Räknetråd först till 10.000 xD

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
216
853

Inte långt ifrån faktiskt, runt 5 år off bara. Tråden öppnade november 2009, med 853 poster får vi ca 95,66 poster / år, så om ca 95,62 år bör vi vara klara ;) Dock har ju hastigheten trappat ned en hel del de närmsta åren så... snarare aldrig :p

Du har alltid varit mycket bättre än mig på att räkna, men til mitt försvar så gjorde jag bara en snabb uppskattning :D Men jag misstänker resultatet är det samma - ingen kommer nånsin nå post 10 000 i den här tråden om vi inte börjar fuska... lite...


855 - som i en gammal vit volvo jag är tacksam jag inte har längre!
 

xouz

Member
Reaktionspoäng
0
Du har alltid varit mycket bättre än mig på att räkna, men til mitt försvar så gjorde jag bara en snabb uppskattning :D Men jag misstänker resultatet är det samma - ingen kommer nånsin nå post 10 000 i den här tråden om vi inte börjar fuska... lite...


855 - som i en gammal vit volvo jag är tacksam jag inte har längre!

Kanske, men uppskattningen var väldigt nära i alla fall :) Gick ju betydligt fortare för dig att få fram nästan rätt år än det gick för mig att kontrollera hur off du var ;)

Katten musen 10000

Tråden kan stängas.
Efter 855 så kommer 856, det är det som kallas att räkna, att hoppa en massa nummer räknas inte som att ha räknat till 10000 ;) Jag försöker återuppliva en gammal tråd jue, nu när man äntligen haft tid till att komma tillbaka och lira lite.

Så... 856.
 
Topp