Det ryktas att...

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Kan ju vara bra med lite kontext kompis, för ser inte riktigt hur det där ska förklara sig självt. Herregud......
Ah visst bästis, ska tänka på att göra det mer tydligt nästa gång så att alla, t.o.m. de som är lite efter förstår. Eller vill du att jag pm:ar dig in-game och förklarar kontexten så att du också kan hänga med?
 

Asukon

New Member
Reaktionspoäng
0
Ah visst bästis, ska tänka på att göra det mer tydligt nästa gång så att alla, t.o.m. de som är lite efter förstår. Eller vill du att jag pm:ar dig in-game och förklarar kontexten så att du också kan hänga med?
I din lilla värld kanske den där videon förklarade sig självt skit bra, men här i den riktiga världen behöver man kontext för att förstå hur det därpå något vis skulle visuellt beskriva situationen. Fast det kanske bara är en slump att ingen fattade, det är ju alla andra som är dumma i huvudet inte du som sög på att visa vad du menade.
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
I din lilla värld kanske den där videon förklarade sig självt skit bra, men här i den riktiga världen behöver man kontext för att förstå hur det därpå något vis skulle visuellt beskriva situationen. Fast det kanske bara är en slump att ingen fattade, det är ju alla andra som är dumma i huvudet inte du som sög på att visa vad du menade.
Okej, jag pm:ar dig nästa gång så vi slipper sånt här
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ok läs igenom era senaste inlägg och tänk efter om de kan eventuellt tänkas gå över gränsen för personangrepp, i så fall ändra
 

kimzs

Member
Reaktionspoäng
17
Skön grabb som måste dra det till personangrepp. Inte så oväntat dock.

Ryktas det.
 
Topp