Off Topic @V38

DeletedUser

Guest
Ja, du är helt fantastisk! Tyvärr har du inte bemött något argument överhuvudtaget förutom att säga att du är jävligt fantastisk. Kan det vara så att det faktiskt är DÅLIGT att spela som man gjorde förr, numera? Ja, det kan det! Kolla din bästa vän Abel, till exempel. Hade man kört hans jävla hero-barbro och 100% deff på v1-v10 hade man blivit trampad på illa kvickt. Tydligen är det så man skulle spela nu, han visste det, creds till honom. Vi andra som inte spelat sen alla sopfunktionerna introducerades kunde inte veta det, och därför sitter vi och suger.

Bemöt argumenten istället för att prata om hur jävla bra du är. Jag får nog av min egen narcissism; jag vill inte behöva hantera din också.

Puss o kram!

Vi hamnade i en cirkel av att du babblade om hur svårt det var att spendera tid, och hur lätt det var nu. Självklart är det dåligt att spela som man gjorde förr, precis som jag påpekade med andra spel så förändras även tw.

Att jag hänvisade till rankinglistorna är helt enkelt för att jag finner relevans i att man kanske borde ha lite skinn på näsan innan man uttalar sig hejvilt. (Lika patetiskt som den där avdankade farbrorn som fortfarande lever på sina gamla knattecups vinster i fotboll och därav anser att han kan såga varenda professionell fotbollsspelare).

Jag respekterar dig, och alla andra veteraner helt och hållet. Jag önskar att jag spelade då, jag hade nog funnit det roligare än det nuvarande stadiet av spelet. Jag anser inte att alla gamla rävar är dåliga, eller värdelösa. Jag bara konstaterade att fallet ofta är att de inte håller tempot, de faller ofta tillbaka i gamla vanor.

Men forumet idag består redan av folk som aldrig riktigt klarar av att spela på toppnivå, som gör allt för att förminska prestationen för de som alltid är i toppen. Det behövs inte ytterligare någon med alldeles för dålig insyn i hur spelet är idag, som kommer och gnäller på skit de uppenbarligen saknar skicklighet för.

Denna diskussion har gått runt i cirklar för länge nu, och vi kommer heller inte komma någon vart i forumsinlägg. Vill du diskutera mer så tar jag det mer än gärna i skype eller dylikt.

Edit: Och uppenbarligen är hero-barbro inte vägen att gå. Jag hänvisar återigen till topplistan, och de åtminstonde 3 första spelarna.
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Vi hamnade i en cirkel av att du babblade om hur svårt det var att spendera tid, och hur lätt det var nu. Självklart är det dåligt att spela som man gjorde förr, precis som jag påpekade med andra spel så förändras även tw.

Att jag hänvisade till rankinglistorna är helt enkelt för att jag finner relevans i att man kanske borde ha lite skinn på näsan innan man uttalar sig hejvilt. (Lika patetiskt som den där avdankade farbrorn som fortfarande lever på sina gamla knattecups vinster i fotboll och därav anser att han kan såga varenda professionell fotbollsspelare).

Jag respekterar dig, och alla andra veteraner helt och hållet. Jag önskar att jag spelade då, jag hade nog funnit det roligare än det nuvarande stadiet av spelet. Jag anser inte att alla gamla rävar är dåliga, eller värdelösa. Jag bara konstaterade att fallet ofta är att de inte håller tempot, de faller ofta tillbaka i gamla vanor.

Men forumet idag består redan av folk som aldrig riktigt klarar av att spela på toppnivå, som gör allt för att förminska prestationen för de som alltid är i toppen. Det behövs inte ytterligare någon med alldeles för dålig insyn i hur spelet är idag, som kommer och gnäller på skit de uppenbarligen saknar skicklighet för.

Denna diskussion har gått runt i cirklar för länge nu, och vi kommer heller inte komma någon vart i forumsinlägg. Vill du diskutera mer så tar jag det mer än gärna i skype eller dylikt.

Edit: Och uppenbarligen är hero-barbro inte vägen att gå. Jag hänvisar återigen till topplistan, och de åtminstonde 3 första spelarna.
Så det enda som spelar roll är var man ligger på rankinglistan just nu för att man ska kunna uttala sig överhuvudtaget?

