Rate the player above!

Märklig

Member
Reaktionspoäng
6
Tänkte liva upp forumet lite efter som det är så dött numera.

Vi ratear med poäng mellan 1-10 och vi går efter följande kriterier:
1, Poäng
2, Rank
3, OB
4, Stam
5, Profil
6, Rykte

Tänkte att jag början med att ratea AbeLias

Poäng: 10/10 Bra starter antar jag?
Rank: 10/10 Blir inte mycket bättre
OB: 0/10 lite tidigt
Stam: 8/10 Helt klart en intressant stam
Profil: 4/10 har sätt bättre
Rykte: 9/10 Ingen att leka med

Rate: Märklig
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Med tanke på att denna världen är lite speciellt, så kanske denna tråden faktiskt kan hålla sig vid liv, det var ett tag sedan :D

Märklig
Poäng: 5/10 Se nedan
Rank: 5/10 Rank 38 - Hundratalet poäng från top 25, absolut godkänt.
OB: 0/10 Inte riktigt applicable ännu
Stam: 5/10 Finns fåtalet namn jag sett förut, tror ni kommer få kämpa för att hålla er i topp 5 dock
Profil: 1/10 Lika tråkig som min
Rykte: 3/10 Har sett dig på senare världar, men inte mer än så

Rate: Lundav
 

DonaldTrumpet

New Member
Reaktionspoäng
2
Poäng: 9/10 Duktig spelare som kan sin grej
Rank: 9/10 Bra start ligger 6a vilket e duktigt!
OB: 0/10 För tidigigt azz
Stam: 9/10 Duktig stam som kommer vara med i late game
Profil: 3/10 bara för att bilden ger dig 3 poäng :*
Rykte: 10/10 söta killar med söta personligheter och är även söta som socker och duktiga på TW

Rate: DonaldTrumpet
 

DeletedUser

Guest
Vore ju kul med lite surr i forumet för en gångs skull. Har ju inte rateat än även om den jeflen märklig retade mig.
DonaldTrumpet AKA coffes lille BroR

1, Poäng 7/10, med bra för att inte ha slusat lika mycket prem som jag har.
2, Rank 7/10, med bra för att inte ha slusat lika mycket prem som jag har.
3, OB 10/10. Man ska inte ha mer ob än så i starten. Såatteh, helt rätt.
4, Stam 9/10 om Spezzo och sporting plockar ut tummen ifrån röven (får man skriva röv på forumet?) och börjar växa blir det en av de stammar som troligen är kvar till slutet.
5, Profil 1/10. Skulle varit 0/10 eftersom du inte har någon men fnissat av nicket någon gång.
6, Rykte 6/10. Jag känner igen dig, framför allt som skogsmulle i borås, men vet inte hur vida känt nicket börjar bli hos andra.
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Abel/Abelias

1, Poäng 10/10 I mean..Cmon
2, Rank 10/10 I mean..Cmon
3, OB 10/10 Gratis första by, antagligen en av spelarna som boostat dig med ress. Klanderfritt! ;)
4, Stam 7//10 Trolig kandidat till slutet, ni lär ju merga några gånger tills dess.
5, Profil 8/10 Man måste älska bilden..så är det bara!
6, Rykte 9/10 Old Sql Adapting PP Mother F***er
Tror inte riktigt att dagens spelare förstår hur mycket du gjort för .se
Tror inte riktigt att dagens spelare förstår hur djup din kunskap kring spelet är.
Tror inte jag vet någon med lika djup förståelse för spelet i sin helhet. Som faktiskt gör matten och ser det för vad det är.
Tror inte du riktigt har förstått att all den kunskap idag är helt överflödig och endast fyller upp din hjärnkapacitet. :D:(:woooot:
 

DeletedUser

Guest
HashTag Förlust
1, Poäng 8/10 har nog inte premat lika mycket som resterande topp
2, Rank 6/10 rank 15 bara men känner jag dig rätt ligger du inom top 5 snart
3, OB ingen oba vilket tyder på du sparar trupperna till adlingen, vilket är smart drag
4, Stam 10/10 troligtvis en av stammarna som kommer slåss om vinnsten
5, Profil 1/10 får en etta för sexiga bilden
6, Rykte10/10 vem vet inte vem judas är :*

rate qvert
 

Mikedeee

GuideGud
Reaktionspoäng
0
qvert
1, Poäng: 7/10, godkänt
2, Rank: 7/10, topp 100 är aldrig fel
3, OB: 8/10, relativt låg vilket är vettigt early
4, Stam: 5/10, inga jag känner igen
5, Profil: 5/10, sorry men halvtaskiga erfarenheter från finländare därav betyget
6, Rykte: 6/10, inte hört nicket men farmar ju på fint!

Rate: Dan Bilzerian*
 
Senast ändrad:

Klunsen

Member
Reaktionspoäng
0
Dan Bilzerian*

1, Poäng 7/10 ja men helt klar okej!
2, Rank 7/10 okej den med, lär ju stiga snart
3, OB 8/10 ser ut att rensat några småspelare utan att förlorat speciellt mycket
4, Stam 8/10 kam vara lovande om alla ger fullt denna värld!
5, Profil 10/10 Dan är ju kung
6, Rykte 7/10, har sett dig genom några världar, för mig att du presterat rätt okej, farmat bra denna värld iallafall!

