Det ryktas att...

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
rycktas att ni får mig att vilja gå ur pensionen så som D ace springer å öppnar munnen som vanligt
 

anjin

New Member
Reaktionspoäng
0
it's rumored........ we have new game here. "Who is spending the most money in game". This is beginning to be a real P2W. Maybe next world u can buy troops too ? This is the last world to me if in future worlds can buy coins with points :(
 

joelsbrorsa

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att jag är först att skriva här på hela året och att forumet är skrämmande tyst..
 
Reaktionspoäng
28
Det ryktas att det är för att jag började spela på världen och alla vet att de numera är "fucked up". ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att där är en nystartad classic runda utan P2W funktionerna. Där alla har möjlighet att ta sig långt på skicklighet.

Ryktas att classic servern bara är halvfull för att folk hellre sitter här och låtsas att dom inte tycker om köp adel funktionen.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas man verkligen saknar många som Träsktroll, Barhoppan & Sir Hero, Abel, teh gow och blacksparkz :(
Ryktas att Loyal har ganska hög oba & obf xD
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Ryktas att världen nyligen blev lite extra intressant, samtidigt som det varit sorgligt.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas sen wallytwig har fått joina CF har han levt på andras hårda jobb och bekostnad att adla gratisbyar + princip bara barbs :
http://se.twstats.com/sv36/index.php?page=player&mode=conquers&id=154754&type=gain&pn=-1
btw sen att du också sparar mycket deff till dig själv är konstigt för du har inget front.


hehe ja jag gör det också, men skillnaden är att man hade inget adla så man kunde växa fortare på det sättet i början :

http://se.twstats.com/sv36/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=497262
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Ryktas att jag undrar vad du vill säga med det där?

Hur vet du att han sparar mycket deff till sig själv?
 
Topp