Alliansen vs Pillertrillarna krigstråden

beatfreak

Member
Reaktionspoäng
7
självklart så är kriget fortfarande igång,ingen skillnad bara för att en stam lagt ner. ev.medlemmar från den stammen är nu flyktingar från en fd, fiendestam så dom får ingen frisedel hursomhelst,en gång fiende alltid fiende

hmm lustigt att du inte är med i c3 alls, så hur är vi din fiende om du inte existerar i den världen som kriget sker?
 

beatfreak

Member
Reaktionspoäng
7
Hur går det för er mina kära fiender?

God jul och gott nytt år till apotek samt Teivil och Hultis!
 

Leif Berzerk

New Member
Reaktionspoäng
17
God kväll,
Det går bra för oss i apotekskoncernen: Allt fler och fler verkar lämna sina missbruk och lever nu sundare liv. Jag ber om ursäkt för dröjsmålet för någon av oss att ge svar, men i juletider är vår verksamhet enbart viktigare. Vi är dig tacksamma för uppvisat intresse av vår hälsa och välmående, och jag gläds åt att berätta att så vitt jag är informerad mår vi alla bra. Och om jag inte tar miste, är både Hultis och Teivil inkluderade i apoteket ännu, men de är säkert tacksamma för rampljuset!

Nu är det julefred, och jag hoppas att ni ska njuta av trevligt sällskap, ljuvlig julmat och att gubben i rött är generösa emot er allesammans, ni som har barn runtom er, ta det försiktigt med glöggen!

Med juliga hälsningar,
Bärsärken
 

beatfreak

Member
Reaktionspoäng
7
Tack för svar Leif Berzerk! jag är glad att alla mår bra och har det trevligt under julfreden.
VI är fiender men även fiender kan respektera varandra och önska bra hälsa och välmående. vi är liksom inte savages, vi alla är offer i ett never ending krig på motsatta sidor.

Alla i brandy och jäger mår bra och har det trevligt under julfreden.

Jag är glad att hultis och teivil mår bra.


God jul och gott nytt år önskar brandy o jäger.
 

Leif Berzerk

New Member
Reaktionspoäng
17
Erat missbruk - vårat uppdrag!

Så slutar krigsförklaringen i det pågående kriget 'En bättre värld - utan sprit'. Det skrivs lite i den här tråden, det betyder inte att det inte händer mycket på världen. Giganten Nobb von Nord som har haft rank 1 med råga så länge jag har spelat på C3 har blivit knuffad ner till en 5'e plats, och fortsätter sjunka. På hans profil antyder han att han har gett upp, så kan vara fallet. Beatfreak som vi alla lärt känna här i forumet, är inte heller den sortens kapten som tänker sjunka med sitt skepp, utan är idag stamlös. Kanske känner han sig fri ifrån sitt missbruk, som att en sten lättat ifrån hans hjärta. Men vi i apotekskoncernen vet hur riskabelt det är med återfall och lovar att inte släppa taget om våran kamrat!

Beatfreak, du må ha vänt dina medlemmar ryggen, men vi har inte vänt dig vår rygg och kommer inte att göra det oavsett stamtillhörighet. Ditt missbruk - vårat uppdrag! Respekt till alla som fortsätter kämpa på båda sidor!
 

beatfreak

Member
Reaktionspoäng
7
Erat missbruk - vårat uppdrag!

Så slutar krigsförklaringen i det pågående kriget 'En bättre värld - utan sprit'. Det skrivs lite i den här tråden, det betyder inte att det inte händer mycket på världen. Giganten Nobb von Nord som har haft rank 1 med råga så länge jag har spelat på C3 har blivit knuffad ner till en 5'e plats, och fortsätter sjunka. På hans profil antyder han att han har gett upp, så kan vara fallet. Beatfreak som vi alla lärt känna här i forumet, är inte heller den sortens kapten som tänker sjunka med sitt skepp, utan är idag stamlös. Kanske känner han sig fri ifrån sitt missbruk, som att en sten lättat ifrån hans hjärta. Men vi i apotekskoncernen vet hur riskabelt det är med återfall och lovar att inte släppa taget om våran kamrat!

Beatfreak, du må ha vänt dina medlemmar ryggen, men vi har inte vänt dig vår rygg och kommer inte att göra det oavsett stamtillhörighet. Ditt missbruk - vårat uppdrag! Respekt till alla som fortsätter kämpa på båda sidor!

Jag gråade pga protest mot endgame och TW precis som nobb gör!
Tänker liksom inte vara aktiv 24/7 i värld som kallas för casual men som blir mer som en vanlig server!
dessutom så orkar jag inte duka anfall från spelare med över 2 M poäng och dubbelt så många byar än vad jag har.

Jag har länge sagt till medlemmarna i brandy och jäger att jag tänker gråa efter nyår 2018 och dom vet redan om det!
så jag har inte vänt ryggen mot nån, men jag vänder ryggen mot TW och deras girighet.
 

DeletedUser

Guest
Jag gråade pga protest mot endgame och TW precis som nobb gör!
Tänker liksom inte vara aktiv 24/7 i värld som kallas för casual men som blir mer som en vanlig server!
dessutom så orkar jag inte duka anfall från spelare med över 2 M poäng och dubbelt så många byar än vad jag har.

Jag har länge sagt till medlemmarna i brandy och jäger att jag tänker gråa efter nyår 2018 och dom vet redan om det!
så jag har inte vänt ryggen mot nån, men jag vänder ryggen mot TW och deras girighet.



och Casual 4.. nån skillnad där!?
 

beatfreak

Member
Reaktionspoäng
7
Det var trevligt och kriga mot er i apotekstammen men jag har verkligen tröttnat på TW. kommer dock vara kvar ett tag till på c4.
men jag vill önska er lycka till med kriget och en trevligt fortsättning.

// beatfreak kärlek och respekt
 

Leif Berzerk

New Member
Reaktionspoäng
17
Nu kom en rapport om att kriget är upplöst för ännu en stam gett vika, denna värld börjar nämna sig sitt slut äntligen. Det har vart en lång resa och man har hunnit bli bästa vän med sitt tålamod. Men tålamodet är inte allt man fått bekanta sig med, utan spelare på båda sidor av kriget. Respekt till Irish Brew, som hållt ut så länge som ni gjort. Jag skulle själv vilja ge lite extra cred till rurikb som fått stå ut med konstanta besök av mina yxor men stått emot riktigt bra. Och man kan inte ge rurikb beröm utan att nämna lovek heller. Känns som evigheter sedan, men lär nämna Svinfot och Torpeden som gjorde det svårt för mig i början, bra köttat.

I Med-stammarna finns det för många för att nämna alla vid namn, men Teivil förtjänar att bli nämnd. Grymt ledarskap har nog vart nyckeln till vår framgång. Självklart bör man även då nämna Hultman, som utsågs till vår general i krigets tidiga skede. Lagbärs, RealTormentor och Geronimo förtjänar att nämnas, det är tack vare er def jag vart kvar så här länge trots allt! Ta inte illa upp om du inte blivit nämnd och ändå är i Med-stammarna, finns som sagt för många och jag har inte hunnit bekanta mig med alla så mycket som jag skulle velat. Skriver detta så att jag inte glömmer att göra det sen!

Håller mig givetvis kvar i Med-stammarna tills det är officiellt men denna världen rör sig emot sitt slut, och det börjar närma sig plusgrader utanför. Dags att duscha, raka oss och möta världen IRL snart. Tack till alla för ett spännande äventyr!

/Bärsärken
 
Topp