Det ryktas att...

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Jaså inte?
Mig veterligen fick vi med hela världen mot Sparta.
Vars följd blev att Sparta upplöstes... inte sant? Flera spelare slutade...inte sant?
= uppdrag avslutat.

Sen att ni sedan gick ner på knä inför oss konsulter, bönade och bad oss om att staka ut en väg för ert folk, låta er se ljuset.
- Vilket vi gjorde.



Mycket riktigt.

En GangbangKonsult slutför ALLTID sina uppdrag.
Och uppenbarligen vet du ingenting med andra ord. För det första så vann vi kriget mot gangbangen. För det andra, så sökte bl.a. Geek, Lost och Raid fred efter vi krossade Mumin på en vecka trots grovt numerärt underläge. Sen efter det blev vi tillfrågade av Lost/Raid om end-game allians vilket blev en merge istället, eftersom Henke då hade bestämt sig för att sluta. Sparta mergade Lost för att ingen orkade leda, mig inkluderad.

Men jag antar att det är svårt att veta sånt, men då bör man inte uttala sig heller.
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Och uppenbarligen vet du ingenting med andra ord. För det första så vann vi kriget mot gangbangen. För det andra, så sökte bl.a. Geek, Lost och Raid fred efter vi krossade Mumin på en vecka trots grovt numerärt underläge. Sen efter det blev vi tillfrågade av Lost/Raid om end-game allians vilket blev en merge istället, eftersom Henke då hade bestämt sig för att sluta. Sparta mergade Lost för att ingen orkade leda, mig inkluderad.

Men jag antar att det är svårt att veta sånt, men då bör man inte uttala sig heller.

images
 

DeletedUser

Guest
Jaså inte?
Mig veterligen fick vi med hela världen mot Sparta.
Vars följd blev att Sparta upplöstes... inte sant? Flera spelare slutade...inte sant?
= uppdrag avslutat.

Sen att ni sedan gick ner på knä inför oss konsulter, bönade och bad oss om att staka ut en väg för ert folk, låta er se ljuset.
- Vilket vi gjorde.



Mycket riktigt.

En GangbangKonsult slutför ALLTID sina uppdrag.

Har inte ens någon aning om va ni pratar om, men kan ändå rätt snabbt avgöra att du helt klart är bra jävla trög.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man måste vara till en viss del relevant för att arrangera en gangbang. Dessutom måste det göras på rätt sätt, jag hänvisar till f.d Geek.
Är relevant broder.=) Sitter ju såklart inte på mitt main konto isåfall skulle jag bli gangbangad,ryktas det?=)

Puss lundav ses snart
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Jaså inte?
Mig veterligen fick vi med hela världen mot Sparta.
Vars följd blev att Sparta upplöstes... inte sant? Flera spelare slutade...inte sant?
= uppdrag avslutat.

Sen att ni sedan gick ner på knä inför oss konsulter, bönade och bad oss om att staka ut en väg för ert folk, låta er se ljuset.
- Vilket vi gjorde.
Regerade er till vinst... Inte sant?
= Uppdrag avslutat.

En GangbangKonsult slutför ALLTID sina uppdrag.
Och uppenbarligen vet du ingenting med andra ord. För det första så vann vi kriget mot gangbangen. För det andra, så sökte bl.a. Geek, Lost och Raid fred efter vi krossade Mumin på en vecka trots grovt numerärt underläge. Sen efter det blev vi tillfrågade av Lost/Raid om end-game allians vilket blev en merge istället, eftersom Henke då hade bestämt sig för att sluta. Sparta mergade Lost för att ingen orkade leda, mig inkluderad.

Men jag antar att det är svårt att veta sånt, men då bör man inte uttala sig heller.

Henke valde att lägga ner, gissningsvis tröttnade han på det som såg ut att bli en lång utdragen värld med tufft numerärt underläge, skapade av våra älskvärda GangbangKonsulter. Ni mergade med Lost för att er ledare valt att sluta och ingen orkade leda...= stammen upplöst.
Konsulternas mål Avslutat.

Huruvida det ligger rent kronologiskt är ointressant.

Vem som vann kriget eller inte likaså.

Ryktas det..

:troll:
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Henke valde att lägga ner, gissningsvis tröttnade han på det som såg ut att bli en lång utdragen värld med tufft numerärt underläge, skapade av våra älskvärda GangbangKonsulter. Ni mergade med Lost för att er ledare valt att sluta och ingen orkade leda...= stammen upplöst.
Konsulternas mål Avslutat.

Huruvida det ligger rent kronologiskt är ointressant.

Vem som vann kriget eller inte likaså.

Ryktas det..

