Älg vs BKK

DeletedUser

Guest
hur tänker du nu? jag tänker ju satsa på att vinna ett krig inte bara vinna en liten del av den...

Du tar med stats från när ni fetdeffade från Asynja hoppade på vår rygg efter att vi varit snälla nog att ge er iap under en lång tid.
Vi låg då i krig mot 2 andra stammar varav en var den största på servern.
Av den anledningen la vi ingen fokus på er överhuvudtaget och vad jag kan minnas gjorde vi inte en enda motoffensiv heller.
Vi försvarade fronten mot er så gott det gick och skrev upp er på vår "att döda" lista.
Sen vi slutat kriga mot Booyaa och bara mött BKK nagel fcb ACAB och TWH har ni inte gått så jävla bra.
Om du nu vill vinna ett helt krig så kan du väl hindra din stam från att upplösas.
Vi står, ni faller
Tig
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Du tar med stats från när ni fetdeffade från Asynja hoppade på vår rygg efter att vi varit snälla nog att ge er iap under en lång tid.
Vi låg då i krig mot 2 andra stammar varav en var den största på servern.
Av den anledningen la vi ingen fokus på er överhuvudtaget och vad jag kan minnas gjorde vi inte en enda motoffensiv heller.
Vi försvarade fronten mot er så gott det gick och skrev upp er på vår "att döda" lista.
Sen vi slutat kriga mot Booyaa och bara mött BKK nagel fcb ACAB och TWH har ni inte gått så jävla bra.
Om du nu vill vinna ett helt krig så kan du väl hindra din stam från att upplösas.
Vi står, ni faller
Tig

Du är alltid lika skön X :awsm:
Vad vore forumet utan dig här ;)
 

DeletedUser

Guest
Hyffsat långsamt men enkelspråkigt.
Jag står för 2an men dem e mina igen

Side 1:
Tribes: Älg
Side 2:
Tribes: B K K
Players: ELMORTE

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 2
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 62,482
Sida 2: 14,839
Skillnad: 47,643

chart




Snart har vi tagit tillbaka månadens förluster också.

Side 1:
Tribes: Älg
Side 2:
Tribes: B K K
Players: ELMORTE

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 95
Sida 2: 96
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 794,926
Sida 2: 849,569
Skillnad: 54,643

chart



Bye bye BKK
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Gött att se att ni börjat gå + mot de nu på totalen =) Men det visste ni ju såklart att ni skulle göra ;)
Undra vad som skulle kunna stoppa er...en ganbang verkar visst vara enda utvägen om man nu vill få bort er...men vem vill det? :O

Go Älg!! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på allt off ni hade fått över er är jag ganska säker på att tanken att ens göra motstånd är ganska så onödig^^ haha

Men ni var ju detta bara väldigt överdrivet tänkande :p

Det är aldrig onödigt att göra motstånd
 

DeletedUser

Guest
Det är väl inte längre någon mening att smyga med att BKK har kastat in handduken och valt att förlora på det fegaste sättet man kan.
Inget som förvånar någon älg då dem även valde att kriga på fegast tänkbara sätt.
Kriget vanns av Älgarna trots merg och fultrix.

Jag vill redan nu höja ett varningens finger till alla stammar som vill roffa åt sig av de kommande barbarerna.
Byarna är våra, vi har sett till att dem blivit gråa och alla adlingar utan vår tillåtelse kommer få efterföljder.
Rör inte byarna om ni inte är beredda att ta konsekvenserna
 

DeletedUser

Guest
skit skoj att följa hela tråden och se hur mycket ÄLG piskade sina fiender!! :D
 

DeletedUser

Guest
skit skoj att följa hela tråden och se hur mycket ÄLG piskade sina fiender!! :D
- full av ångest än idag för att BKK gråade sig, men det kommer förhoppningsvis fler världar inkluderade älgar där vi verkligen kan avsluta ett krig 1vs1 utan diplomatiska inblandningar från båda sidor. Då kan Peter och övriga visa vad de går för :awsm:
 

