Avancerat fejkscript!

Reaktionspoäng
28
Ända sedan innogames var så snäll att låta oss få möjligheten att skicka adelståg så har jag letat efter ett script som man kan skicka fejkade adelståg på samma sätt ( med mb eller katta). Det blir ju så uppenbart om man försöker fejka adelståg att man INTE skickar ett adelståg tack vare den inbyggda adelstågsversionen.

Så min fråga är. Finns det ett sånt script redan? Är det tillåtet att göra ett sånt script om det nu inte finns? Och finns det någon som kan göra ett om det nu inte finns?
 
Reaktionspoäng
28
Finns ju Tribal Wars noble train extension i chrome

Jag trodde den var förbjuden?

Och orsaken till att jag trodde den var förbjuden är för att Innogames alltid vill att det ska vara så rättvist som möjligt. Det är därför man alltid måste göra script som använder samma antal knapptryckningar som om man INTE använde scriptet. Och eftersom inte alla spelare använder Chrome, så är det inte rättvist. Ergo är det förbjudet. Men jag kan ha fel, det händer ju ibland. :)
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Det är inte förbjudet och msgränsen finns ju av en anledning :)

Förr i tiden kunde man ju markera attackera knappen och antingen ladda om alla sidor på samma gång eller använda attack + byt flik + attack osv där man la in tex 2 som "bytflikare". Vet dock inte om dessa alternativ funkar fortfarande.
 
Topp