Det ryktas att...

masaka

Member
Reaktionspoäng
5
Ryktas att Cryptic Aka Mes-ut aka Mad-sut aka Judas aka Spionen aka stabberN sitter och förser Dark Paranoia med massa information?

Ryktas att man skall passa sig för infiltratörer - har jag hört!
 

masaka

Member
Reaktionspoäng
5
Dark Paranoiaidag kl 08:11
Alltså..
Jag önskar att jag hade mer koll på vad mina Co´s gör ibland.
Jag har varit ledig hela natten o sovit då jag inte mår jätte bra, o sen vaknar man upp till dig stabbad. Fy.
Får be om ursäkt, men inte så mycket o göra nu för mig. Men vill vara ärlig mot dig iaf. Var inte jag som planerade detta.

/Simon

Ännu lever dessa stabbers! Men är inte förvårnad när ni lirar med Tinglo...
Du är fan dragen i skit alltså...
 

DeletedUser

Guest
Your one and only source into the scandalous lives of Tw's elite xoxo gossip girl
 
Reaktionspoäng
0
Ryktas gubb Salomo är pajas att han kallar mig värdelös när jag kattade skiten ur honom tog ut deff + off tills alla började gå på kontot. Detta bevisar bara att Salomo ännu en gång är pajas som klarar inte något själv.

Vi tackar oss! Vi var överlägsna efter dark kontot tills vi tyckte det var tråkigt, susa ännu en gång bevisar ni vilka pajas ni är.
Dark carryar sönder er till vinst ändå så uppenbart, vilka muppar. :cool:
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Ryktas gubb Salomo är pajas att han kallar mig värdelös när jag kattade skiten ur honom tog ut deff + off tills alla började gå på kontot. Detta bevisar bara att Salomo ännu en gång är pajas som klarar inte något själv.

Vi tackar oss! Vi var överlägsna efter dark kontot tills vi tyckte det var tråkigt, susa ännu en gång bevisar ni vilka pajas ni är.
Dark carryar sönder er till vinst ändå så uppenbart, vilka muppar. :cool:

Tänk vad lite du vet...

Tänk om det var på order av Dark-kontot som du blev kattad?

Tänk om det är så att du själv suttit på lite förmycket off och framförallt kattor för ditt eget bästa?

Tänk om Salomo än en gång är oskyldig för allt folk hittar på?

Ryktas det...
 
Reaktionspoäng
0
Ryktas det hade kvittat hur mycket off man satt på det var 8 vs 1? pajas. Om salomo kan försvara sig själv, så tycker jag inte du ska vara en hund till honom så dra nu.
 

siemlo

Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att om man pratar skit bakom min rygg och planerar en stabb, så kan man lika gärna gråa! =)
Ett bra exempel på detta är Need For Speed aka Robin Huda=)
Söt kille, glöm inte hans vassa byar! Hela 1-3k spej i varje by! Mycket effektivt!!
 
Topp