Det ryktas att...

masterbacken

New Member
Reaktionspoäng
5
Ryktas att jag faktiskt är ganska glad när jag får inks, ganska kul att se hur dåliga ni är på att tajma :)
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas att Master triggas av detta :D Jag själv är imponerad av Masters spel. Kan va världens mest aktiva och skillade konto!
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Lite inks, vet en som vaknade upp på morgonen med 1380 inks, ett gäng tåg otaggat från 1-2 timmes avstånd,
skulle vilja se dig i den sitsen, du skulle väl jubla o va skitglad säkert...handlar väl inte om snyfta, handlar väl på vilket sätt man väljer o kriga på,
om ni är så jävla smarta o duktiga som Tummars säger, visa då det genom kriga som Karl den 12e, och inte som Osama Bin Laden .

Och ska man snacka om Nils /NVV/NVVO så va det mycket byar sammanlagt kanske, men det va ungefär som på v.41...
SHEL hade väl allians med två stammar nere i söder där också, ungefär lika mycket va denna allians ett gäng nonamers
som inte har mkt på meritlistan, så kasta inte sten i glashus SHEL.

Ja det är inte kul... Kommer ihåg och vet också de som satt med inks i den mängden och mer under långa tider...
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas att Wallarn kan tröttna på ett krig och gå in på motståndarsidan och börja anfalla för att få fart på en värld :D
 

nybörjaren

Member
Reaktionspoäng
5
Ryktas att jag skapade ett konto på världen nu bara för att kunna följa detta närmre, synd att jag ej är i det
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas att letsgoliquid inte adlat en motståndarby sen 23 september men ändå är störst på världen! Ryktas vidare att letsgoliquid bara adlat ca 25 motståndarbyar av sina 100 varav 16 av dem varit 9kbyar :D
Värdig rank1:a

XOXO, Tummen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att nuvarande rank 1 har halva min ob. Glidare på räkmackor är ni allihopa.

Ryktas vidare att vem fan brys sig om rank 1, hade man fortsatt ligga på hade man lätt legat på 200 byar vid det här laget. Så inte bara är ni räkmackeglidare, ni är fruktansvärt segväxta också sett till att ni adlat skräp hela världen fram till kriget.
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Göran började världen när rank 1 hade 500k poäng eller något och nu är han RANK 1, först till 100 byar förmodligen först till miljonen också :D Snudd på samtliga byar är motståndarbyar också inte IA som letsgoliquid. Så att säga att Göran inte gjort det förbaskat bra på v45 är ren avundsjuka. Snart är han också Rank 1 på OBA. Att vi glidit på en räkmacka vill jag inte påstå, tror våran aktivitet är nyckeln och där kan nog ingen stam på världen mäta sig. Sen att kriga mot allt och alla samtidigt är inget jag föredrar på TW därför har vi inte heller gjort det :D men somliga gillar det och det brukar sluta med förlust om man nu gillar att förlora.
 

L.a.w

New Member
Reaktionspoäng
3
Ryktas att jag (och kanske några till) tycker mycket var bättre förr.

Ryktas vidare att aktivitet är bra men tydligen idag kan man lyckas om man är rik också. Tycks minnas (ngn får väl rätta mig om jag har fel för jag har dåligt minne då det var så länge sen) att på den gamla goda tiden (V10) kunde man inte skynda på byggnader, köpa en massa bonusflaggor, spendera multum på återkommande "spel" där man kan skaffa sig en massa fördelar, utan man hade premium och thats it typ. Kostade 200 spänn (lät ungdomligare att säga spänn än kr) i månaden vilket rimligen alla spelare kunde ha råd med. Förstår att TW behöver få in pengar men det gick ju tydligen förr. Eller har TW blivit Aktiebolag?
Skulle ju bli lite mer av fairgame dessutom och lättare då att avgöra vem som är "bäst" (när det nu verkar vara många som tycker till i det ämnet) om alla spelar på ungefär samma förutsättningar. Finns säkert en massa utomordentligt duktiga spelare där ute men som inte har råd att visa att dom är "bäst".

Ryktas också att detta är ett spel där man borde få ha kul både med stammedlemmar och fiender och borde således uppmuntra nya spelare att fastna för detta spel vilket jag inte tror pengamjölkning ger.

Ps.
Dessutom ryktas det att man kommer längre med god ton än pajkastning.

Ps 2. Ur moralisk och etisk synvinkel bryter man inte en skriven överenskommelse oavsett vad förutsättningarna är.

Tack för ordet.
 

DeletedUser

Guest
Göran började världen när rank 1 hade 500k poäng eller något och nu är han RANK 1, först till 100 byar förmodligen först till miljonen också :D Snudd på samtliga byar är motståndarbyar också inte IA som letsgoliquid. Så att säga att Göran inte gjort det förbaskat bra på v45 är ren avundsjuka. Snart är han också Rank 1 på OBA. Att vi glidit på en räkmacka vill jag inte påstå, tror våran aktivitet är nyckeln och där kan nog ingen stam på världen mäta sig. Sen att kriga mot allt och alla samtidigt är inget jag föredrar på TW därför har vi inte heller gjort det :D men somliga gillar det och det brukar sluta med förlust om man nu gillar att förlora.

