Det ryktas att...

Finzone

New Member
Reaktionspoäng
5
Ryktas att:

Jag "orginal" Fin måste tyvärr lämna kontot pågrund av plötsliga irl förändringar (inte för att sommaren är här.) Hade gärna lirat världen ut annars :(
(Pssst...Tex är kvar och har löst en annan grym "Co" som får ta min plats så försök inte med ngt nu ;))

Vill tacka alla som jag lirat med, både Blåa, lila och röda spelare. Finns mycket vettig folk därute! Även på motståndarsidan :)
Har för övrigt vart en rolig värld tycker jag! Jag kommer definitivt följa världens utveckling och hålla tummarna särskilt för mina fantastiska kamrater och vänner i LP/LF.

Kämpa nu allihopa. Ett stort lycka till för samtliga!

OCH KRIGA GALET!! :D:D:D:cool::cool::cool::D:D:D


// Fin
 

monkeyface

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att småpojkar har börjat dra ner byxorna för att återigen börja mäta sina små, för att återigen desperat försöka känna sig stora..
 

monkeyface

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Vargklo var en mullvad.
Ryktas att DW hjälpte till att avslöja mullvaden. Dom visste bara inte om det själva.
Ryktas att Vargklo likt Rebels tror att man vinner på att döda lite adlar.
Ryktas att både Vargklo och Rebels tappar byar ändå.
Ryktas att Vargklo aldrig varit och kommer aldrig bli en "storspelare", det är bara önskedrömmar. En "storspelare" bör veta om att man borde ha trupper i byarna och inte förlita sig fullt ut på personerna man spionerat åt.
Ryktas till sist att Vargklo garanterat kommer fortsätta leka "storspelare" här i forumet.


Ryktas att det var en intressant teori.. Hur gick det?
 

jj91

Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas att det där var rykten och inga teorier.
Ryktas vidare att jag undrar vad du menar med "Hur gick det?"
 

monkeyface

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att det där var rykten och inga teorier.
Ryktas vidare att jag undrar vad du menar med "Hur gick det?"

Ryktas att det inte gick så bra för en stam på en miljon poäng att adla upp och förinta en 40k spelare.
Ryktas att statsen såg pinsamma ut under den tidsperioden, det är vad min fråga menar.
 

jj91

Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas att det inte gick så bra för en stam på en miljon poäng att adla upp och förinta en 40k spelare.
Ryktas att statsen såg pinsamma ut under den tidsperioden, det är vad min fråga menar.

Dementerar

Ryktas att vi tog 12 av 13 byar på två dagar.
Ryktas att vi samtidigt var / är i krig.
Ryktas att Vargklo fick deffhjälp till den sista byn och pga moralen var det ovärt att ta den.
Ryktas att denna tråd inte är till för frågor eller diskussion.
Ryktas tillsist att du borde sluta med irrelevanta "rykten".
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Ryktas att vissa tar allt man säger på alltför stort allvar :)
 
Senast ändrad:

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Ryktas att en viss fröken Petterson är skyldig mig byar på TW för swishade pengar xd
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att stam2 begär mer pengar för sina byar så vi väljer att adla dem istället..
 
Topp