Diskussion Uppdateringar

DeletedUser

Guest
För att undvika att det flödar över med diskussionstrådar om uppdateringar, kör vi i fortsättningen på att ta alla eventuella diskussioner i samma tråd och uppdaterar denna istället för att skapa en ny för varje uppdatering.


Länk till uppdatering till version 8.55.
Vad tycker du om denna uppdatering?
 

solo queue

New Member
Reaktionspoäng
7
Trevligt med lite nya ikoner och säkert behagligt med mer tydlighet på kartan i aktuella byn :) Niceu!


Blank
 
Senast ändrad:

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Verkar som 8.58 är inlagt nu i spelet också med små ändringar i t.ex. samlingsplatsen? Det verkar inte gå trycka längre på (0) bredvid en trupp som inte finns i byn vilket gör att om ett script fyller i en trupp som inte är rekryterad i byn måste jag manuellt skriva in 0 istället för att bara trycka på (0). Lite smått irriterande problem :)

770bc3ee385bc3871ed6741194e2f68b.png
 

DeletedUser

Guest
"Dölj/Visa Prestationer
För att enklare kunna välja vilka prestationer som ska döljas eller visas kan spelare nu använda en "Välj alla" knapp i slutet av listan."

Det finns väl redan? https://gyazo.com/cd980c0840e39f9d0e70770164b0a6e6
Jag trodde faktiskt det var jag som var totalt seg i huvudet och bara inte kopplade, men det stämmer ju precis som du säger. Det finns och har funnits jättelänge.

Min gissning är att det helt enkelt är antingen något fel i texten, eller att det är något som legat kvar i någon kopiering när vi nu får ut uppdateringstexten i det nya formatet med bilder som rubriker. Eller så är det ren idétorka ;)
 
Topp