Det ryktas att...

R.E.

Member
Reaktionspoäng
7
Ryktas att det alltid e kul med svaga spelare som backstabbar, ryktas även att jag redan visste detta, tigbits tog över by efter by utan att få någon OBA, var ju en självklarhet, gör det lite bättre nästa gång
 

R.E.

Member
Reaktionspoäng
7
Ryktas att jag vet att de sitter flertal små fega som inte e starka nog att kunna kriga emot folk, är rädda för rawr för att dem har namn som synits i toppen förut, sorgligt nog har .se blivit skit :)
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att:

"Oj vad ni började gnälla helt plötsligt, luktar torsk?"
- Unknown
 

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas att det alltid e kul med svaga spelare som backstabbar, ryktas även att jag redan visste detta, tigbits tog över by efter by utan att få någon OBA, var ju en självklarhet, gör det lite bättre nästa gång
Man tycker ju att du kunde varnat isåfall, om du nu visste det från början. Ryktas det
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag vet att de sitter flertal små fega som inte e starka nog att kunna kriga emot folk, är rädda för rawr för att dem har namn som synits i toppen förut, sorgligt nog har .se blivit skit :)

Bekräftar att .se blivit skit. 8v1 är inget jag föredrar. Gangbang är skit.
De som stabbade gick från att vara på den vinnande sidan till den förlorande enligt statistik, poäng och byantal. Hur är det att "inte vara starka nog att kunna kriga" och att vara fega som du väljer att skriva.

Synd att du inte gjort något ännu, jag har adlat fler Rawr! och Allians byar än dig.
PMa när du börjar kriga, forumsgangster.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas att alliansen rekryterat världens stösta goltupp som läcker värre än en flodhäst gäspar! Ryktas även att de verkar vara extremt nöjda med sitt fynd!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det där inte var ett rykte. Men det ryktas att jag förlåter dig. Inte alla förstår hur man ska ryktas. Ryktas det. :p
Dementeras
Jag gav min dementering en liten förklaring, sånt som man brukar göra i .se ryktestrådar. Förlåtelse? Snälla nån, jag bryr mig mer om smutsen under mina arbetskängor än dina åsikter om mig :*
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är nu det börjar bli roligt. ;)
Dementeras efter det agerades atombomb som vägg för dig.
Ryktas dock att kytampe har lite trupper efter inatt, 7 adlar fattigare.
Ryktas också att kytampe drog iväg ett adelståg från samma by med 3 adlar och 14 sekunders mellanrum. Haha...

Ryktas att Kyampe, Pias och Queen P glappar för mycket. Mycket snack liten verkstad. Skäms.
Eller får jag en ban nu? Ryktas ju att Queen hotar med sina kopplingar till moderatorerna :)
 
Topp