Off Topic @V39

DeletedUser

Guest
I vanlig ordning kör vi med denna Off topic som komplement till ryktestråden!

Vanliga, normala, kortfattade rykten utan längre diskussioner hör hemma här; Det ryktas att...

Den här tråden får innehålla allt som är tillåtet enligt forumsreglerna, utöver rykten. Den fungerar som diskussionsforum, klotterplank eller bara som komplement för dispyter eller diskussion som rör v39 men inte riktigt fungerar i ryktestråden. Här kan du ta upp alla olika funderingar du kan ha om v39, diskutera strategi och hur man lyckas, eller varför inte hur man misslyckas? Har du mer allmänna synpunkter på funktioner eller liknande, rekommenderar vi att du försöker lägga fram dessa i trådar som är avsedda för just den sortens diskussioner eftersom det förenklar vår feedback.

För diskussioner som inte har med v39 att göra, (t.ex. varför man ska det är bättre att äta risifrutti än Billy's panpizza) rekommenderas vårt vanliga Off-Topic forum.

Följ forumets regler och diskutera fritt!
 

DeletedUser

Guest
Det här med ingen fakegräns är mycket tack vare tornet eller?
 

DeletedUser

Guest
om du menar med att jag hade fått deff före jag backstabba så visst, dock hände ju det på v29 efter jag hade fått deffen å då det hände diskutera jag med jonas om att jag bara skulle låta dom internadla mig. Men då kände jag mig lite förbannad så skickade tillbaka eran deff innan jag började anfalla göran som var 1 utav dom kontona. så vet inte om det var så traumatisk backstabb som du försöker få det att framstå som.

Du fick all hjälp du önskade av stammen, det köades på ditt konto, vi lät dig internadla en stammedlem strax innan. "att jag hade fått deff" du fick i princip alla dina byar stackade utav oss, det var en stor del av stamdeffen som fanns vid det skedet. Och du valde att hugga utan förvarning på morgonen på ostackade byar efter nattskyddet. Du förstörde så jävla mycket som du inte ens kan förstå, vi befann oss i ett underläge vid den tidpunkten. Traumatiskt var det inte, men det var bara jävligt tråkigt och onödigt.

Inte nog att fienden tog in dig i sin famn och hjälpte dig på alla sätt att jävlas maximalt med oss. Du högg 20 andra spelare i ryggen för nåt barnsligt skitsnack som hände på v29 med typ 1 spelare?
 

DeletedUser

Guest
Yes, skitkastning! Det man har saknat med forumet.

(Edit: ) Givetvis hejar jag på oraklet Tjäder.
 
Senast redigerad av en moderator:

Absorb

Member
Reaktionspoäng
16
om du menar med att jag hade fått deff före jag backstabba så visst, dock hände ju det på v29 efter jag hade fått deffen å då det hände diskutera jag med jonas om att jag bara skulle låta dom internadla mig. Men då kände jag mig lite förbannad så skickade tillbaka eran deff innan jag började anfalla göran som var 1 utav dom kontona. så vet inte om det var så traumatisk backstabb som du försöker få det att framstå som.

"Jag skickade tillbaka" haha, kan komma på några till du kunde skrivit; "Aids va bra motstånd", "Jag kommer vinna på en bra värld i framtiden"
Du kanske kan få spela med aids igen och de har ju redan vunnit en sådan *wink wink*, *Hold this L*,*Shots fired*, *HashTag Evig Förlust*, *lol*
Kom ihåg att du är oönskad! <3 Alltid :*
 

Jockebergs

New Member
Reaktionspoäng
1
Albert mognadsgraden börjar likna 12 år. tagga ner, sedan så har jag aldrig spelat i den stammen.
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
"Jag skickade tillbaka" haha, kan komma på några till du kunde skrivit; "Aids va bra motstånd", "Jag kommer vinna på en bra värld i framtiden"
Du kanske kan få spela med aids igen och de har ju redan vunnit en sådan *wink wink*, *Hold this L*,*Shots fired*, *HashTag Evig Förlust*, *lol*
Kom ihåg att du är oönskad! <3 Alltid :*

Albert hets hets woop woop
 

Jockebergs

New Member
Reaktionspoäng
1
verkar ju dock inte som tjäder hade något mer att säga..

Nejdå albert jag startar vid slutet av världen och hoppar in i den vinnande stammen då den äger 78-79%.. :D
 

Jockebergs

New Member
Reaktionspoäng
1
Nej, men du kan inte påstå att allt det du säger är sanning då det inte gällde 1 konto utan merdelen utav stammen jag var inom? visst vi var 2 stammar men den stammen jag var inom var 90% v29 spelare den andra satt även där v29 spelare, så vad hade ni förväntat er ? att jag inte ska bry mig om vad som hände på v29 ? vända kinden till? enda personen från v29 som sa något satt i min fiende stam. dom bad inte mig göra något gav ingen information om er från den tiden då jag var i eran stam dom hade nog ingen aning om deffen jag hade heller.

Men visst jag kanske gjorde fel med att inte vänta längre innan jag började anfalla så deffen åtminstone hade kommit hem.
 

DeletedUser

Guest
Nej, men du kan inte påstå att allt det du säger är sanning då det inte gällde 1 konto utan merdelen utav stammen jag var inom? visst vi var 2 stammar men den stammen jag var inom var 90% v29 spelare den andra satt även där v29 spelare, så vad hade ni förväntat er ? att jag inte ska bry mig om vad som hände på v29 ? vända kinden till? enda personen från v29 som sa något satt i min fiende stam. dom bad inte mig göra något gav ingen information om er från den tiden då jag var i eran stam dom hade nog ingen aning om deffen jag hade heller.

Men visst jag kanske gjorde fel med att inte vänta längre innan jag började anfalla så deffen åtminstone hade kommit hem.

Är du Mesut?
 

DeletedUser

Guest
Nej du har rätt, överdrev nog där. Det var nog 2, kanske 3 som hade med den pissvärlden v29 och göra.
 

Absorb

Member
Reaktionspoäng
16
a0a89570cd4821abdee5a288f6058d83.png


"Fusion och MM har bildat en pakt för att ta ner hela rawr!" va det också tänkt som ett skämt eller hahaha
 
Topp