v34

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Har väntat länge nu och det känns verkligen som att det är dags för en ny värld nu när det blir sommar. Hur går det egentligen?
 

DeletedUser

Guest
Näst intill exakt 100 dagar mellan varje värld, så 1-2 juni startar den ;)
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Det vore verkligen kul om den startade snart, Supernova är ju så söt och med tanke på detta så borde den starta när som. Eller?
 

DeletedUser

Guest
Det vore verkligen kul om den startade snart, Supernova är ju så söt och med tanke på detta så borde den starta när som. Eller?

Nej men den bör verkligen komma baserat på hur många som faktiskt nollat och tappat lusten. Rent affärsmässigt så är det ju rent värdelöst att vänta för länge för då tappar man dem i den loop man vill hålla spelarna i. Sen kan ju inte starta den för tidigt heller.
 

xefsan

Member
Reaktionspoäng
8
Den kommer när den kommer vem som helst kan ju luska ut att den kommer inom max nån vecka om ens det så det är bara att vänta och hoppas på det bästa ;)
 

DeletedUser

Guest
Sitt i båten, servern kommer snart. Dock inte redan i övermorgon, men jag hoppas vi fått upp för-registrering och sånt tills dess.

Lite lustigt i sammanhanget är att en gång i tiden spelade man, blev man nollad och adlad började man om. När en ny server kom, spelade man på den också. Numera startar man på en server, och går det inte bra struntar man i det och börjar planera för nästa. Och sen jämrar man sig världarna blir mindre och mindre, och går snabbare att avsluta.

Kalla mig gammal, men en del saker var faktiskt bättre förr... ;)
 

DeletedUser

Guest
Sitt i båten, servern kommer snart. Dock inte redan i övermorgon, men jag hoppas vi fått upp för-registrering och sånt tills dess.

Lite lustigt i sammanhanget är att en gång i tiden spelade man, blev man nollad och adlad började man om. När en ny server kom, spelade man på den också. Numera startar man på en server, och går det inte bra struntar man i det och börjar planera för nästa. Och sen jämrar man sig världarna blir mindre och mindre, och går snabbare att avsluta.

Kalla mig gammal, men en del saker var faktiskt bättre förr... ;)

Håller med. Men tyvärr talar väl statistiken ofta för sig själv, tråkigt nog. Att ge upp på en värld bara för att... nja, det är inte min stil det heller :) blir man dock nollad så blir det lite sura miner och mycket PP ;)
 
Topp