Äntligen - Henrik slutar

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Hmm, ni ska veta att jag la en funderare innan jag kom fram till om jag skulle skriva en avslutande mening innan jag loggar ut för gott. (Nej, det är seriöst denna gång. Ni som fått en "uppenbarelse" och bara vet att det är sista gången ni gör något, ni vet känslan jag har nu) Kom fram till att, ja det är väl kanske kul och skriva en wall of text för de som vill läsa om mig. För er som inte vill läsa, så säger jag tack för tiden jag fått här på .se Ha en trevlig fortsättning! :)

Jävlar vilken wall of text det blev. Läs på eget bevåg

[video=youtube;FT4_Fefew78]https://www.youtube.com/watch?v=FT4_Fefew78[/video]

De få som fått lära känna mig (hoppas jag) har en annan åsikt om mig än tidigare, den jag är på externa har varit väldigt annolunda gentemot ingame. Jag gillar drama, jag gillar när forumet är aktivt, när folk uttrycker sina åsikter. När folk får en anledning till att logga in här och läsa all skit som skrivs :) Jag går min egna väg, och kan jag provocera så har jag tagit chansen, just för att ställa till med lite drama.
https://www.youtube.com/watch?v=Zh5B4f4bigA
(Ni som sett denna, ni vet lite ungefär hur jag fungerar Haha )

Jag har aldrig menat något illa till nån, och hoppas verkligen inte allt för många tagit illa upp. Är det så, så ber jag om ursäkt. Ta inte skit från någon.

Skulle vilja tacka några själar jag umgåtts med här nu på slutet & några jag älskade att lira med, jag kan inte ta med alla så jag tar med de få.

JesperL95 Aka Jeppe, Du är förmodligen den bästa spelare jag fått spela ihop med. Även om du va en total jävla noob när vi först möttes =D Du har gjort det jag ansåg omöjligt att göra och fått mig och ifrågasätta mycket om tw, tur som är så slipper jag nu någonsin möta dig på tw - För de hade jag hatat.

Flubber Aka Jenny, Ha! Ja, vad ska man säga :) Trodde faktiskt inte .se hade några tjejer som kunde mäta sig med killarna, men ojoj vad du visade mig fel. Mycket kul har vi haft ihop ;) jag hoppas allt går väl för dig (och sluta med tw, de är ett gift, bättre utan det) irl.

Krizzlock aka Krizz, Jag vet att du heter Daniel, men på något sätt så har de bara blivit Krizz da noob :D Ja, du är inte världens bästa spelare, men det behöver man inte vara heller för att ha ruskigt kul. Du rankar dig dessutom högt upp i listorna, trots att du inte borde kunna göra det. Sett dig växa och nog fan har vi haft kul ihop.

Vi tillsammans - Är och förblir kända som Spartanerna. En liten tight grupp, med otrolig potential och gå långt. (Ja Stef, du är med här, men du säger så jävla lite ;) ) Vi har haft sjukt kul ihop, efter v28 så släppte min mentalitet om att lära upp noobs (förutom du då krizz <3) Ni blev min drog som jag ej fick nog av, har inte spelat vidare om ni inte varit med mig. Genom svåra tider har vi hållit ihop och aldrig någonsin har vi haft problem ihop. Våra uppesittarnätter mot wallarn & oense v28 är något jag aldrig kommer glömma :p Så kul vi hade mot en sån övermakt. #SpartaRule!

Tjäder, aka Tjäder ;D v19, du & jag. Fan hade man gjort utan dig, jävligt trist att vi aldrig blev och lira ihop efter det. Hade mer än gärna älskat och ha dig som vår 6e spartan, fyfan va kul vi hade haft. Men så op vi hade varit... Alltid kul och snacka med dig och hoppas du får all lycka i världen.

Isa, Aldrig spelat med dig, jag vet inte hur? eller varför, men det är något jag velat göra innan man la ner. Nu blir det inte så :/ Alltid kul och prata med dig, när man är nere så lyfter du upp en. De som fått spela med dig är lyckligt lottade & de som fått möta dig, mindre så.

Abel, Ha! Är ju tvungen och ta upp mitt bästa speedminne. Du och jag, 1 by vardera. Wallarn & co. sitter med 50+ var & vi börjar plocka byar av (wille?) i en rasande fart, han försöker recappa, men vi sänker byn han recappar ifrån och ligger väl + 15 byar? Innan resten av gänget loggar in och slår ut oss. Så jävla kul ja hade då, de har ja nog aldrig haft på en speed tidigare. Ja, vi förlora stenhårt, men för den timmen som vi höll på och växa till oss & hade hopp - Den stunden, den var magisk.

Skiprx & Holmens94 är väl 2 av mina "lärlingar" jag tog under mina vingar en stund och lärde, (även om jag gillar och säga jag tog sparta & tjäder och lärde dem =D ) Tycker ni är värda och nämna, även om holmens knappast spelar längre (v4)

Jag har spelat i lite över 8 år, av och till ska nog tilläggas. Hur f*n blev det så egentligen har man ju funderat bra många gånger & ja, jag vet inte riktigt om jag ska vara ärlig. Tänkte nämna några av mina top 3-5 minnen, random as they may be.