Till saken hör att eggeh aldrig har legat högt i rankinglistan i starten på någon värld, precis som jag. Vi höll inte tempot i starten ens förr.

Om det är någon som förminskar här är det du. Det är bara att läsa vad du själv har skrivit och jämföra med andra.

Edit: taktiskt drag btw att be om att få ta det på Skype så man slipper få svar på det man skriver ;)
 
Senast ändrad:

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Precis som bajstank implicerade, men som jag nu kommer explicitgöra, så handlar det här inte om hur Min prestation ser ut. Jag har aldrig varit bra innan miljonen och ser ingen anledning till varför jag skulle vara det nu. Poängen var, och är fortfarande, att man bara introducerat fler randomfaktorer i spelet och att detta suger. Du verkar se det som positivt, för att random är tydligen bra i din värld. Har du fått bra resultat på eventsen? Skillat! Hade du bra flaggor innan du började? Att ha 18% res hade nog ingen effekt när jag satt med 0% va? Det var skill ifrån din sida och jag är en jävla sopa. Givetvis är du en bättre starter än jag, kanske också en bättre spelare. Jag har inga problem med det. Poängen handlar inte om vem som är bäst. Poängen var och är att randomfaktorer är trams.
 

DeletedUser

Guest
Precis som bajstank implicerade, men som jag nu kommer explicitgöra, så handlar det här inte om hur Min prestation ser ut. Jag har aldrig varit bra innan miljonen och ser ingen anledning till varför jag skulle vara det nu. Poängen var, och är fortfarande, att man bara introducerat fler randomfaktorer i spelet och att detta suger. Du verkar se det som positivt, för att random är tydligen bra i din värld. Har du fått bra resultat på eventsen? Skillat! Hade du bra flaggor innan du började? Att ha 18% res hade nog ingen effekt när jag satt med 0% va? Det var skill ifrån din sida och jag är en jävla sopa. Givetvis är du en bättre starter än jag, kanske också en bättre spelare. Jag har inga problem med det. Poängen handlar inte om vem som är bäst. Poängen var och är att randomfaktorer är trams.
Du har aldrig hört uttrycket "man skapar sin egen lycka"?

Jag håller med dig, rng är skräp i ett pvp spel. Men när det väl dyker upp så spelar man runt det istället för att gråta på forumet.

Du myntar inte, du säljer ress i starten och köper adelsplatser då det är mer value för ressen, du får starta simultanstarta på en andra värld för att dra ihop lite flaggor, du får även fixa alla ressboosts, och få utvalda rerolls på eventen med hjälp av att sälja ress också. Och listan går att göras ännu längre. Men absolut, rng är trams. Men det finns få spel på marknaden nu för tiden som inte involverar rng, och då spelar man runt det helt enkelt.
Edit: taktiskt drag btw att be om att få ta det på Skype så man slipper få svar på det man skriver ;)

Varför jag skulle sluta få svar på skype är för mig oförståeligt? Och nej, snarare för att detta bara ser sjukt tramsigt ut i forumet, och är alldeles för tröttsamt att försöka ha en skriftdebatt där vartannat inlägg blir misstolkar (från båda hållen). Men detta är trots allt en intressant diskussion jag gärna fortsätter att ha.
 

ICE CUBE brush

New Member
Reaktionspoäng
2

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Du ökar snabbast på "byggare bob" taktiken på denna värld inget snack om saken. Sen kan man diskutera i hur rolig den taktiken är.

När du adlar som vanligt (spelar byar) ökar du fort men tillslut kommer du ha 30% moral och deffbyar runt dig bara. Tar 2 fulla off för att ta sig igenom en by på 3k, vilket inte är värt.

Gripande insikter. Jag tackar.
 

