Älg vs BKK

DeletedUser

Guest
Fick ställa om sin deff? Vad jag vet så var det tidigare bekräftat att defensiva enheter från Booyaa fanns till godo innanför älgs murar. Vilket som så är det sjukt att Peter tror sig vunnit krig i v11, ett krig vann ni vad jag vet. Stammen Nagel var en fin vinst för älg haha, nej Peter ni får äran till victory. Är du vuxen nog att ta i hand o blicka frammåt? Det är väll bara "kärringar" som är långsynta, inte sant?
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Fick ställa om sin deff? Vad jag vet så var det tidigare bekräftat att defensiva enheter från Booyaa fanns till godo innanför älgs murar. Vilket som så är det sjukt att Peter tror sig vunnit krig i v11, ett krig vann ni vad jag vet. Stammen Nagel var en fin vinst för älg haha, nej Peter ni får äran till victory. Är du vuxen nog att ta i hand o blicka frammåt? Det är väll bara "kärringar" som är långsynta, inte sant?

Kan du dela med dig av denna bekräftelse på något sätt?

Du verkar ha glömt att ni anföll medans kriget fortfarande igång, skulle vara märkligt ifall där funnits deff från oss vid den tidpunkten.
Du framstår bara som bitter, svälj stoltheten och gå vidare.
 

DeletedUser

Guest
Här loggar man in bakfull och blir bemött av en vägg fylld av stavfel, lögner och grammatisk efterblivenhet.
Jag har dessvärre varken orken eller lusten att besvara allt du skrev men lite kan du få.
Jag punktar upp det för dig så det blir enklare att läsa, om du inte förstår någon av punkterna kan du dessutom enkelt ta en paus i läsandet utan att tappa bort dig.

1. Gulligt av dig att säga "det enda sättet att klara sig var att kriga mot älg och med booyaa, när ni är döda och vi som gjort tvärtom lever kvar.

2. Varför envisas du med att lägga upp "för alltid" stats? Jag har flera gånger i denna tråden förklarat varför ni adlat fler än oss och dessa siffror är inte från kriget vi körde 1 vs 1, alla andra i forumet har insett det. Kan du vara snäll och sluta använda det som ett argument för vinst? Du vet dessutom lika väl som jag att statsen hade varit löjligt enkelriktade om ni inte valt att trycka på fegknappen

3. Asynja deffade upp hela er front, dessa trupperna fick ni utplacerade redan när vi krigade mot 3 andra stammar inkl Booyaa och anledningen var att ledningen i Asynja visste att jag ville ha ihjäl dem. När vi efter kriget mot booyaa hoppade på f.c.b. hade jag gjort det klart för doom och co att det skulle bli konsekvenser för deras agerande. Asynja gick då ännu mer aktivit in i kriget på fcb:s sida genom att deffa upp dem, sitta som KÖ och internadla spelare vi knäckt i våra offensiver.
Detta är inga spekulationer utan fakta, det är allmänt känt att jag har haft spioner i Asynja sedan länge och har således läst det rakt från ledningsforumet. Du var inte omtyckt i din egen stam som ledare vilket ledde till att 3 spelare sålde ut dig och bekräftade vad jag nyss sagt. Nu är det dags för dig att lägga fram ett bevis på booyaas omfattande stöd i vårt krig, södertälje är välkommen att hålla andan medans vi väntar på bevisen.

4. Ni gråade inte för att ni var rädda för Booyaa, ni gråade er för att kriget vände och ni visste att ni skulle dö. Du visste också om att jag inte tänkte hålla tyst om vinsten och att det skulle bli en jobbig period framöver. Det som fick bägaren att rinna över var inte diplomatisk rädda utan det faktum att hela er stam gick samman för att göra en fet offensiv på mig. Jag deffade bort hälften och snipade resten, förnedringen var ett faktum. Samma dag som ni fick era failrapporter tryckte du på knappen och din patetiska ursäkt till stam följde efter.

