Det ryktas att...

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Den där fotbollsliknelsen du drar Abel är tex Malmö. De kan förlora en match för att prioritera men de vinner ligan ändå. Liksom här, du kan förlora en dag på statistiken men världen avslutas med en världsvinst om man nu är bäst, är ni det?. Om ni nu är så bra och är "Elfsborg" och vi "BK sämst" hur kommer det sig då att du är så frustrerad och lägger ner så mkt tid på externa för att intala dig själv och alla andra att ni är vinnarna när ni nu förlorar? :D

Abel, Göran skulle kötta dig alla dagar i veckan, du är inte den guden du vill framställa dig själv som :D du påminner mig om en viss Henke :D
 

DeletedUser

Guest
Nej nej, nu missförstår du mig igen. Jag har redan sagt flera gånger att ni har vunnit och jag är långt ifrån frustrerad. Era konton hade fått vara med och vinna redan några veckor innan ni gick in. Som jag sagt till flera andra, och även här på externa, ni slösar egentligen bara tid och energi.

Som jag tidigare sagt är jag inte ens frustrerad över att ni backstabba en allians direkt utan någon förvarning. Även om det är next lvl shit och det sketnaste man kan göra. Till och med när vi gick in på SHEL som var neutrala och vi sade nej till IAP så fick de 24h på sig innan skarpa började träffa, av ren respekt. Man gör så för att vinsten ska bli ren. Men jag är inte alls sur på det, på allvar alltså. Jag bara ogillar att ni tror er göra något bra här, vilket brukar vara vad jag stör mig på på tw.

Och nog för att jag aldrig någonsin på tw faktiskt tappat en front och kan räkna de byar jag totalt förlorat de senaste 20 världarna på en hand så tror jag absolut inte jag är bra på tw. Jag är ganska dålig, jag är väldigt semiaktiv, jag jobbar waaay för mycket för att hålla i ett konto själv, jag är relativt lat och spelar mest när man känner för det. Jag påstår inte att jag är bra, jag påstår bara att ni är dåliga.
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Den där fotbollsliknelsen du drar Abel är tex Malmö. De kan förlora en match för att prioritera men de vinner ligan ändå. Liksom här, du kan förlora en dag på statistiken men världen avslutas med en världsvinst om man nu är bäst, är ni det?. Om ni nu är så bra och är "Elfsborg" och vi "BK sämst" hur kommer det sig då att du är så frustrerad och lägger ner så mkt tid på externa för att intala dig själv och alla andra att ni är vinnarna när ni nu förlorar? :D

Abel, Göran skulle kötta dig alla dagar i veckan, du är inte den guden du vill framställa dig själv som :D du påminner mig om en viss Henke :D

Det komiska är att du är den som liknar Henke mest av alla på hela .se. Både vad gäller ego och att vara sjukt jävla irriterande och skriva dumma grejer på externa. Enda skillnaden är att han faktiskt har lite* heder i kroppen och inte gör allt för en vinst.
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Vilka är de "dumma grejer":na jag skrivit här på externa Jesperl95? :)
Inget negativt att vara som Henke blir bara bra fart på externa!
Återigen så var detta inte så farligt tror alla varit med om värre saker, sen att NVV föll så hårt är en annan femma.
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Som jag sagt tidigare 100ggr världen hade varit över annars. Sen var det inte direkt så att vi hade en nära relation och det finns ju då också nvv spelare som sagt att de planerat offensiv mot oss. Nu hann vi före. Men detta tar inte bort att det är "fulspel", självklart. Men det rätta att göra med tanke på att världen såg ut som den gjorde. Så det jag säger är bara att vi gjorde rätt val även om det är "fulspel". Kan älta detta hur l'änge som helst men man får också tycka olika som såklart motståndarsidan gör inget konstigt med det ;) Allt handlar ändå om att ha kul, vi har iaf jävligt kul! :D
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Och DÄR var Pias och gänget i farten igen. De kunde uppenbarligen inte hantera mina sjuka rim..
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Varför bölar ni så mycket när det går bra för er? NVV hade en förebyggande offensiv och tråd på byar att deffa ja, men ingen tid satt. Vi räknade bara på dagarna för er att fylla byarna ni adlade från DMW och förväntade oss att ni skulle bryta diplomatin runt 2 dagar innan ni slog på oss. Ni la backstab, öppet mål för er i 10-18 timmar innan all deff från front kommit hem och GT har käkat en stor del av vår västra front. gsenor carry ftw så sluta med gnället o att försöka ursäkta er backstab :>
 

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
Som jag sagt tidigare 100ggr världen hade varit över annars. Sen var det inte direkt så att vi hade en nära relation och det finns ju då också nvv spelare som sagt att de planerat offensiv mot oss. Nu hann vi före. Men detta tar inte bort att det är "fulspel", självklart. Men det rätta att göra med tanke på att världen såg ut som den gjorde. Så det jag säger är bara att vi gjorde rätt val även om det är "fulspel". Kan älta detta hur l'änge som helst men man får också tycka olika som såklart motståndarsidan gör inget konstigt med det ;) Allt handlar ändå om att ha kul, vi har iaf jävligt kul! :D


Ryktas att det är väl självklart NI har jävligt roligt jöns. :troll:
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ok jag vill bara påminna er om GPDR och det där med namn i inlägg... Gäller även screenshot. Trist tråkigt och så jag vet och tycker samma sak
 

masterbacken

New Member
Reaktionspoäng
5
Ryktas att inget av det märktes på Classic nyligen iaf.....möjligen världens snabbaste bortadling :D:D:D:D

Ryktas att jag tog bort mitt konto efter jag hade adlat bort klunsen på classic.

Ryktas också att du på v45 tappade 60% av alla byarna på ditt kontot och sedan stack. #Topp10på.se
 
Topp