Det ryktas att...

Flysting

Member
Reaktionspoäng
10
Ryktet går att scripts sprider falska rykten via sin profil.
Ryktas att man inte ska skriva om saker man inte begriper sig på.
 

Scripts

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Flysting inte vågar stå upp för det han skriver samt blockar en för han inte tål något dessutom måste yttra sig på andra ställe där han inte visste att jag fanns <3 Men bara inse att det ryktas mycket om dig som du aldrig kan tänka dig "fortsätt med din sång skrivar karriär då det är det ända du kan men ändå inte"
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Flysting inte vågar stå upp för det han skriver samt blockar en för han inte tål något dessutom måste yttra sig på andra ställe där han inte visste att jag fanns <3 Men bara inse att det ryktas mycket om dig som du aldrig kan tänka dig "fortsätt med din sång skrivar karriär då det är det ända du kan men ändå inte"

Ryktas att nivån blivit låg på casual från vissa konton dax att steppa upp ett par snäpp
 

Flysting

Member
Reaktionspoäng
10
Ryktas att scripts bara är butthurt pga sina 40 förlorade byar till fienden sedan han lämnade knight :p
Ryktas också att jag hoppades på att scripts skulle finnas här så han kan skämma ut sig inför fler än bara mig ^_^
 
Senast ändrad:

Flysting

Member
Reaktionspoäng
10
Ryktet går att den nya försvarsstrategin är att dela upp byarna inom stammen på fler mindre spelare så att man inte kan bli anfallen utav de större spelarna längre.
 

joelsbrorsa

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att Balaklava har fått en ny spelare som inte väldigt många känner till så han får promota sig själv..
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
rycktas att jag e utråkad på att ni inget skriver
kanske får lämna min pension
 
Topp