Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Jag kan bekräfta att v35 är på väg, tillsammans med 36, 37, 38, 39 och förmodligen 40 också någon gång vad det lider.
Det ryktas att det numera är alltför enkelt att räkna ut ungefär när en ny värld startar, vilket helt förstör oooh-känslan. Dock har vi inget satt startdatum...

Men detta ÄR offtopic i den här tråden, så vill ni fortsätta diskussionen så gör en ny tråd i en annan sektion, t.ex. i Frågor.
 
Senast redigerad av en moderator:

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas att en viss blå liten gubbe blev arg i skype för att dagens försvarare togs från honom med 400 gubbar 2h innan midnatt :rolleyes:
 

R.E.

Member
Reaktionspoäng
7
Ryktas att johudu barbadlar mer än jakten100.

Ryktas att jag hatar noobs som lever på barbadling. mvh
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Ryktas att det inte blir någon nåd

Ryktas även att gråa är ett alternativ om man ej vill möta sitt öde :)
 

crack is back

Member
Reaktionspoäng
0
Blah blah bla!

Ryktas om att alliansen verkligen tuffar till sig nu med sk riktiga proffs, var det inte så att rawr var så bra så dem förtjänade gb?

Ingen som kollat sig över axeln?

Ryktas förövrigt om att man kommer....
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Blah blah bla!

Ryktas om att alliansen verkligen tuffar till sig nu med sk riktiga proffs, var det inte så att rawr var så bra så dem förtjänade gb?

Ingen som kollat sig över axeln?

Ryktas förövrigt om att man kommer....

Jo det är alltid en besvikelse när stammar inte lever upp till sina rykten
 

crack is back

Member
Reaktionspoäng
0
Jo det är alltid en besvikelse när stammar inte lever upp till sina rykten

För att nu snurra till det och gå aningen off topic, vad du och dina kumpaner än må tror så nej gick inte med i rawr på grund av rykten och annat dravel. Men käns meningslöst att försöka förklara varför då vissa tror sig veta allt :)
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att det vart roligt att hetsa lite på världen under krigets gång, mycket slaktat, och nu mycket förlorat från min sida. Är dock inte den roligaste världen jag lirat direkt men jag tror att om världen utvecklas åt det hållet som jag hoppas på, dvs, en uppdelning av gangbangalliansen, faktiskt kan bli ett riktigt intressant och roligt krig att följa.

Önskar alla lycka till i fortsättningen! Rulla upp katapulterna och kör sönder varandra nu :eek::mad:;)

/Snorren
 
Topp