5. Jag har ingen anledning att bli din vän
 

DeletedUser

Guest
Här loggar man in bakfull och blir bemött av en vägg fylld av stavfel, lögner och grammatisk efterblivenhet.
Jag har dessvärre varken orken eller lusten att besvara allt du skrev men lite kan du få.
Jag punktar upp det för dig så det blir enklare att läsa, om du inte förstår någon av punkterna kan du dessutom enkelt ta en paus i läsandet utan att tappa bort dig.

1. Gulligt av dig att säga "det enda sättet att klara sig var att kriga mot älg och med booyaa, när ni är döda och vi som gjort tvärtom lever kvar.

2. Varför envisas du med att lägga upp "för alltid" stats? Jag har flera gånger i denna tråden förklarat varför ni adlat fler än oss och dessa siffror är inte från kriget vi körde 1 vs 1, alla andra i forumet har insett det. Kan du vara snäll och sluta använda det som ett argument för vinst? Du vet dessutom lika väl som jag att statsen hade varit löjligt enkelriktade om ni inte valt att trycka på fegknappen

3. Asynja deffade upp hela er front, dessa trupperna fick ni utplacerade redan när vi krigade mot 3 andra stammar inkl Booyaa och anledningen var att ledningen i Asynja visste att jag ville ha ihjäl dem. När vi efter kriget mot booyaa hoppade på f.c.b. hade jag gjort det klart för doom och co att det skulle bli konsekvenser för deras agerande. Asynja gick då ännu mer aktivit in i kriget på fcb:s sida genom att deffa upp dem, sitta som KÖ och internadla spelare vi knäckt i våra offensiver.
Detta är inga spekulationer utan fakta, det är allmänt känt att jag har haft spioner i Asynja sedan länge och har således läst det rakt från ledningsforumet. Du var inte omtyckt i din egen stam som ledare vilket ledde till att 3 spelare sålde ut dig och bekräftade vad jag nyss sagt. Nu är det dags för dig att lägga fram ett bevis på booyaas omfattande stöd i vårt krig, södertälje är välkommen att hålla andan medans vi väntar på bevisen.

4. Ni gråade inte för att ni var rädda för Booyaa, ni gråade er för att kriget vände och ni visste att ni skulle dö. Du visste också om att jag inte tänkte hålla tyst om vinsten och att det skulle bli en jobbig period framöver. Det som fick bägaren att rinna över var inte diplomatisk rädda utan det faktum att hela er stam gick samman för att göra en fet offensiv på mig. Jag deffade bort hälften och snipade resten, förnedringen var ett faktum. Samma dag som ni fick era failrapporter tryckte du på knappen och din patetiska ursäkt till stam följde efter.

5. Jag har ingen anledning att bli din vän

Talk to the hand... Som jag ser det så bevisar statistiken tydligt att Tomten spöade skiten ur Älg.. Alla långdragna undanflykter blir nästan pinsamma. Att plocka ut några enstaka erövringar för att visa statistik på vem av er 2 som vann över den andre funkar inte... Säger bara att ni plockade några enstaka av varandra. Tomten vann över Älg trots att ni var deffade. Face the facts!

Här loggar man in bakfull och blir bemött av en vägg fylld av stavfel, lögner och grammatisk efterblivenhet.
Trodde forumsreglerna var tydliga här???? Skärpning!
 
Senast redigerad av en moderator:

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Söder, tröttnar du aldrig på att trolla?
Dessa konstanta försök till att provocera. Som sagt, lägg fram bevis på att dom var deffade.

Vidare så kan väl aldrig en person som ger upp utropa sig som vinnare. Tänk dig ett scenario där ett fotbollslag tar ledningen, ska dom då abrupt avsluta matchen och hävda att man vunnit utan en chans för motståndaren att vända?

