Det ryktas att...

kimzs

Member
Reaktionspoäng
17
Det ryktas att Maktis är en grymt skön grabb med mycket humor och många vettiga åsikter!
 

ljudet

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag undrar ifall det finns möjlighet att hitta ett konto att spela på?
 

DABASAUR

New Member
Reaktionspoäng
8
Ryktas att det inte finns något konto på V.37 värt att spela på då världen står stilla.
 

jj91

Member
Reaktionspoäng
2
Dementeras

Ryktas att "hett om öronen" är att ta i.
Ryktas dock att världen återigen visar livstecken.
 

oblivionens

Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas att Tida får skärpa sig:

Sida 1:
Stammar: SHEL
Sida 2:
Stammar: -_-

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:
Sida 1: 218
Sida 2: 34
Skillnad: 184
 

Texas

New Member
Reaktionspoäng
3
Ryktas att det vore trevligt med ett mer aktivt externa forum.

Ryktas även att TW.se kommer hinna till v47 innan denna världen är över.
 

jj91

Member
Reaktionspoäng
2
Bekräftar ovanstående rykten.

Ryktas vidare att Tida ska försöka få det att ta längre tid än så.
 

KungLinus

New Member
Reaktionspoäng
4
Det rytas att äntligen har v.37 nått sitt slut.



Jag vill passa på att hylla några som gjort denna vinst möjlig, men först ett stort tack till våra ständiga allierade och numera stamkamrater i TRE och dem som slutat i förtid där. Utan er hade stam2 haft ryggen fri och kriget mot dem hade varit mycket tuffare. Sen har vi följts åt även efter det. Tack även till spelarna i Stam2 som bjöd på hedervärt motstånd trots deras allt större underläge i kriget. Att två av dem fortfarande är i topp på obass rankingen visar på deras styrka.



De som ska hyllas högst och mest i forna LP/LF tycker jag är främst Jonas och Conny på Finzone kontot. Jonas/Texas för sin höga moral, diplomati och stridsfärdigheter. När Conny kom tillbaka igen så ökade allas aktivitet och tillsammans har dessa två varit den största skillnaden på v.37. Ni är helt fantastiska både som spelare och människor. Stora ledare som får med sig andra utan att behöva framhäva sig själva eller skryta om vilka de känner/spelat med tidigare/osv. Det hade inte blivit någon vinst utan er.



Sen har vi Amason1. Hon hörs inte mest, men vid offensiver så ligger hon ALLTID i topp på utgående attacker. Få som kan matcha henne i aktivitet och engagemang. Den skickligaste kvinnan jag spelat mot eller med på tw utan tvekan. Allt hon tar sig för gör hon alltid till 100% och finns alltid där för alla som behöver hjälp.



Furran är även han en liknande spelare som Amason1. Inte den som syns mest men ALLTID finns där, alltid ställer upp. En lojal stamspelare som jag önskar det fanns många fler av. Spelar ingen roll vilken offensiv det gällt, han är där och deltar, oavsett var på kartan offensiven varit åt. Ett föredöme för andra.



Crack is back. Ännu en skicklig spelare som jag är väldigt tacksam för att fått spela med. En stor faktor när du valde att fortsätta på v.37 och kom tillbaka starkt trots låga poäng. Väldigt aktiv och stamlojalspelare som gjort skype till en osäker plats ;)



Det har genom världens gång gnällts och klagats på att världen varit seg och långtråkig (jag har varit en av dem). En del av sanningen bakom det påståendet är inställningarna på världen som varit en bidragande orsak, men om alla hade agerat i enighet med ovan nämnda spelare så hade inte världen varit lika lång. Hade alla inom LP/LF varit lika delaktiga i de flesta offensiver och alla krig så hade världen tagit slut mycket fortare. Det går inte att hela tiden hänvisa att man har mycket att göra på senare världar, vara aktiv på skype men ändå inte klara av att få ut trupper för att hjälpa sina stamkamrater.



Det finns dem som pratar stort men uträttar smått. Det finns dem pratar smått, men uträttar stort. Det finns dem där egna rankingen går före stammens bästa. Det finns dem som ser till stammens bästa i alla väder.



Jag väljer att namnge de stammedlemmar som stått ut mest på bäst sätt enligt mig, men det betyder inte att dem som inte är namngivna inte uträttat något.



Tack för allt!
 
Topp