Krigandet på älg var B K K:s enda förhoppningar om en överlevnad då vi ville se en tajt relation med Booyaa/möjligen merga i framtiden. När vi vi möttes av murar som varken gick att slå igenom norr om älg eller söder om älg och våra spej rapporter visade tydligt att inga defensiva förflyttningar hade skett i den mån som ni försöker propagera.
Jag har aldrig påstått att B K K vann kriget, jag noterade att BooYaa var de enda som styrde kriget som om vi våre bönder i chack och booyaa valde sitt drag. Så även B K K som gav upp våra förhoppningar totalt, det spelar ingen roll vem som vannm B K K förlorade då vi gav upp och anser du peter/älg att ni vann så undrar jag varför du alltid mot mig och många andra i tw forum ska behandla som skit? Du vet att detta är ett spel, kan man inte ens hålla tonen så har man inget här att göra. Pajkastning till hobby kan hållas i off topic, vill du kränka mig, möt mig som person för den jag är
För alltid statsen är de som gäller då det endast hade adlats 1 by av älg innan kriget, har kriget startat oavsätt från vilekt part så startar statsen även där ifrån oavsätt hur orättvist det är.. Annars kan alla stammar börja lägga upp statsen vart efter de känner sig rättvist behandlade :thinking:
Jag visste att det skulle ta slut/att vi skulle dö en dag då Booyaa är de enda med fulla odds var garanterade B K K:s byar och dom som sagt valde sin del av diplomati.
Och de som "inte gillade mig" i B K K, jag vet vem en av dom var, det var Patrik (irl polare) som var en pussy från start.. Han vågade inte anfalla älg och där rök vi ihop och han joinade älg för att spionera, dock så var jag så bitter på Patrik att även han visade vart han stog och valde att stå på er sida. De andra två, Elmorte + hans polare HAHHAHHAHA Elmorte var så förbannad på mig/ledningen för att vi i varje operation/disskution fördelade B K K som ett norra och ett södra B K K.. Och de lämnade hux flux och visade även de vart de stog. Och Elmorte, ja hans undergång i v9 fanns det lite fingrar från vår sida oxå.
Jag har ingen anledning till att bli vän med någon på tw, det är bara ett spel. O andra sidan så är jag fullt frisk och mött spelare som jag idag är riktigt god irl polare med på andra sidan sverige vilket leder till att hela min familj/andras familjer binder nya vänner.. Tycker jag är en bra anledning ist för att hata alla runt om sig, det får andra o må skit och får man andra o må skit så är man en idiot som person..