Det var väl exakt den vändningen som skedde och man valde den enkla vägen att göra slut på det genom att gråa för man inte kunde utstå förudmjukelsen, mycket likt ditt scenario. Sen för att man tekniskt sett inte var besegrad så kan man sitta här på forumet och komma med bortförklaringar om hur saker hade kunnat vara annorlunda om man fortsatt, patetiskt, riktig jävla förlorarmentalitet.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
asså jag har ju följt kriget eftersom jag slutade med TW men inte la av med forumet.... Och för mig ser det ut som att ÄLG Fuc*ade upp sina mostståndare, f.c.b B K K, vilka det nu var! Och sedan gråade dom sig och sedan gnäller dom att ÄLG var den förlorande stammen? Om ni nu hade Asynja på eran sida skiter jag i, hade ni det så blev ni värkligen ägda! Om ni inte hade det så bliv ni,,, VÄRKLIGEN ÄGDA!!! AV ÄLG! Inse faktum, ni kan inte motbevisa deras vinnst! Dom vann, ni förlorade för att gråa er är en förlust! När jag stred I CAF i värd 3 så krigade vi mot STRIBE! Dom gråade sig men det var inte så att typ, Master Over You, Tiindra, Manar eller någon annan spindel kom och sa: Nej vaf*n! Ni vann aldrig? Vi gråade ju oss det är ju något helt annat.... NOOOOOOOOT! Det är samma sak som att förlora ett krig! Spelar du poker och du tar "Fold" den omgången så vinner du inte handen? Jag är för *** 11 år och fattar det!
 

DeletedUser

Guest
Krigandet på älg var B K K:s enda förhoppningar om en överlevnad då vi ville se en tajt relation med Booyaa/möjligen merga i framtiden. När vi vi möttes av murar som varken gick att slå igenom norr om älg eller söder om älg och våra spej rapporter visade tydligt att inga defensiva förflyttningar hade skett i den mån som ni försöker propagera.

Jag har aldrig påstått att B K K vann kriget, jag noterade att BooYaa var de enda som styrde kriget som om vi våre bönder i chack och booyaa valde sitt drag. Så även B K K som gav upp våra förhoppningar totalt, det spelar ingen roll vem som vannm B K K förlorade då vi gav upp och anser du peter/älg att ni vann så undrar jag varför du alltid mot mig och många andra i tw forum ska behandla som skit? Du vet att detta är ett spel, kan man inte ens hålla tonen så har man inget här att göra. Pajkastning till hobby kan hållas i off topic, vill du kränka mig, möt mig som person för den jag är :)

För alltid statsen är de som gäller då det endast hade adlats 1 by av älg innan kriget, har kriget startat oavsätt från vilekt part så startar statsen även där ifrån oavsätt hur orättvist det är.. Annars kan alla stammar börja lägga upp statsen vart efter de känner sig rättvist behandlade :thinking:

Jag visste att det skulle ta slut/att vi skulle dö en dag då Booyaa är de enda med fulla odds var garanterade B K K:s byar och dom som sagt valde sin del av diplomati.

Och de som "inte gillade mig" i B K K, jag vet vem en av dom var, det var Patrik (irl polare) som var en pussy från start.. Han vågade inte anfalla älg och där rök vi ihop och han joinade älg för att spionera, dock så var jag så bitter på Patrik att även han visade vart han stog och valde att stå på er sida. De andra två, Elmorte + hans polare HAHHAHHAHA Elmorte var så förbannad på mig/ledningen för att vi i varje operation/disskution fördelade B K K som ett norra och ett södra B K K.. Och de lämnade hux flux och visade även de vart de stog. Och Elmorte, ja hans undergång i v9 fanns det lite fingrar från vår sida oxå.