:troll:
Om något så peppade ni ju folk i Sparta att fortsätta. Sen att Henke hade bestämt sig redan innan för att lägga ner, det kan du ju omöjligt ta cred för :D

Ert gangbang var okoordinerat och dåligt planerat. Ni hade så jävla lätt kunnat tagit oss om ni hade lite hum om hur man organiserar ett gb. Ratear gb-konsulterna 3/10.
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Om något så peppade ni ju folk i Sparta att fortsätta. Sen att Henke hade bestämt sig redan innan för att lägga ner efter att blivit ordentligt mutad av GangbangKonsulterna, det kan du ju självklart ta cred för :D

Ert gangbang var okoordinerat och dåligt planerat. Ni hade så jävla lätt kunnat tagit oss om ni hade lite hum om hur man organiserar ett gb. Ratear gb-konsulterna 3/10.

Du har missuppfattat Precis ALLTING.
Givetvis, som i alla konsultfirmor har vi konsulter ett arvode att ta ut.
Allt för sällan ett ekonomiskt sådant tyvärr.. :rolleyes: (Vi tar naturligtvis emot swishbetalningar samt PP-överföringar)
Vårt arvode var att forma världen till EXAKT så som vi önskade.
Om du inbillar dig att vi ville ta ut er fullständigt så hade vi självfallet tagit fram en utförlig krigsstrategi för varje enskilt rike.
Så var inte fallet. Endast något de naivaste naiva skulle tro.

:troll:;)
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Du har missuppfattat Precis ALLTING.
Givetvis, som i alla konsultfirmor har vi konsulter ett arvode att ta ut.
Allt för sällan ett ekonomiskt sådant tyvärr.. :rolleyes: (Vi tar naturligtvis emot swishbetalningar samt PP-överföringar)
Vårt arvode var att forma världen till EXAKT så som vi önskade.
Om du inbillar dig att vi ville ta ut er fullständigt så hade vi självfallet tagit fram en utförlig krigsstrategi för varje enskilt rike.
Så var inte fallet. Endast något de naivaste naiva skulle tro.

:troll:;)
Det är meningslöst att diskutera med dig Don Pistone, jag ger upp :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Varför skulle du bli gangbangad? Ingen vet vem du är mer än 3-4 spelare som spelade i Zlatan på 32. Du är lika relevant som Guest1012956 som softar i rimmen, ryktas det.
Ahahahah alla kommer veta vem jag är när det blir v32 om igen broder.
Gangbang deluxe.
Ryktas att jag har fått 4 pmingar om Lundavs gangbang? Ryktas det=)
 

Absorb

Member
Reaktionspoäng
16
Om något så peppade ni ju folk i Sparta att fortsätta. Sen att Henke hade bestämt sig redan innan för att lägga ner, det kan du ju omöjligt ta cred för :D

Ert gangbang var okoordinerat och dåligt planerat. Ni hade så jävla lätt kunnat tagit oss om ni hade lite hum om hur man organiserar ett gb. Ratear gb-konsulterna 3/10.

Gangbang 10/10. Du vet ingenting tydligen. Allt som vi ville skulle hända hände. Inklusive en upplösning av Sparta.

GeeK va flawless från början till slut. Allt annat är en lögn. Går gärna in mer på djupet o förklarar om du har något konkret som du tänker på :)
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Gangbang 10/10. Du vet ingenting tydligen. Allt som vi ville skulle hända hände. Inklusive en upplösning av Sparta.

GeeK va flawless från början till slut. Allt annat är en lögn. Går gärna in mer på djupet o förklarar om du har något konkret som du tänker på :)
Jag vill ändra mitt betyg. 1/10
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Gangbang 10/10. Du vet ingenting tydligen. Allt som vi ville skulle hända hände. Inklusive en upplösning av Sparta.

GeeK va flawless från början till slut. Allt annat är en lögn. Går gärna in mer på djupet o förklarar om du har något konkret som du tänker på :)

Den blev flawless när vi kom in och höjde kvalitén ;)
 

Byggare Jonas

New Member
Reaktionspoäng
9
Fattar inte vad alla tjaffsar om, vi vann ju förfan världen ihop!
Under tiden så gillade vi alla varandra, so much bullshit

CJ och alberts plan var noga uträknad, allt som hände var planerat. Fråga göran om ni inte tror det
 

Absorb

Member
Reaktionspoäng
16
Fattar inte vad alla tjaffsar om, vi vann ju förfan världen ihop!
Under tiden så gillade vi alla varandra, so much bullshit

CJ och alberts plan var noga uträknad, allt som hände var planerat. Fråga göran om ni inte tror det

Vill tillägga att jag fortfarande gillar alla haha. Tycker mindre om försöket att smutsa ner GeeKs varumärke.
Kom ihåg, en GangbangKonsult slutför ALLTID sina uppdrag!

Ryktas det!
 
Topp