Det ryktas att...

kimzs

Member
Reaktionspoäng
17
Hmm.. Merga ihop stammar säger du Henke?

Du menar som du erbjöd halva världen att merga ihop sig till en vinst på v.42?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Nej, jag har inte följt världen alls. Det kan säkerligen vara som du säger, men när jag kollar era listor så ser jag bra namn. Namn som borde göra varandra till fiender omgående från världens start, inte allierade.

Men visst, jag kan ha fel. De är säkert så att de som ej får följa med i vinsten tycker de är acceptabelt att slå ihop sig.

Jo tummar, jag minns att vi krigade, och du vet nog mycket väl vad jag gjorde på den världen när jag sa nej till en merge med stam2 för att köra mot onc. Jag går hellre under med fanan högt än och kryper. Sen att ni var, vad? halva världen i storlek med den större delen av meriterade spelare som rullade över motståndet, de är väl inget värt och nämna. Jag minns hur hårt ni ansatte mig, 3 av top 10 rullade sin nukes med kattas på mig, trots att jag inte ens nått top 20 listan LOL.

Skryt bäst du vill, säger som så, nu när denna värld är över så finns jag på v47. Men det är väl "säkrare" och dra in lite pp där och vänta på v48 där jag inte kommer spela.

Jojo kimz, mannen som spelade från start till slut på världen som har super koll.
http://se.twstats.com/sv42/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=24

Här har du listan, sen kan du fråga dina vänner om hur sjukt mycket vänner och spioner våra fiender hade.
 

kimzs

Member
Reaktionspoäng
17
Nämnde jag något över huvudtaget om att fulspel eller liknande ej existerat? Hur är detta relevant i samtalsämnet Henke?

Påstod jag att jag spelade från början till slut?
Nej.

Det jag däremot påpekade var att du ifrågasatt spelsätt som du själv använt dig av också. Kasta inte sten i glashus.
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Förstår vad du menar men inte hur du tänker. Nu är det ju så att varje värld har en historia där relationer byggs upp och tid har spillts där alla har en pusselbit till vinsten. Vissa bär dock på den större biten.

Om man nu är så mkt för krig och sen ger upp för att man får lite inks, vet inte om jag kallar det för att sluta med fanan i topp. Snarare försöka dölja sina brister och ger upp när glanstiden earlygame är över. Men vissa gillar att prata och vissa gillar att få ord till handling.

Hade ingen aning om att du spelade v47 och bryr mig inte det minsta. Jag började där för att tjäna PP och har nu gjort mig en fin hacka. Det enda roliga och motiverande med att spela på samma värld som dig är att det blir fart på externa vilket du ska ha cred för ^^ krigsmässigt på spelet finns det bra många andra konton jag skulle tycka det var roligare och mer motiverande att möta som faktiskt spelar hela linan ut i mot och medgång.

Kötta på du på v47 så kanske jag hoppar in där när v45 är klar!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Det är sant som du säger, varje värld har sin egna historia! Du får, om du har tid, berätta hur det blev till att GT & Shel skulle slå ner alla andra och sen merga. Det låter som en, väldigt intressant historia.

Mannen, du är fan totalt jävla blåst. Jag säger ju att mina byar pultades 247 i 3 veckor och ändå stred vi så hårt vi kunde, men vi tappade på de andra fronterna och i min stam hade vi 3 kompetenta spelare (Där och då visste jag inte hur bra 2 av dem skulle bli) och vi fortsatte. Men när man får kö på stora konton som ger upp och man inser "Fan, detta är lönlöst nu när onc kommer" så gör jag en bedömning, går det att segra eller inte? Varför ska jag slåss till sista byn, vad exakt tjänar jag på det? Vad är nöjet i det? Det finns vissa förlorare som tycker de är det roligaste, men jag gillar kampen om att vinna.

Ja, naturligtvis så är ju v45 inte över än, ni möter extremt hårt motstånd i rimmen och tummar behöver sätta allt fokus för att överleva. Det är förståeligt :) Kämpa på nu, blir det inte v47 så kommer jag finnas på v50.
 

ILikeMyChair

New Member
Reaktionspoäng
11
What, merg? Jag var lite halvt taggad på att observera ett sjukt end-game krig med jämna poäng och spelare.
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Den historian har du redan på externa så bara gå tillbaka och läsa.

Så när du blir kattad och det går dåligt i tre veckor så ger du upp. bra att veta för framtiden, fast det visste jag ju iof redan ;)
Lundav tex på v45 gav inte upp trots att det såg mörkt ut en längre tid. Finns folk med vinnarskalle som vinner världar och sen de andra som spelar tills det blir för jobbigt.

Japp merge blir det som sagt från början har jobbat som en stam. Var nära att bli av innan vi ens klev in i det sista kriget men valde att kötta på från två olika stammar för att få maximal styrka och flanka motståndarn och enkelt dela av off och deff. Tydligen ett segerkoncept ;)
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Kan bekräfta att jag och Jenny hade vunnit v28 mot OnC om vi fortsatt spela. Men istället valde Henke att gråa, så vi hängde på. #FACTS#HENKEGJORDESÅVIFÖRLORA
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Den historian har du redan på externa så bara gå tillbaka och läsa.

Så när du blir kattad och det går dåligt i tre veckor så ger du upp. bra att veta för framtiden, fast det visste jag ju iof redan ;)
Lundav tex på v45 gav inte upp trots att det såg mörkt ut en längre tid. Finns folk med vinnarskalle som vinner världar och sen de andra som spelar tills det blir för jobbigt.

Japp merge blir det som sagt från början har jobbat som en stam. Var nära att bli av innan vi ens klev in i det sista kriget men valde att kötta på från två olika stammar för att få maximal styrka och flanka motståndarn och enkelt dela av off och deff. Tydligen ett segerkoncept ;)

De är en jävla tur att du aldrig spelar på de världar jag spelar, säger bara det.
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Även v33 när jag gjorde ett nytt nick, Ögat ser dig, lirade vi på samma värld med vinst för mig och förlust för teh gow. Men kan inte din historia där varför du blev uppadlad. Kanske gav upp igen.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Även v33 när jag gjorde ett nytt nick, Ögat ser dig, lirade vi på samma värld med vinst för mig och förlust för teh gow. Men kan inte din historia där varför du blev uppadlad. Kanske gav upp igen.

Den världen 6 stammar gangbangade oss och vi krossade en och fick 3 stammar och krypa till korset. Motståndet var för svagt för att fortsätta. Grattis till en vinst jag tackade nej till (Igen)
 

gsenor1

Member
Reaktionspoäng
28
Henke, du är en bra spelare, men faktum är att du inte hade haft en Chans Mot tummar.. Den absolut bästa spelaren(och jobbigaste) inom .se.. och deffspelandet med... Så där ligger du i lä..

Men du e en helt ok spelare <3

Ryktas det
 

DeletedUser

Guest
Finns bara ett sätt att ta reda på det,

Abel + henke v.s Tummar och göran v50, final showdown #yolo #swag
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Abel + Henke, hur fan skulle det se ut internt egentligen?
Det har redan hänt faktiskt, gick helt okej.

F.ö. så här man väl en rätt vriden vinkel på det här. Precis som Göran har angående samma fråga. Men jag tycker nog inte att Tummar är bättre än Henke, egentligen på någonting möjligtvis än att han är mer aktiv när han kör.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Finns väl bara ett sätt och ta reda på det.

Abel + henke mot tummar & göran, de är väl inte rättvist någonstans :D fixar ju abelito solo
 
Topp