Det ryktas att...

Byggare Jonas

New Member
Reaktionspoäng
9
Ja det vaskades lite frontdeff på ett konto, men nu har det ju inte varit en ink på det kontot på flera dagar? Är det SÅ ni tar tillfället i akt när ni äntligen dödat lite frontdeff? Att låta den byggas upp igen?

Juste kanske beror på att ni inte har några vettiga offbyar kvar, eller håller ni på dem? hm..
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Abelias har deffat Kung Rikkard i form av fang-skydd :troll:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas att det var en grym dag :)
Jokern vi kommer till dig sen också, men du är inte redo än.

flennis mååååååår
 

DeletedUser

Guest
det ryktas...

giphy.gif
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag tackar mesuts långväga tåg som fick mig att logga in en extra gång på kvällen och märka att sabel somnat. Hade aldrig klarat hålla undan ett skit utan dig <3
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att när rikkard fejkar tar det i alla fall några minuter att klura ut vad som är vad, borde nog hjälpa stackarna på mästersmurfen och Timothy Mus, i denna takt kommer ni aldrig lyckas med något dessvärre.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag får flashback från starten av v38 då jag tar småbyar för att bygga upp dem. Enda skillnaden är att dessa byar en gång varit stora :(

Nåja hatt på #byggarebob
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Ryktas att när rikkard fejkar tar det i alla fall några minuter att klura ut vad som är vad, borde nog hjälpa stackarna på mästersmurfen och Timothy Mus, i denna takt kommer ni aldrig lyckas med något dessvärre.

Fan, dom borde ju nästan hoppa över till er då ;)
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Ryktas att jag får flashback från starten av v38 då jag tar småbyar för att bygga upp dem. Enda skillnaden är att dessa byar en gång varit stora :(

Nåja hatt på #byggarebob

Ryktas att det är jobbigt att vara städaren i stammen? Men vem säger nej till gratisbyar dock eller hur? ;)
 
Topp