DISKUSSION: Värld 34

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
A, behåll nattbonusen, även om det krävs mer trupper så underlättade det adlandet då spelaren oftast använder den till att SOVA, hehe,
Däremot saknar jag bågar, enkel smedja, genomgående en aning snabbare gångtid på trupper.
 
Reaktionspoäng
2
Mycket lovande värld, må jag säga, vill jag lova. Går mycket lovande för lovande spelare, även om alla inställningar inte är helt lovande. Jag är glad över att den inte så lovande kyrkan inte är med i denna lovande värld.
 

DeletedUser

Guest
Det är ju omöjligt att hänga med i världar som inte har begränsning på farmande. Vi som inte har tid att farma hela dagarna hamnar väldigt mycket efter...Vill ni att världarna ska överleva längre och ge alla bättre möjlighet att överleva borde det vara en standard inställning.

Blir ingen start på den här världen heller =(
 

DeletedUser

Guest
Jag har lite på känn att det här borde ligga i disussionstråden för Värld 35 och inte för Värld 34, men eftersom denna programvaran bara trilskas med mig kan jag inte flytta posten.

Jag är fullt medveten om att vi här på den svenska versionen är ganska förtjusta i Limited Haul inställningen, har inga större problem med att förstå oss på den och uppskattar den precis som du säger för den ger en större möjlighet att hålla med. Men tyvärr verkar vi vara ganska unika när det gäller detta, det är ingen inställning det uppskattas att man kör, och jag har fått klara besked på att vi inte kommer få ha den så "tätt" som var tredje server, som med v30 och v33. Så, gissningsvis blir det inte någon Limited Haul i år, och förmodligen inte före nästa sommar om ens då :(
 
Topp