Det ryktas att...

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Inte minsta, slutat förvånas över att du inte kan bete dig i en enda tråd på forumet.
Vilken tur att jag kan bete mig överallt förutom här då :D

Jag tror inte ni människor förstår hur man använder externa. Externa för mig är ett ställe där man har tillfälle att tjaffsa lite med fienden. Nu råkar ju just du kimzs inte vara en fiende, utan bara någon som är lättstött och kanske lite känslig. Men det är okej, jag tar inte illa upp. Däremot den där Vendetta, hoppas hans skills in-game är bättre än hans tjaffs på externa.

Hört samma.

Ryktas att TryUs fyller stammen med spelare utan självdistans. Måste vara en KUL discord-chatt!!
Ingen fattar vad du menar, du får gärna fylla i med lite kontext så att vi förstår kompis. Eller så kan du pma mig in-game och förklara (jag är nämligen lite efter)

Ad hominem ryktas det
 

lord lol

New Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas att jag lagt ner denna världen nu. Önskar båda sidorna ett rättvist och fair krig, lycka till!
 

-Vendetta

Member
Reaktionspoäng
7
Vilken tur att jag kan bete mig överallt förutom här då :D

Jag tror inte ni människor förstår hur man använder externa. Externa för mig är ett ställe där man har tillfälle att tjaffsa lite med fienden. Nu råkar ju just du kimzs inte vara en fiende, utan bara någon som är lättstött och kanske lite känslig. Men det är okej, jag tar inte illa upp. Däremot den där Vendetta, hoppas hans skills in-game är bättre än hans tjaffs på externa.

Ingen fattar vad du menar, du får gärna fylla i med lite kontext så att vi förstår kompis. Eller så kan du pma mig in-game och förklara (jag är nämligen lite efter)

Ad hominem ryktas det

Skriver du ner allt vi säger till dig i nåt anteckningsblock för att sedan bara pastea in det som svar? Ser inte genialt ut. Jag är för övrigt skitkass på spelet så förvänta dig ingenting. Bättre vi krigar här om du vill få stryk.
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Skriver du ner allt vi säger till dig i nåt anteckningsblock för att sedan bara pastea in det som svar? Ser inte genialt ut. Jag är för övrigt skitkass på spelet så förvänta dig ingenting. Bättre vi krigar här om du vill få stryk.
Jaha, ja det var ju en besvikelse.
 

Byggare Jonas 2.0

New Member
Reaktionspoäng
6
Vilken tur att jag kan bete mig överallt förutom här då :D

Jag tror inte ni människor förstår hur man använder externa. Externa för mig är ett ställe där man har tillfälle att tjaffsa lite med fienden.

Det är ganska tydligt att det är många som inte delar din bild utav externa och vad det ska vara till för.
Lek med tanken att det kan vara du som har skev uppfattning och inte alla andra.

Eller du kanske är som jag och inte bryr dig om andra än dig själv? Isåfall kan du bortse från det jag skrev, ryktas det.
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Det är ganska tydligt att det är många som inte delar din bild utav externa och vad det ska vara till för.
Lek med tanken att det kan vara du som har skev uppfattning och inte alla andra.

Eller du kanske är som jag och inte bryr dig om andra än dig själv? Isåfall kan du bortse från det jag skrev, ryktas det.
Om du ärligt tror att en majoritet rättfärdigar något, så kanske du ska kolla bakåt i historien. Galileo hade knappast massan med sig när han presenterade sina idéer. Sen finns det massvis med hemska exempel på majoriteter av människor som har haft fascistiska ideologier och utfört brott mot mänskligheten.

Så förklara nu för mig, min gode herre, hur din utvalda skara skarpa hjärnors åsikter om externa gör att min åsikt blir skev.

Och dessutom så verkar mitt hets bokstavligen vara den enda aktiviteten som finns här. Bara det bevisar väl min poäng, eller?
 
Topp