Ännu en gnälltråd

DeletedUser

Guest
Eller inte. Vill mest bara bidra till att v12 blir ännu mer gnällig genom en hejdå-tråd alá Machs.

Så jag lämnar nu v12 och tw för gott. IRL har tagit tillräckligt med stryk genom att bara ha varit kvar på tw för v12. Denna världen var faktiskt för mycket, och även fast vi är så nära målet känner jag att jag ändå kommer stanna kvar efteråt ifall jag inte avslutar skiten direkt. Kontot kommer tas över av en annan mycket skicklig spelare, och jag hoppas han avslutar den här världen såsom jag förde kontot upp från att ligga och skrapa i bottnen efter månader av inaktivitet till ett konto som länge legat topp 10.

Att skylla på IRL är en vanlig ursäkt. Nu är det dock inte så att vi ligger i "krig" eller inte ens i underläge. Så det är inte därför, utan det är bara så att mitt avslut har varit planerat i ungefär ett halvår av mig själv. Ville avsluta världen i början av sommaren, och nu gör jag det också. Även fast världen icke är slut på ett bra tag. Gaffels svar på våran vädjan om billigare adlar (ett copy-paste-meddelande till hela stammens supportmeddelanden) var även det ett slag i magen på oss som kämpat så hårt, och jag hoppas att världen når 100% TYT innan Gaffel och hans chefer ens har hunnit överväga ett End-Game för v12. Vi ökar ju trots allt med ~5% varje vecka, så varför inte?

Ha ett trevligt liv allihop, och gör som jag och gå ut i solen och njut!
 

DeletedUser

Guest
kommer sakna dej kompis o du lämnar ett stor tomrum efter dej ska du veta
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
nej du får inte sluta :crybaby: vem ska då förklara hur dålig jag är för mig :confused:
 

DeletedUser

Guest
blir de nu 4-5 ägaren på -kiria- kontot ;)?

hejdå machs :*
 

DeletedUser

Guest
som fasiken aldrig kunnat spela under fejknick då folk känner igen dig pga din stavning, när jag missbrukat ursäkten att irl är viktigare?


Vad har de med hela saken o göra om jag får fråga,de e ju bara ett påhopp. Så lågt du sjuker precis nu när du ska sluta(som om du kunde sjunka lägre)
 

DeletedUser

Guest
Det är junior sparkz vi snackar om.

Intressant, ingen bryr sig om du drar eller inte, hoppas du inte ramlar och slår dig irl
 

DeletedUser

Guest
Den missbrukas inte direkt av mig, säg mig gärna Dempap. som fasiken aldrig kunnat spela under fejknick då folk känner igen dig pga din stavning, när jag missbrukat ursäkten att irl är viktigare?

snyggt påhopp. du hade inget annat att klaga på så du klagade på något han kanske inte kan hjälpaD:
 

DeletedUser

Guest
helt ärligt black, ingen bryr sig om dig, jag skriver mest bara för att att jag kan så försvinn nu så vi slipper se dig mer
 

DeletedUser

Guest
Om varken du SinZerius eller Super Boltz inte bryr sig, varför ska ni då skriva i den här tråden? =)

"Bara för jag kan"

Tycker det mer ser ut som om ni är ute efter att säga hur dum i huvudet Mr.Black är och att han borde dra åt helvete och sen helst ramla och skada sig illa. Ni sitter ofta och säger att folk går runt och snackar skit överallt, läs igenom era egna poster så får vi se vilka som snackar skit sen.

Vi kommer nog höras någon gång på skype "Mr.Black", önskar dig lycka till med allt. :)
 

DeletedUser

Guest
Det jag syftar med min text är att jag inte bryr mig om Black försvinner från tw eller inte, då han inte har bidragit tills den utveckling eller gjort någon nytta i forumet mer än att slicka röv för dig.

Om du ser att jag vill att han ska ramla och slå sig irl så ber jag dig lägga upp det, dags att lära sig läsa igen sparkz, Detta är ett A, du läser det som "ahhh".
 

DeletedUser

Guest
Det jag syftar med min text är att jag inte bryr mig om Black försvinner från tw eller inte, då han inte har bidragit tills den utveckling eller gjort någon nytta i forumet.

Jaha, så de som inte jobbar med att utveckla tribalwars och inte skriver gulliga saker i forumet som du tycker om borde dra från .se och göra något annat. Bra bra, då vet vi. För det är ju exakt vad du brukar göra dagligen :)

Om du ser att jag vill att han ska ramla och slå sig irl så ber jag dig lägga upp det, dags att lära sig läsa igen sparkz, Detta är ett A, du läser det som "ahhh".

Ironi är något som jag uppfattade din mening som, men var du så trevlig och hoppas att han inte ska ramla IRL så var det ju gulligt att du bryr dig så himla mycket.

Ironi (grekiska είρωνεία eironeía, bokstavligen "omkasta", "förställa") är en stilfigur som innebär att det finns en skillnad mellan vad som sägs och vad som egentligen menas. Publiken, åtminstone en del av den, förutsätts även vara införstådd med detta. Ironi kan vara humoristisk, men behöver inte vara det. Den kan användas för att undvika öppen konflikt, för att locka till skratt och för att antyda sidor av en företeelse, en person, en tanke etc som man anser svåra eller olämpliga att utpeka öppet.
 

DeletedUser

Guest
Det jag syftar med min text är att jag inte bryr mig om Black försvinner från tw eller inte, då han inte har bidragit tills den utveckling eller gjort någon nytta i forumet mer än att slicka röv för dig..


HAHA asgarv, du känner inte igen dig lite i det där påståendet boltz? :)

förutom att slicka black sparkz röv tydligen, men du har nog slickat en o annan iomed att du får hållas här inne på forumet :)
 

DeletedUser

Guest
Super boltz o Sinzerius , ni kan ju ta o dra nåt gammalt över er. Ni slutade på denna värld "för att ni hade för lite tid" eller något i den stilen, då kan ni även ta och lämna forumet med istället för att klaga på allt och alla!


Mr.black tack för denna tid, jag kommer garanterat höra av mig på skypen:awsm:
 
Topp