Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
VEVA PÅ HÖGRE NIVÅ POJKAR.

Fan jag lägger ju iaf lite energi i min hurvingar.
 

ILikeMyChair

New Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas att Abel borde skryta om summorna prem han spenderar på TW istället, DET om något vore imponerande! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Du har rätt Lundav, kanske går lite off topic där i och med att det inte är rykten utan sanningar ;)

Men nä jag fortsätter min nedmontering av .se. W100 kriget är nära nu. De av er som spelar där: ser verkligen fram emot att köra ett sådant storslaget krig med er!

Till er som spelar v45, hoppas ni finner nöje i era sista veckor och lycka till. Ni som känner mig vet att jag trollar här för skojs skull, riktigt så dryg är man inte ;)

Lycka till Hörrni och håll tummarna för oss drygt 50-60 svenskar som ska ta hem w100! (Y)
 

Commandos65

Member
Reaktionspoäng
2
Ok!? Vem vann? :) skämt åtsido det är väl bara att gratulera då! skall ni adla tomma konton nu då i månader ?
 

Commandos65

Member
Reaktionspoäng
2
Ursäkta att jag glömde "det ryktas" i förra inlägget ;)

Men det ryktas i alla fall att man undrar hur en sådan krigare som ex gensor1 skall skall palla logga i 137 dagar för att adla dökött för vinst på V45?

Vinstkriterium V45
"Varje värld behöver en vinnare, men vilken grupp av tappra ledare skall gå samman för att vinna Värld 45?
För att verkligen kunna visa upp sig själva, så måste en stam minst kontrollera 85% av de spelar ägda byarna på denna värld. Detta är också känt som stamdominans.
För att förhindra en tidig och otillfredsställande seger, måste världen vara minst 250 dagar gammal för att en stam ska kunna börja dominera".

Checklista vinst
Världsålder
113 / 250 dagar
Topp dominerade stammar
SHEL 21%
GT 20.9%
NVV 17%
NVVO 11.5%
NILS 5.6%
AoE 4.8%
(U)HK 3%
UVV 2.6%

Nej jag tror det slutar med att UVV tar hem det (absolut inget ont om dem :))
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas att jag också ställer mig frågan till Gsenor1:s motivation till att adla utan att få bråka lite i pm och få lite inks på sig. Så hoppa upp på hästen igen nvv, så gsenor1 tycker att ni är roligare att adla ryktas att han redan börjar gnälla på hur snabbt vi dödat världen. Ganska exakt 2 veckor.
 

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
Ryktas att Tummar gillar tummen, och sög på den tills han blev 12, det va så han fick nicket" :D:D:D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att .se är en döende server där krig numera inte ens är ett alternativ för att avsluta världar. Numera mergar man ihop fiendestammarna för att avsluta världen så tidigt som möjligt.

Varför sätter vi så höga krav på en värld som 200+ dagar? Det är ju uppenbart att dom flesta skulle klara sig fint med 60 dagar, så de kan slå ihop sig och vinna omgående. Men, varför ens sätta ett vinstkrav längre på antal dagar? Konsumenterna bestämmer, är det inte så ? Slopa kravet på antal dagar och låt en spärr på 60% finnas på alla världar, då skulle spelare som tummar & gsenor må fint, jaktinstinkten kanske dör ut helt och hållet när man börjar komma upp i ålder!

En sak är då säker, de medlemmar i GT som inte vågade anfalla shel och erövra deras byar, ni ska inte falla i min glömska.

Bedrövligt. Släpper en tår för .se
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Vet ej om du följt denna värld eller om du bara gillar att skriva.

Om det är några som kan och gillar att kriga så är det jag och Göran minns senast jag krigade mot dig och du la ner efter 2 veckor om det nu är henke på teh gow som skriver ^^, bara kolla stats och se vilka som varit aktivast i de krig som varit så kommer du hitta två namn i toppen som heter Tummar och Gsenor1. Sen att stammar som samarbetat till sig vinsten där det finns konton som gjort detta möjligt är det rätt logiskt att dessa ska vinna!? Vore konstigt annars. Vi och shel har aldrig krigat mot varandra så att vi ska vara fiendestammar är också fel, därför jag ifrågasätter din kunskap om denna värld. Samma sak hade även skett om NVV,NVVO och NILS vunnit. De hade mergat med de mest betydande kontona för att man samarbetat som ett lag. Men har man tunnelseende så förstår jag att du tänker som du gör.

Lösningar på de problem du uttrycker för .se:
- Lägre krav för att vinna en värld som du skriver. Då en värld i slutet bara handlar om att vänta ut tiden och adla dökött. Varit samma sen jag började på TW sen v22. Detta kan ge bättre drag på världarna som kommer efter.
- Mindre stammar. För då är det svårare att få in alla som samarbetat och spelat dygnet runt för att vinna kriget. 5 konton per stam vore roligt där man inte kan assa utanför stammen.

Kör så det ryker henke, kriga på. GO GO GO <3
 
Topp