Rate: klunsen
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Klunsen

1, Poäng 5/10 3e sämsta snitt på topp 10 men har ändå vuxit ganska okey på att adla barbs, har väll bränts en del prem här med antar jag^^
2, rank 7/10 ganska bra att ändå hålla sig kvar någorlunda i toppen med tanke på vilket spelsätt som används! låg rank 2 tidigt och upp till drygt 30-40k om jag inte minns fel?
3, OB 7/10 inte slösat speciellt mycket trupper och den enda OB, du har är OBA vilket är bra, tyder ändå på att du rensar en del vilket behövs för att hålla rent i sitt område
4, Stam 6/10 ni har några riktigt bra spelare men samtidigt en hel del namn jag inte känner igen alls eller som jag vet inte riktigt hållet måttet i ett slutkrig sen, så får se om det ändras på världens gång
5, Profil 10/10 Profil är överskattat vilket du förstått
6, Rykte 5/10 känner ju igen namnet men varifrån jag har spelat med mot dig förut

Rate: nocturne
 

fagalot

Member
Reaktionspoäng
0
Nocturne

1, Poäng 9/10 Bra poäng utifrån sina byar, du lägger både vikt på att ta byar och samtidigt se till att dom blir uppbyggda.
2, rank 10/10 Rank 2 och även en ledande spelare inom stammen, kommer hålla sig på toppen långt framöver.
3, OB 7/10 Det märks att det är spelar byar du är ute efter, inte barbs. Du ställer upp för stammen och har inte fått någon överdrivet stor attack på dig.
4, Stam 9/10 En mängd namn man känner igen sen länge, helt klart en av stammarna som kommer att slåss om endgame. Några i stammen som ligger mitt i klustret har börjat adla barbs, om det är för att få ett tightare kluster eller för att bara växa utan risk för trupp förluster kan jag inte svara på. Synd bara att alla inte är lika klipska.
5, Profil 6/10 Får nog låta honom vara då han är en nybörjare.
6, Rykte 9/10 Ett välkänt namn på .SE

Rate: FagAlot
 
Reaktionspoäng
7
FagALot
Namnet får en ju att giggla lite ^^

1. Poäng 1/10 Frågan är väl om du PP-farmat eller bara chillat lide? Tillväxten verkar dock vara påväg då du ökat en del senaste veckan.

2. Rank 0/10 rank 218 just nu, finns tyvärr inte mycket att kommentera här heller.

3. OB 4/10 top 30 i OBF, Med tanke på att du ligger i Oenses område så misstänker jag att dom gör det lite svårt för dig?, Typiskt stora stygga Oense :(

4. Stam 0/10, Stam finns inte

5. Profil 0/10 inte mycket att kommentera

6. Rykte, Har sett ditt "tag" i forumet mer än jag sett det i själva spelet

//Whichguy
Rate: lTrepzl
 

masterbacken

New Member
Reaktionspoäng
5
Trepz

1. Poäng 7/10 Växte på bra i starten men börjat gå lite långsammare på sistone.
2. Rank 7/10 Skaplig 11 plats antar att den stiger snart.
3. OB 10/10 Köttat på bra på det offensiva även tagit en smäll eller två på den defensiva sidan.
4. Stam 7/10 Några välkända och några inte så välkända.
5. Profil 7/10 Halvroligt citat.
6. Rykte 10/10 Vem vet inte vem Trepz är?

Rate: Masterbacken
 

DeletedUser

Guest
Masterbacken

1. Poäng 8/10 Växt på bra här nu i slutet, når nog snart 100k och kommer säkerligen fortsätta växa.
2. Rank 8/10 Tagit sig in på topp 10 och kommer nog fortsätta klättra.
3. OB 9/10 Fått dela ut en och annan käftsmäll men verkar ha det lugnt på sin egna front. Ändå högt upp i ranken varav den höga poängen.
4. Stam 9/10 En stadig rank 2:a. Välkända och duktiga namn i stammen. Kommer garanterat vara med i late-game krig.
5. Profil 9/10 Rolig profil. Ser bra ut.
6. Rykte 8/10 Wille är ett välkänt namn. Har ej vetskapen om vem den andra duon är vilket drar ner det lite. Profilen stämmer så kontot klättrar nog fram till late sen försvinner dem.

Rate: Legosoldaten
 

DeletedUser

Guest
Legosoldaten

1: Poäng 8/10 100k points been growing lately pretty well and most likely continues to do so, great spread and alot food to eat.
2: Rank 8/10 in top 10 not much else to say eh
3: OB 9/10 top 13 oda, clearly have been fighting for his villages, been hit with nuke or two by the looks of odd and has been helping others. Looking good
4: Stam 10/10 top 1 tribe
5: Profil 6/10 simple which I like, but pretty generic stuff in profile which can be seen quite often.
6: Rykte Can't really say anything to this. I'll just give a solid 5/10. My first .se world which I'm playing for more than 2 weeks :p

Rate: Celaethon
 
Topp