@RD@ här, har ni några oldchoolplayers kvar omkring ? hade varit nice !

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ops, v3 var så längesedan och jag kommer inte ihåg dig... Kanske vi var i olika delar av världen ;) Jag var aldrig riktigt stor och slutade spela innan världen tog slut

Kram
 

selakefo

Member
Reaktionspoäng
16
Är kvar, och har sett xray på någon av net världarna. Men det finns fler aktiva spelare. Vi är ett bra gäng svenskar som glider på diverse casual världar. För det är väl så man gör som halvpensionerad spelare? :)
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
När starat nästa värld ? O kan du få hit Tjekan för lite genomång ?
 

selakefo

Member
Reaktionspoäng
16
Inte många kvar från Tjeckan vad jag vet men testa att kolla med xray på W114.

FIKA

Jag spelade i DC så jag hade inte så nära kontakt med någon av dom. TjingisChaan är Tiindra tror jag, hon var väl en av ledarna på v3. :)
 

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
216
Inte många kvar från Tjeckan vad jag vet men testa att kolla med xray på W114.

Om jag inte missminner mig helt, så räckte det alldeles utmärkt med bara en spelare som var kvar från Tjeckan - jag kommer absolut ett fullständigt bedrövligt tjat om den stammen från en specifik spelare, flera år efter stammen var aktuell. :D
Jag tror heller inte du har rätt gällande TjingisChaan, om nu inte spelaren jag tänker på också spelat på kontot Tiindra, det är nästan men inte helt fel.
 

selakefo

Member
Reaktionspoäng
16
Om jag inte missminner mig helt, så räckte det alldeles utmärkt med bara en spelare som var kvar från Tjeckan - jag kommer absolut ett fullständigt bedrövligt tjat om den stammen från en specifik spelare, flera år efter stammen var aktuell. :D
Jag tror heller inte du har rätt gällande TjingisChaan, om nu inte spelaren jag tänker på också spelat på kontot Tiindra, det är nästan men inte helt fel.

Jag har inte så bra minne så det kan vara så att jag fabricierade ihop det helt själv. Men det är något som känns rätt med det...kanske blandar ihop Tiindra kontot med något annat.
 

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
Selakefo@.........Jag tror du menar Tinglo, det är iaf spelaren bakom TjingisChaan,
det vet jag med bestämdhet, TW bästa ledare ever. <3
som jag spelade under på v.3 bl.a.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Selakefo@.........Jag tror du menar Tinglo, det är iaf spelaren bakom TjingisChaan,
det vet jag med bestämdhet, TW bästa ledare ever. <3
som jag spelade under på v.3 bl.a.
Tinglo om inte jag blandar ihop det hela nu ;) spelar på w117 tror jag att det är...
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Ja jag spelade v3, men har den erfarenheten att jag nog slutade som den världens mest hatade..
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Nja tror inte det, var nog andra spelare som var mer hatade på den världen, beroende av i vilken stam som man spelade... Nu var inte jag kvar i slutet men hmmmm
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Nja tror inte det, var nog andra spelare som var mer hatade på den världen, beroende av i vilken stam som man spelade... Nu var inte jag kvar i slutet men hmmmm
Ja du jag mötte hat med hänsyn till v3 tills svenska servern stängde ner, så..
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Jag kikar in då och då men spelar inte längre. Var ju med och vann i V1.
Hälsar till all spelare på V1. :D
 
Topp