Det ryktas att...

Aleeeeeexxx

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att trots heruf tappat 80% av sina byar är han fortfarande större än lilloscar, kämpa!
 

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
Hur länge har forumet varit såhär dött? Inga som hatar på forumet längre? :p

Sen de gjorde om forumet tror jag, har blivit mkt sämre och svår o hitta i, vissa saker har försvunnit mm.
Förut kunde man gå in o läsa gamla trådar från v.3 tiden då Spiderweb hade frispel bl.a
så mkt av tjusningen plus att det kommer massa nybörjar fjanterier som vakttorn o massa sånt,
gör att många medelålders försvinner från svenska servern, tråkigt att de inte bryr sig mer
för snart är det väl bara nybörjarna kvar. De har ju t.o.m petat på Classic som ska vara snabb
och krigas mkt, läggs det in en ända nybörjarlarv där, då går denna server i graven o där är det DÖTT. :mad::confused::eek:o_O:mad:
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag har glömt login på mitt konto :(

Jag har en misstanke om att något inte fungerar som det ska med återställinngen av lösenorden i forumet, speciellt efter att säkerhetsåtgärden gjordes för att par månader sedan. Det verkar som väldigt många spelare missade de mejl som kom ut då, gällande byte av lösenord och nu kommer dom inte in, och kan inte återställa sitt lösen.

Men - det går att lösa det här! Skriv till supporten om du inte kommer in på ditt forumskonto. Vi hjälper dig, i de allra flesta fall är det inga större problem och tar inte mer än ett par minuter!
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ryktas att en del hattar får det att hända konstiga saker.... rosaby eller en del annat ;)
 

The Burglar

New Member
Reaktionspoäng
10
Ryktas att det är tråkigt att man inte kan vara med på event bara för att man inte har tillgång till en dator under den här helgen. (Vet att ni inte har hand om appen dock)
 
Topp