SvinDyrt

New Member
Reaktionspoäng
2
Elias jag tror det vänder för er och att du ljuger som påstår att det är GG för mig sedan länge ;) PS Du Klustrar för sent eftersom jag redan sniffar dig i nacken ;)
 

SvinDyrt

New Member
Reaktionspoäng
2
Kan ingen skapa ett forum där vi kan rösta ut vakttorn på världar utan kyrka? Osv boost och skit? Bara på v38 så vet jag ingen av oss duktiga spelare som tycker det är kul när man inte kan fejka över huvudtaget när man ser precis ta mig fan allt. Tw går under ännu snabbare nu^^ NoobTw borde ni göra en app för istället ;) och ha det gamla hederliga istället :) Vaktorn släng det i väggen säger jag för det förstör hela spelet
 

SvinDyrt

New Member
Reaktionspoäng
2
Haha tror vi ska gå 100% Deff istället och vägga ut alla off med små förluster^^ Så jävla simpelt ju haha... snacka om att ni har förstört allt det roliga för dom duktiga ;) vilken skit. Får be om ursäkt för mitt uppträdande men vi är en hel del som kommer sluta med tw efter denna världen :) ni fick några tusen av mig på v38 iaf ;)

Haha ja nu behöver ni inte tänka på fejk gräns ju ;) Ni kanske ska lägga till alla scripts som main också så slipper man lägga energi på tw mer än Ställa in Kh. Auto farm kan vara bra för noobs så kan vi duktiga ta ledigt en vecka i starten ;)
 

SvinDyrt

New Member
Reaktionspoäng
2
Tror 90% av alla håller med att Vakt torn är skit och förstör spelet. Men antagligen tar det väl några år men då har väl alla slutat ;) kanske dra lite mer P2W så kan alla med pengar tävla istället så får ni massa pengar ju :D
 

DeletedUser

Guest
Tror 90% av alla håller med att Vakt torn är skit och förstör spelet. Men antagligen tar det väl några år men då har väl alla slutat ;) kanske dra lite mer P2W så kan alla med pengar tävla istället så får ni massa pengar ju :D

Tänk om du hade lagt ner lika mycket tid på att stava som att snacka skit. Dröm :oops:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Jag kan hålla med om tornet förstör lite saker att man kan se incs, men det går knäcka det där också?
Sen tror jag nog inte alla använder vakktornet så effektiv som möjligt, så det är bra ta vara på sånt också.

Man får tänka att de har nästa världar kommer det inte gå att köpa adlar, det är något också.
Jag kan förstå att man klagar om saker man är missnöjd över men du gör det konstant har jag sett eller?

Kan man sitta och kalla sig en bra spelare så tycker jag även också man ska kunna ändra sina strategier, det måste vara något fel på dig att du sitter konstant och klagar hela tiden?
Antagligen väggar du mycket vilket är inte heller ovanligt att folk kan göra men det går att adla barbs istället då under tiden som man bygger upp sina trupper, så man inte stannar tillväxten.
Jag förstår helt ärligt inte varför du fortsätter lira när du sagt '' jag slutar '' ett par antal gånger.

hade du lagt den tiden på spelet som du klagar så tror jag du hade varit mycket större.
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Jag kan hålla med om tornet förstör lite saker att man kan se incs, men det går knäcka det där också?
Sen tror jag nog inte alla använder vakktornet så effektiv som möjligt, så det är bra ta vara på sånt också.

Man får tänka att de har nästa världar kommer det inte gå att köpa adlar, det är något också.
Jag kan förstå att man klagar om saker man är missnöjd över men du gör det konstant har jag sett eller?

Kan man sitta och kalla sig en bra spelare så tycker jag även också man ska kunna ändra sina strategier, det måste vara något fel på dig att du sitter konstant och klagar hela tiden?
Antagligen väggar du mycket vilket är inte heller ovanligt att folk kan göra men det går att adla barbs istället då under tiden som man bygger upp sina trupper, så man inte stannar tillväxten.
Jag förstår helt ärligt inte varför du fortsätter lira när du sagt '' jag slutar '' ett par antal gånger.

hade du lagt den tiden på spelet som du klagar så tror jag du hade varit mycket större.

Hur retweetar man?
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Får tacka för ett vansinnigt tråkigt event. Klickat oavbrutet i 3 dygn nu. Starkt. Gripande.
 
Topp