Nästa runda?

Jeffie

New Member
Reaktionspoäng
0
Tjenare,
Hur ofta körs det nya rundor?
När tros denna vara över, samt när öppnas en ny?
 

DeletedUser

Guest
Det beror lite på, jag har skickat en begäran om att servern ska återställas och det kan ta ett par dagar. Vi kan förvisso dra igång en ny runda utan att återställa den men jag misstänker att det var så vi gjorde tidigare och då stämde TWstats och annan statistik helt vansinnigt dåligt.
 

ecchi is my water

New Member
Reaktionspoäng
0
Hur går det med denna? Känns som om de gått ett par dagar nu. Hoppas att de blir klart snart så vi kan dra igång en ny :D
 

DeletedUser

Guest
Det kommer, det har tyvärr blivit en massiv arbetsbelastning med det akuta bytet av forumsprogramvaran, det blir lite fördröjning den här gången. Men det ligger på första prioritering när forumet är klart!
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Vänligen tryck upp nästa runda nu när man iallafall har lite ledig tid över, vad är detta, varför tar det så lång tid????
 

DeletedUser

Guest
Det tar så lång tid för att det tyvärr är en mängd andra saker som behövts prioriterats, saker vi inte kan råda över t.ex. bytet av forumsprogramvaran och allt det fört med sig av både förberedelser och framförallt saker som måste lagas efteråt. Det här är lååångt ifrån färdigt, men det mest akuta är löst så under dagen ska jag försöka presentera en ny, kortare sommarspecial som kan starta upp mot slutet av veckan.
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Får jag bara be om mur i 0 på alla byar från början så att man kan farma.......
 
Topp