Det ryktas att...

kimzs

Member
Reaktionspoäng
17
Däremot måste jag erkänna att jag uppskattar munhuggandet och konversationerna med din bror. Han är enkel och lättsam att prata med, samt att diskutera och skämta med! Även fått ett gott intryck av Scrubban och Maktkampen, som båda har en viss humor att tillstå, båda även MYCKET trevliga!
 

DrZnuggles

New Member
Reaktionspoäng
6
Ryktas att Daba evolvat PP-systemet. Varför gå omvägar via Innogames när man kan Swisha motståndare direkt?

Ryktas också att det är sjukt svårt att hugga någon i ryggen när alla är vända mot en.
 
Senast ändrad:

mvQQ

Member
Reaktionspoäng
3
Ryktas om slutavverkning, Ryktas att jag kmr köra en Rottne H8D, Ryktas även att Camilla P gav mig nude pix för pengarna jag swishade...
 

DABASAUR

New Member
Reaktionspoäng
8
Ryktas att jag är riktigt imponerad av Stam2s kämparglöd, speciellt 2st spelare som stuckit ut.
 

DrZnuggles

New Member
Reaktionspoäng
6
Ryktas att jag på fredag ska äta fredagsmys, umgås med familjen (dvs inte flytta deff till må morgon) och följa denna värld från läktarn ;)

Ryktas också att det ska bli en omröstning om top-10, hoppas den blir offentlig så även vi popcorn-ätare får följa spänningen.
 

masaka

Member
Reaktionspoäng
5
Ryktas att den som myntade idén om att rösta fram en 10:a är gift och borde behandlas därefter.
Samma gäller samtliga spelare som accepterar detta.

Hoppas ni blir körda utan glid i vart enda jävla hål ni har.

Ryktas att om jag känner Hampus rätt så kommer han styra upp något spännande som gör att man kan ha kvar respekten för åtminstone en handfull spelare utöver Stam2s medlemmar.
 

mvQQ

Member
Reaktionspoäng
3
Ryktas att den som myntade idén om att rösta fram en 10:a är gift och borde behandlas därefter.
Samma gäller samtliga spelare som accepterar detta.

Hoppas ni blir körda utan glid i vart enda jävla hål ni har.

Ryktas att om jag känner Hampus rätt så kommer han styra upp något spännande som gör att man kan ha kvar respekten för åtminstone en handfull spelare utöver Stam2s medlemmar.

Ryktas att du måste skriva ditt nick, Ryktas även att hampus har slutat pluggat för att skriva ihop ett slut på v37.
 

DrZnuggles

New Member
Reaktionspoäng
6
Ryktas att jag ätit upp alla popcorn nu och är sjukt uttråkad.

Vad hände med BD? De var ju lojala med GB utd trots att jag försökte övertyga dem om att det var en dålig idé :(
 

kimzs

Member
Reaktionspoäng
17
Ryktas att BD adlades upp av LP och TRGGD!

Ryktas även att värld 37 just nu är sjukt seg med en del inaktiva människor...
 

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
Det ryktas att jag tycker att Stam2 va vinnarna i mina ögon
hoppas ni gör comeback snart igen, kan jag coa med Maktkampen
blir mer aktivt acc då iaf.....hahaha love you Ww <3
 
Topp