DeletedUser

Guest
- full av ångest än idag för att BKK gråade sig, men det kommer förhoppningsvis fler världar inkluderade älgar där vi verkligen kan avsluta ett krig 1vs1 utan diplomatiska inblandningar från båda sidor. Då kan Peter och övriga visa vad de går för :awsm:

Kul att du pratar om diplomatiska inblandningar när du inte gjort annat än ful och fegspelat dig fram med hjälp av just detta.
När ni till slut gick på oss utan Booyaas stödhjul (i ryggen såklart och efter att ha mergat med en annan stam) så hade ni inte ett skit att sätta emot.
Vi vann med oddsen emot oss och rent mjöl i påsen, du kröp till korset som den odugling du är.
Alla vet vad jag går för, jag har inget mer att bevisa för någon.
 

DeletedUser

Guest
Kul att du pratar om diplomatiska inblandningar när du inte gjort annat än ful och fegspelat dig fram med hjälp av just detta.
När ni till slut gick på oss utan Booyaas stödhjul (i ryggen såklart och efter att ha mergat med en annan stam) så hade ni inte ett skit att sätta emot.
Vi vann med oddsen emot oss och rent mjöl i påsen, du kröp till korset som den odugling du är.
Alla vet vad jag går för, jag har inget mer att bevisa för någon.

Haha - Har du träffat doktorn på senaste? Om inte annat så kan jag säkert lägga in dig på avdelning 19, du kan aldrig lägga fram åsikter utan att spy ur dig och häller tar du ingen kritik :thinking:

Ful spelat? Du menar att vi attackerade älg när Booyaa körde en större offensiv mot er (Då vi adlade Mr Awesome McAwesome sedan glenka) och "Det kan bero på att det fanns två alternativ, BooYaa eller älg. Du har självfallet valt BooYaa eftersom du är världsbäst Peter :awsm:

så hade ni inte ett skit att sätta emot
det är sjukligt att tro sina egna lögner, B K K krigade samtidigt som Booyaa. Och det fortsatte lika väll som det gjorde innan booYaa lade ner krigandet på älg, ända tills booyaa assisterade lite strö byar här o var hos älg efter en tid så gråade sig B K K då vi/jag tröttnade på Booyaa då de vände från att kriga på er till att deffa er. Enda chansen att överleva från START från B K K:s sida var att kriga på älg vid sida av Booyaa, hade vi inte gjort det hade BooYaa plockat oss fortare kvickt än du överhuvudtaget lyckades med Peter.


Vi vann med oddsen emot oss och rent mjöl i påsen, du kröp till korset som den odugling du är
<--- Seriös? Vilket krig vann du, Booyaa vann inte älg! Det var helt och hållet pga BooYaa som vi gråade oss, kröp till korset är väll inte riktigt vad jag gjorde.

Vet du varför vi överhuvudtaget sökte defensiva trupper kring vår diplomatiska frände? Ni/älg var betydligt större än B K K och när Booyaa slutade kriga på älg så säger det sig med lite logiska förklaringar att defensiva trupper var mer behövligt, speciellt när jag/mastragon(marcus)/Bobby-87 adlade oss in i eran kontinent.

Älgarna vunna adlingar--> B K K http://se.twstats.com/sv11/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=1146&type=gain&oldtribe=5007&newtribe=-1&min=&max=&timerange= 223 stycken :rolleyes:

B K K vunna adlingar --> Älg http://se.twstats.com/sv11/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=5007&type=gain&oldtribe=1146&newtribe=-1&min=&max=&timerange= 333 stycken :awsm:

= BooYaa vann, de som sagt låste fast B K K i sydväst och det kan med säkerhet BooYaa bekräfta?​
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Senast redigerad av en moderator:

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Det är inte så svårt att plocka en massa byar från en odeffad front ifall man laddat upp, inte sant?
Ni vacklade som fan när ÄLG fick ställa om sitt deff och rikta in sig på er i lugn och ro.

5-3, lät som Peter vann med andra ord. ^_^
 
Senast ändrad:
Topp