Känns som att du (som vanligt) verkligen inte uppfattar vad man skriver. Göran hade åkt på däng som in i helvete på tillväxt av vem som helst som ville slå honom, varpå att vederbörande spelare inte ville i brist på intresse/verklig utmaning.

Ja precis, kontot "görhan (ens något?)" spelade på låg (runt bajsnivå) när rank 1 hade 500k (jag) trots att det funnits på världen nästan lika länge som andra konton så när som på 1-2 veckor. Trots att rank 1 kontot (jag) låg och bara sålde ress första veckorna av världen. Tror ni, nu på allvar och inte på skoj, att detta nybörjarkonto skulle vara ens i närheten av ett konto som faktiskt klarar av verklig tillväxt ifall kontot faktiskt försökte slå "vemgörhan"? Avundsjuka kommer aldrig någonsin tillhöra ett konto som uppriktigt erbjöd dig, din stam och andra en chans att plocka den "JETESVÅRA" rank 1 positionen och en gratis vinst på en bajsvärld som v45 genom att själv ta bort sitt konto för att ge plats för dessa? (omöjligt att säga emot ovanstånde eftersom att det finns ruggigt med bevis på att jag faktiskt hade gett upp världen i brist på intresse/verklig utmaning)

Eftersom du verkligen inte förstår vad fan man skriver ska jag försöka med fotbollstermer:

För verkliga spelare är v45 följande:


Ett fotbollslag har spelat allsvenskan ett bra tag, de har redan vunnit allsvenskan och har en bra chans på champions leauge som de kvalificerat sig för. Låt oss kalla lag A för Elfsborg.
Ett annat lag ligger sist i serien och ingen vet knappt vilka de är. De spelar fotboll på en nivå som gör att de har 9st fans som ser deras matcher ibland, låt oss kalla dessa för "BK jättesämst".

När Elfsborg haft en hel höst med bra matcher så börjar de fokusera på något mer prestigefyllt än allsvenskan: Champions league, som de redan kvalificerat sig för. De satsar helhårt för turneringen, trots att de har 7 matcher kvar av allsvenskan att spela. De anser att allsvenskan verkligen inte skjuter av samma kaliber som champions league och alla deras supporters, och resten av fotbolllsverige håller med dem. Inget svenskt lag har vunnit champions leauge på mannaminne så en vinst skulle vara bra för alla inom svensk fotboll!

På tisdag har de deras första stora match emot Liverpool, ett enastående lag som kommer kräva deras fulla potential att ens ha en chans att slå. Elfsborg förbereder sig till 100% inför detta.

På söndag har de en match i allsvenskan emot "bk Jättesämst". Elfsborg känner verkligen inte att de vill trötta ut deras spelare på en sådan bajsmatch men tänker " ah well, vi kan väl spela några av våra spelare mot dem för att träna laget inför liverpool".

Elfsborg ställer upp sitt lag med 7 spelare mot 11, deras toppforward spelar inte alls, deras landslagsback vill inte trötta ut sig inför liverpool matchen, deras bästa ytter vilar och lagkaptenen är med och planerar matchen mot liverpool och vill inte lägga mer tid än nödvändigt på matchen. Elfsborg känner ändå att de ställer upp med några mot "BK jättesämst" för att "BK Jättesämst" inte ska bli för ledsna över att Elfsborg inte vill spela mot dem och lämna "walk over"

I och med att Elfsborg bara ställer upp med ett fåtal spelare så vinner "BK jättesämst" matchen med 3-2 och deras 9st fans hurrar jävulskt.
Fotbollsverige är helt omedvetna om matchen, Elfsborgs supporters ser matchen som helt meningslös och media har inte ens visat matchen på tv. Trots detta firar "BK jättesämst" prestigen som århundradets vinst och alla låter dem eftesom att.. Well, det är det bästa de kommer lyckas med så vem är någon att säga något annat....

Så well, grattis hörrni.

Edit, det är inte ens säkert att "BK Jättesämst" vinner matchen med 3-2 än men det vore helt jävla sinnesjukt om de inte gjorde det med ovanstående förutsättningar.
 
Senast redigerad av en moderator:

bilen

New Member
Reaktionspoäng
1
Vill bara säga att jag står inte för "fulspel" som ni kallar det här flertal gånger.

Men att börja gråta över att någon byter sida är lite meningslöst. Speciellt om ni hade i forumet en offensiv mot GT de kommande veckorna.

Att stammar byter sida får man vara beredd på, även om man inte skulle vilja. Det har hänt förut och kommer hända igen. Det har även hänt i verklighetens krig om någon kan annat än pajkasta inne på forumet.

EX. Under första världskriget där trippelalliansen (Tyskland, Italien och Österrike-Ungern för er som bara kan kasta paj) mot trippelententen (Storbritannien, Frankrike och Ryssland) som också hade Japan, Serbien och Belgien på sin sida och därför startades första världskriget. Österrike-Ungern anföll Serbien som var med i trippelententen.

Italien som då var med i trippelalliansen hade skrivit ett hemligt avtal med Frankrike och i början av kriget stod de som "neutrala". Året däretdär gick de med på trippelententens sida mot sina gamla avtal.


Det finns i historien och kommer alltid finnas, den stammen som är bäst är den som har en plan B ifall det skulle hända, och lyckas med att vinna trots nederlaget.
 
Topp