Det ryktas att...

Another Time

New Member
Reaktionspoäng
2
Dementeras verkligen, enda tråkiga är väl att världen inte får ta slut utan att vi måste få bort er också! Ryktas dock att kommande vecka kommer bli kul och att NVVs spelare ler åt att GT spelare bygger deff i sina 10% farmbyar ^^
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att du och hela NVV började gråta så fort ni fick inks.
Dementeras, ryktas vidare att din ingame profilbild i kombination med er offensiv är det roligaste som hänt på denna världen :'>
24337_large
 

masterbacken

New Member
Reaktionspoäng
5
Dementeras verkligen, enda tråkiga är väl att världen inte får ta slut utan att vi måste få bort er också! Ryktas dock att kommande vecka kommer bli kul och att NVVs spelare ler åt att GT spelare bygger deff i sina 10% farmbyar ^^
Oj kan du göra något annat än att ia? Ryktas att ni stackar era frontbyar med 60k/60k, men har muren på 0.
 

Flugskiten

New Member
Reaktionspoäng
6
Dementeras verkligen, enda tråkiga är väl att världen inte får ta slut utan att vi måste få bort er också! Ryktas dock att kommande vecka kommer bli kul och att NVVs spelare ler åt att GT spelare bygger deff i sina 10% farmbyar ^^

Ryktas att baken måste varit den som gav ordern^^
 

Erag

Member
Reaktionspoäng
8
Ryktas att världen lever och att detta var det enda roliga för världens slutspurt. Annars hade världen redan varit avgjord! Ni är fortfarande den största sidan så vill ni kan detta bli ett roligt krig. För er som anklagar GT kan ta det med mig då jag tog detta beslut att strunta i uppsägningstiden på 3 dagar!

Tummen J
Ryktas fulspel
 

Another Time

New Member
Reaktionspoäng
2
Oj kan du göra något annat än att ia? Ryktas att ni stackar era frontbyar med 60k/60k, men har muren på 0.
Bekräftas, det har era trupper fått känna på :) Samt shels innan dess :) Ryktas dock att masterbacken inte hade någon bättre respons än den han gav då han vet att trots deras lilla småfula offensiv så är världen körd för deras del ;)
 

ilcretzzo

New Member
Reaktionspoäng
8
Det ryktas att du är sent ute hogans. Gangbangen mot Shel har pågått ett par månader redan. Om deras mammor är stolta? Det får de själva svara på.

Ryktas att SHEL började klaga att de gangbangas så fort de fick en jämn fiende. Det var självklart att ni äter upp NILS på några dagar (ni har premat starten väldigt mycket, ni var 3 gånger större när ni forklarade kriget, och dessutom åtminstone halven av SHEL var erfarna lirare, till skillnad från NILS). Faktum att NVV/NVVO joinat kriget bara gett oss en chans att överleva och slå tillbaka. Det var jämnt krig då när SHEL var rank 1 och typ lika stor som NVV+NVVO+NILS.

Ryktas senare att vissa ser gangbang i vad som helst. Jag har inget problem att GT joinade kriget för att undvika att världen dör, det blir igen en chans för jämn krig. Jag kallar inte detta gangbang. Men att de skiter i uppsägningstiden igen (efter vissa av de gjorde samma på v41 och, som andra säger, flera gånger innan) är fulspel. Schysst spel är att joina ett krig som NVV gjorde. Neka IAP med SHEL innan och några dagar sen joina kriget.
 

masterbacken

New Member
Reaktionspoäng
5
Ryktas att SHEL började klaga att de gangbangas så fort de fick en jämn fiende. Det var självklart att ni äter upp NILS på några dagar (ni har premat starten väldigt mycket, ni var 3 gånger större när ni forklarade kriget, och dessutom åtminstone halven av SHEL var erfarna lirare, till skillnad från NILS). Faktum att NVV/NVVO joinat kriget bara gett oss en chans att överleva och slå tillbaka. Det var jämnt krig då när SHEL var rank 1 och typ lika stor som NVV+NVVO+NILS.

Ryktas senare att vissa ser gangbang i vad som helst. Jag har inget problem att GT joinade kriget för att undvika att världen dör, det blir igen en chans för jämn krig. Jag kallar inte detta gangbang. Men att de skiter i uppsägningstiden igen (efter vissa av de gjorde samma på v41 och, som andra säger, flera gånger innan) är fulspel. Schysst spel är att joina ett krig som NVV gjorde. Neka IAP med SHEL innan och några dagar sen joina kriget.

Ryktas att ilcretzzo har en hel del rätt men också en hel del fel:)

Innan vi (GT) gick in i kriget var det NVV, NVVO, NILS och flera rimstammar mot SHEL. Ryktas också att ni försöker få in ännu fler rimstammar mot oss. Så vet inte hur du kan säga att det är ett jämt krig när ni var 5 stammar mot 1 :)

Håller med om att det inte var helt felfritt att gå på utan att ta hänsyn till uppsägningstiden, men som tummar sade innan var våran anledning till detta att eran sida var såpass mycket större än våran (vilket den fortfarande är).

Ryktas också att vi på v41 hade en allians mellan våra stammar och att ni rekryterade in en spelare (Prille) från våran stam utan att informera oss om detta, vilket jag skulle säga inte var särskilt schysst gjort, speciellt inte eftersom vi dagen innan han gick över hade planerat en offensiven mot en annan stam samt lagt ut all info i forumet. Ryktas även att ni rekryterade in Tobaco från våran stam på v45 även om vi hade en allians, ännu en gång utan att informera oss om det.

Ryktas också att ni på v41 deffade och tog kö på alla rimstammar i våran kontinent för att vinna till varje pris, skall ni göra samma sak nu?

Edit: Stavfel
 

DeletedUser

Guest
Det är inte föredömligt på något sätt Tummar. ni existerar för att andra tillåtit er existera, liksom att SHEL existerar för att de lyckats göra så lite motstånd att det var tråkigt (ovärt) att slå dem. Precis samma känsla nu. Er uppställning faller om man nyser lite extra hårt. Ändå sitter ni och tror att det ni gör är något bra. Inte sur för backstabb över huvud taget eftersom den ändå var väntad, jag bara är jävligt emot att ni slår er för bröstet för att ni garanterat tar hem en värld som folk gett upp i brist på motstånd.

Det lämnar en med 2 val.

Slå folk man slagit innan flera gånger och bevisa: Ingenting.
Fortsätt skita i en värld det inte är någon prestige alls i att vinna. Jag finner knappt GT värda tiden som sagt. Den nivån är ni på.
 
Topp