dags att gå ut i krig.

Beslutet togs när det kom till våran vetskap att ni har lagt er i ÖLs krig med Of-POL och för att utjämna oddsen där och för att hjälpa våra allierade så har vi beslutat oss för att nu starta krig mot er. vi skulle helst hålla det till en fair fight mellan oss och er även om självklart ÖL och Of-Pol kommer anfalla så kommer inte vi att koordinera några anfall tillsammans ifall inte ni gör det.

Vi ber alla stammar utanför Absalon familjen att hålla sig utanför

Må bästa stamm vinna :D

MVh,
-[L]-

P.S. vi är ledsna över att anfall skickades innan krigsförklaringen skickades men från och med nu så råder det krig mellan -[L]- och ~Ar~.
 

DeletedUser

Guest
Finns ingen regel om att en krigsförklaring ska komma före ett anfall. fördelen med att göra en är att man visar upp ett bra sätt att sköta sin diplomatiska bit på, medans de finns fördelar att inte göra det.
det är bara ett fint sätt att formulera sig på, ett sätt som har blivit mer och mer vanligt.

Lycka till då. inte för att jag la märkte till att dom hade lagt sig i speciellt mellan oss och Of-pol men ändå krig välkomnar jag alltid. finns inget som höjer stammen så bra som ett välorganiserat krig.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ni kan då inte tro ni har nån ensamrätt på ARs byar, för då har ni fel.

GL HF, lär väl bli vinst hur ni än gör...
 

DeletedUser

Guest
jo krigsförklaring kom lite sent ut eftersom jag trodde williams army satte ut den på forumet men han hade bara skickat den till deras ledare. altså vi har krigat innan of-pol upplöstes. ni kan kålla TW:cool:
 

DeletedUser

Guest
okej:)
vi blandar oss väl inte i kriget med en offensiv henrik?:confused:
bara fortsätter att plocka om man inte hittar nåt bättre? ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Nja mot lacosta inte, men va ja såg så ville de vara ifred mot AR. Vilket inte godkänns ;)
 

DeletedUser

Guest
Lilla jag förstår inte vad detta har med ÖL och/eller OF-POL att göra?
 

DeletedUser

Guest
det var så att flera spelare gick från AR till OF-POL bara för att hjälpa sina allierade. fick till och med ett mail av en kompis i AR och han sa att det snart var hans tur att gå över till of-pol och hjälpa dom i ett krig. det var samiiez fast han existerar inte längre:)
 
Senast redigerad av en moderator:

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
det var så att flera spelare gick från AR till OF-POL bara för att hjälpa sina allierade. fick till och med ett mail av en kompis i AR och han sa att det snart var hans tur att gå över till of-pol och hjälpa dom i ett krig. det var samiiez fast han existerar inte längre:)

Jag vet inte var du fått din info...den är iaf helt oriktig...det har inte kommit över nån spelare från AR till OF-POL under vårat krig med ÖL...
 

DeletedUser

Guest
Jag kan svara på lite frågor som är anledningarna till att jag skrev det här.

bara som ettl itet simpelt inlägg så så lade jag nite up förklaringen på forumet eftersom det inte finns några Absalon spelare som är aktiva här så det kan ju inte bli en så stor diskussion. ;)

Ursprungligen postat av henrik338
Ni kan då inte tro ni har nån ensamrätt på ARs byar, för då har ni fel.

GL HF, lär väl bli vinst hur ni än gör...

Ensamrätt är ju svårt att få men vi ville intese att en stam helt plötsligt skulle få n massa häjlp från en allierad med att rensa byar och med att skydda spelare. Den enda hjälp som jag märkt som delats ut är genom spejjning vilket vi inte bryr oss så mycket om.

Som svar på frågan om att ÖL inte var under anfall av Absalon så hade jag kontakter i ÖL som berättade att dom börjat blanda sig i kriget och för att dom inte skulle göra det mer så startade vi krig med dom. Helt utan att ÖL frågade om den hjälpen.

Vi ville ha ett krig och därför startade vi ett. Nu får man väll hälsa Absalon medlemmarna lycka till och be er säga til om ni har några funderingar. :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
wha? va säger du, mindre ord så blire lättare för mig o förstå.

AR har vi i Nar anfallit sedan länge tebax, vi har röjt dem åt sidan där de nu ligger. Inte lär vi stanna där heller. Vi behöver byar för att avancera, står nu lacos iväg och tror de äger dessa byar har de fel och lär också få bli överkörda.
 

DeletedUser

Guest
Jag försökte skriva att vi ju aldrig kan stoppa andra stammar från at anfalla någon av parterna i kriget. Men vi ska inte koordinera anfall ihop med andra :)
 

DeletedUser

Guest
det är det jag menade du får adla alla byar om du så kan men inga kordinerade anfall gör vi med någon. ni kan gärna ta deras byar i norr (k36) gör ni som ni vill adla på men vi gör inga kordinerade anfallere.

jag säger inte att jag äger deras byar kanske du missförstog mig.... det är lätt att tolka fel med dock svårt att tolka rätt:eek:
 
Topp