Jag har ingen anledning till att bli vän med någon på tw, det är bara ett spel. O andra sidan så är jag fullt frisk och mött spelare som jag idag är riktigt god irl polare med på andra sidan sverige vilket leder till att hela min familj/andras familjer binder nya vänner.. Tycker jag är en bra anledning ist för att hata alla runt om sig, det får andra o må skit och får man andra o må skit så är man en idiot som person.. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Nu gör jag detta tydlig! - Jag har aldrig påstått att B K K vann, anser dock inte att älg ägde B K K trots att älg vann då vi gråade oss som du säger. Läs alla inlägg, har jag varit otydlig ber jag om ursäkt. :confused:
 

DeletedUser

Guest
VA?? Någon som kanske behöver en cenil varning lr? ÄLG vann stort, jag spelar/spelade aldrig i älg och kommer nog inte göra det!
 

DeletedUser

Guest
Så även B K K som gav upp våra förhoppningar totalt, det spelar ingen roll vem som vannm B K K förlorade då vi gav upp och anser du peter/älg att ni vann så undrar jag varför du alltid mot mig och många andra i tw forum ska behandla som skit? Du vet att detta är ett spel, kan man inte ens hålla tonen så har man inget här att göra. Pajkastning till hobby kan hållas i off topic, vill du kränka mig, möt mig som person för den jag är :)

Jag förstår inte riktigt ditt inlägg, och det säger jag inte ens för att vara taskig.
Eftersom jag är inne på sista refrängen av min underbara twkarriär kan jag dock kosta på mig en förklaring till denna frågan, eftersom det verkar vara ett så stort mysterium för många.
Tribalwars är ett spel, ett strategispel och detta forumet är spelets propaganda forum. Jag är/var diplomat och min uppgift är att med hjälp av tal och skrift se till så min stam skapar stabila diplomatiska relationer, hamnar i taktiskt smarta krig samt att mina spelare är med till slutet av världen.
Säg vad ni vill om mina metoder, men dem som varit med på v11 från start kan nog intyga att jag inte hade något vidare dreamteam att utgå från. Jag såg det dock som en skoj utmaning och nu står vi här i slutet av världen, med spelarna som varit mest lojala och ihärdiga i serverns största stam.

När jag är otrevlig och käftig i forumet så är det precis lika mycket ett spel som när jag sitter och tokklickar i samlingsplatsen, bara väldigt mycket roligare. Sätter jag skriver och agerar här representerar inte nödvändigtvis personen jag är på riktigt och personerna jag väljer att klanka ner på och jävlas med får inte skit för att jag tycker illa om dem som personer utan för att jag anser mig kunna gagna strategiskt i längden på detta, jag har en baktanke med varenda inlägg jag skriver i forumet.
Nu ska jag inte sticka under stolen med att spelare som Södertälje, taipan, castel och co uppenbarligen är efterblivna irl också, men vad jag försöker säga är att det från min sida är ett spel och en jargong rakt igenom.

Puss och kram
 

DeletedUser

Guest
Sätter jag skriver och agerar här representerar inte nödvändigtvis personen jag är på riktigt och personerna jag väljer att klanka ner på och jävlas med får inte skit för att jag tycker illa om dem som personer utan för att jag anser mig kunna gagna strategiskt i längden på detta, jag har en baktanke med varenda inlägg jag skriver i forumet.
Nu ska jag inte sticka under stolen med att spelare som Södertälje, taipan, castel och co uppenbarligen är efterblivna irl också, men vad jag försöker säga är att det från min sida är ett spel och en jargong rakt igenom.

Puss och kram
Kul utt du kommer ut ur garderoben och visar ditt fina jag!
Det finns iofs gränser när det gäller hur mycket skit man får smeta ner andra med med sin s.k jargong. Kan inte heller se hur det är genomtänkt taktiskt att sitta och spy galla över folk som inte ens lirar kvar på "din värld". Köper inte ditt resonemang. Du är säkert en snäll pojke, det har flera bekräftat, men du har betett dig som en skit på forumet. Kan erkänna att det intresserat mig som koskit attraherar flugor..
För mig är TW allt och jag tar allt som sker på forumet på största allvar, eller?


även jag har en attityd som inte representerar den jag är irl ..... är ju det som är leken lite eller?
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp