Det ryktas att...

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Det ryktas att väldigt få spelare har upptäckt att världen har börjat ;)
 

DeletedUser

Guest
Det är lite kvistigt att lägga upp starten av en ny runda under tiden det pågår en massa festligheter, vi får inte spamma med IGM meddelanden, och de som ska gå ut för 13 årsdagsfirandet får vi inte hoppa över. Jag tänkte skicka ut ett IGM om någon timme till alla spelare om classicrundan i alla fall, det gör inte så stor skillnad om man dröjer att starta en dag eller så när rundan varar så pass länge...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag undrar hur mycket alla har farmat än så länge :)
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att jag söker en nattco som inte sitter och kollar på film när det ska snipas och farmas.

Ha de
 

ecchi is my water

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att det utlovades följande:

*Spelare kan välja startposition.

Ryktas också att ovanstående inte var möjligt att göra.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det utlovades följande:

*Spelare kan välja startposition.

Ryktas också att ovanstående inte var möjligt att göra.
Det ryktas att det är helt och hållet mitt fel - så går det när man ska snabba sig och göra en tabell i forumet och inte riktigt är säker på hur man gör. Det går tyvärr aldrig att ha både flera byar vid start numera, och välja startposition eftersom det nu är ett föremål och det i sin tur är begränsat till en by.
 

SniX

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att de dagliga prestationerna har kommit.
Ryktas sedan ännu mer att "Plundraren" är borta:O
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag undrar om halva världen blivit bannad? o_O

Eftersom det dök upp orimligt många multikonton, och dessutom fanns en stor mängd startade konton som satts för radering fanns det inte mycket att göra mer än stänga av dessa konton. Med inställningarna att det bara går att adla spelarbyar, har de konton som spelar på ett och samtidigt har ett annat satt på radering / eller flera multikonton en otrolig fördel då dom annars kan börja adla byarna på de här extra kontona.

Så för det skulle bli samma förutsättningar för alla, har vi stängt av alla konton som skapats under de förutsättingarna - nu har ingen möjlighet att adla de här gratisbyarna, vare sig de som vet att de är gratis, eller de som tror det är ett vanligt konto.
 

DeletedUser

Guest
Vad händer med kontona när det är borttagna? Barbs eller borta :)?
 

DeletedUser

Guest
Dark Paranoiaidag kl 08:11
Alltså..
Jag önskar att jag hade mer koll på vad mina Co´s gör ibland.
Jag har varit ledig hela natten o sovit då jag inte mår jätte bra, o sen vaknar man upp till dig stabbad. Fy.
Får be om ursäkt, men inte så mycket o göra nu för mig. Men vill vara ärlig mot dig iaf. Var inte jag som planerade detta.

/Simon

Ännu lever dessa stabbers! Men är inte förvårnad när ni lirar med Tinglo...
 
Topp