Det ryktas att...

kimzs

Member
Reaktionspoäng
17
Jesper.

Absolut är det inget fel med din hets här, givetvis är det heller inte så att din åsikt blir fel enbart för att andra spelares åsikter kan vara annorlunda.

Det jag reagerar på är att du är otroligt nära att gå över gränsen med din hets i varje tråd, du balanserar på gränsen till personliga påhopp och har en, många gånger, sjukt otrevlig attityd. Hets kan utföras med respekt mot sina medspelare, något som i ditt fall verkar svårhanterbart. Se bara ditt svar på mina inflikare, du kallar mig lättstött och känslig. (kan informera om att jag hanterar mycket värre troll än dig på internetforum många ggr.)

Ta istället till dig detta och försök se vad, till exempel, jag menar.

Helt enkelt, hetsa på och reta upp dina (i det här fallet våra) motståndare bäst du kan, men testa att göra det med charm och glimten i ögat, så ska du se att ingen reagerar.

Till exempel:

Det ryktas starkt att JB la ner offensiven mot -SD- efter några dagars misslyckande efter att kimzs hoppat runt och lekt på flera konton ;) Svar på detta, Jonas? ;)
 

-Vendetta

Member
Reaktionspoäng
7
Ok, mina två senaste inlägg har blivit borttagna, det kan ses som helt rimligt dock.

Testar därför igen;
Ryktas att tjommarna på teh gow glömmer ducka lite titt som tätt, vad beror det på?
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Ok, mina två senaste inlägg har blivit borttagna, det kan ses som helt rimligt dock.

Testar därför igen;
Ryktas att tjommarna på teh gow glömmer ducka lite titt som tätt, vad beror det på?
Ryktas det de? Kan dementera det direkt då. Vill du offra 3 dagars produktion kontra min 1 dags produktion, be my guest.
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Jesper.

Absolut är det inget fel med din hets här, givetvis är det heller inte så att din åsikt blir fel enbart för att andra spelares åsikter kan vara annorlunda.

Det jag reagerar på är att du är otroligt nära att gå över gränsen med din hets i varje tråd, du balanserar på gränsen till personliga påhopp och har en, många gånger, sjukt otrevlig attityd. Hets kan utföras med respekt mot sina medspelare, något som i ditt fall verkar svårhanterbart. Se bara ditt svar på mina inflikare, du kallar mig lättstött och känslig. (kan informera om att jag hanterar mycket värre troll än dig på internetforum många ggr.)

Ta istället till dig detta och försök se vad, till exempel, jag menar.

Helt enkelt, hetsa på och reta upp dina (i det här fallet våra) motståndare bäst du kan, men testa att göra det med charm och glimten i ögat, så ska du se att ingen reagerar.

Till exempel:

Det ryktas starkt att JB la ner offensiven mot -SD- efter några dagars misslyckande efter att kimzs hoppat runt och lekt på flera konton ;) Svar på detta, Jonas? ;)

Du skriver här exakt varför jag måste balansera på gränsen
 

S.Abel

New Member
Reaktionspoäng
3
För egen del kan jag anse att ni alla är väldigt okreativa i era förolämpningar. Go ahead for rap battle!

Ryktas att mitt Abelkonto försvann på forumet #sadlife
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
För egen del kan jag anse att ni alla är väldigt okreativa i era förolämpningar. Go ahead for rap battle!

Ryktas att mitt Abelkonto försvann på forumet #sadlife
Sist jag gjorde en rap om Tjäder och hans fula kläder så blev inlägget borttaget. Externa-maffian gillar inte rap battles verkar det som
 

Boris Bobkov

New Member
Reaktionspoäng
4
För egen del kan jag anse att ni alla är väldigt okreativa i era förolämpningar. Go ahead for rap battle!

Ryktas att mitt Abelkonto försvann på forumet #sadlife

Jag vet inte men
Bench tro sig göra något stort
Kanske har han tagit sig vatten över huvudet
Riktigt, han har tagit en by på K44 ort
Ordnar övertag på alla håll och kanter
Så som kurre försöker i sydväst
Sabla ner nu pågar
Alternativ är en jävligt bra skyddsväst
Rabulistisk natt
Tänker mig hur det ska gå
Rita om alla gränser,
Yra vidare, vi kommer att knacka på
Ur kaoset sade en röst: Vintern har sin charm
Sen efter det såg JB till att våren kom, varm.

Ryktas även att skribenten har medfört ett budskap som går att få fram om man läser första bokstaven i varje rad
 
Senast ändrad:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Shush jesper...

Bekräftar vendettan, vi på teh gow duckar aldrig lol :( tråkigt men sant, noobjeppe eller henke blev av med en bit deff, som absolut inte va insamlad av x antal byar.

Ryktas dessutom att världen nu står såpass nära krigens rand att man kan sträcka ut en hand och nästan ta på det.

Ryktas att try us(henke mest) tröttnat något oerhört på jb’s tillvägagångssätt och har gett jb 48h på sig att agera.

Klarar dem inte de, så välkomnar vi er ut på fältet. Tips warrior bob/boris, ta med din väst. Vi får se om den står emot lite mer... högkalibriga kulor.

Ryktas även att kungen på hets delar ut lektioner för enbart 100kr/h tex mycket hög kvalite av hets såsom;

Jb är såpass dåliga att de inte ens kan adla fler byar än try us under en fredsperiod, man kan ju då tycka att de borde försöka något mer... offensivt. Men de gick ju bet på sd :D detta trots att inga try us trupper påträffades(!!!!!) (väl spelat sd, all cred till er)

Gör detta jb till en värdig motståndare? Eller borde sd få adla ner dem och ta äran???

Jag säger inget mer än så.

Prima hets, prima kvalite - per usual.

Mvh
 

ILikeMyChair

New Member
Reaktionspoäng
11
chrome_2018-01-12_16-47-56.jpg
Ryktas att Henke borde ta hets-lektioner av Jesper eller vilken annan än sig själv.
 
Senast redigerad av en moderator:

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
chrome_2018-01-12_16-47-56.jpg


Ryktas att Henke borde ta hets-lektioner av Jesper eller vilken annan än sig själv.
Han är gammal och washed up.

Ryktas f.ö. att man är bra sugen på att dunka på JB lite. Intressant att se hur mycket deff de kommer ha över till att deffa diverse noobs och trash. Och hur många tornbyar de faktiskt kommer kunna försvara. Kommer Tjäders deff att räcka? Kommer Black Magic's byar någonsin bli färdigboostade??? Så många frågor utan svar.
 

Boris Bobkov

New Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att sagan om de två tornen slutade lite dåligt i filmatiseringen, eller vad säger du teh gow?
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Ryktas att vissa spelare i JB kommer behöva prestera bättre än de gjorde inatt om de ska kunna adla något annat än stammar som är 5x mindre ;)
 
Topp