Ett fint minne jag har är från v3, när jag precis hade startat. Så ny man va, så otroligt dålig. Det är nog förmodligen den bästa tid på tw man har, på alla spel tbh. När du inte kan så mycket. Men iaf, ny som jag var hade jag fått fram en s.k "Adelsman" Vad skulle man adla då? De är väl klart man skulle adla grannen brevid, tråkigt nog för mig, fick jag veta att han var "skyddad" av (rank 2?) stammen och att jag skulle få helvetet över mig om jag försökte något. Ni som vet mig, ni vet exakt vad som hände. Något helvete som utlovat, de blev det ej av. Han dog i tystnad =P


v19, precis börjat spela igen på w59 .net & totaldominerade helt överlägset. Men .net är inte .se, så jag beslöt mig för att ge .se en revanch, jag hade ju trots allt aldrig vunnit en .se värld & jag kände mig mogen för att återvända. Det gick bra för oss i Nuts, tills man kom på idén att vara med i diplomatsnacket med karlsson. De va nog ett misstag, för vi gick från och vara den stam alla ville ha diplomati med, till den stam ingen ville ha diplomati med =D Surprise! Vi fick dock 2 allierade, som behövde oss. Så jag menar, WIN? Right? Problemet var ju bara att rank 1 & 2 skulle dubbelteama våra nyförvärvade allierade.

Så, ni som känner mig. Ni vet precis hur det gick till "Even though I walk through the valley of the shadow of death, I fear no evil" Vi gjorde oss redo mot rank 1 stammen & kort därefter mot rank 2, vi låg då under med 2:1 i storlek till de 2 stammar som va premade & bäst på pappret. Ja, jag är en usel diplomat, men desto bättre strateg (tur som är anar jag) Vi krossade Rank 1 & långt fram så vann vi efter svåra förhållanden. Ska då nämnas att mina frontbyar som var 30 min bort från fienden var helt ostackade & hade de tågat där o då, då hade jag gett upp. Ska då sägas att jag var offline en HEL dag dessutom. De sa "Nuts & alliansen stod och föll med Henrik" , De är något som värmt mig. Speciellt efter all tid man faktiskt lade ner. Tjäder <3 Du vet mkt väl hur mycket du hjälpte mig & nuts.


v28, Men gud - Ni vet mkt väl hur kul vi hade ihop. Tänk om ni hade nekat och rekrytera mig =D Hur stam2 fick lida för de val de gjorde tidigare den världen. Nollad 2 gånger, men de fick då smaka Henkes hämnd. Vi hade kunnat vinna om vi gått ihop med stam2, de hade LÄTT vunnit över onc. Så mycket bättre stam & med oss spartaner - Oövervinnerliga. Men, hämnden är rätt ljuv den med =D Fan o se deras tårar, de va värt förlusten av världen.

Sen fick vi ju faktiskt otroligt många roliga nätter ihop med Wallarn <3 Fan va ni älskade våra kl 0500 tåg =D


V30, Oj. Där idén föddes om Sparta mot världen, efter v28. Utan oss, vad hade poke varit? Seriöst alltså. Så som ni slet för att vi skulle vinna, fan ja hade kunnat mörda halva stammen för deras inaktivitet för var o en av er som ren o skär hämnd & Ni ville nog detsamma :* Men de va nog tur vi lugna ner oss lite, hatade kbk aningen mer, men de va fan inte med mycket =D Jävla jeppe & jenny som fick mig o se dålig ut :( Fick mig och inse att jag är nog inte bäst längre....

V33, Gb mot oss - Ja vad ska man säga? Superior in all ways? Haha! #BörsHökarUnite Mycket spännande gäng som kommer gå långt, ja hur det nu blir får vi väl se. All lycka till er, oavsett hur ni gör.

v10, Jävla AAOD & RF, FAN för er. Nåväl, vi gick ut stolta hursomhelst som fick ge RF stryk och få deras ego nertaget.

Måste få tacka mina fiender jag haft i alla världar. Om ni besegrade mig, bra gjort :) Det är inte så svårt som man tror... Men ibland (KBK v30, Jeppe vet, allt för väl) Så sitter respekten i allt för hårt & det man borde göra, det gör man inte för man antar spelaren är för bra. #Odeffadfront #Sönderkattad - No recapps sålångt ögat kan nå #1tåg,1 snajp - sen gav de upp <3
Ni som fick stryk, det gör ont, jag vet. Men tro mig, ni mötte bra en bra motståndare & stam. Propagandan stämmer inte alltid, tro inte på allt ni hör.


Otroligt bra spelare på .net (När det faktiskt fanns en lista över topp eliten) sa att "Bra spelare lyssnar på Queen" Därefter började jag lyssna på Queen, Nej, ni får tro vad ni vill om varför jag började lyssna på dem. Men jag tänker säga samma sak som de sa; Bra tw spelare lyssnar på Queen
https://www.youtube.com/watch?v=HgzGwKwLmgM

Sen skulle jag vilja gå ut med en låt som jag anser är bra & som speglar mig något. Hoppas det är okej =P
https://www.youtube.com/watch?v=138AnFonZMg


Detta blir det sista jag gör här på externa. Jag kommer be Isa/Nova och permabanna Henrik338 & Teh gow forum kontona. Vill aldrig igen kunna logga in ;-)


Önskar er alla lycka till med allt ni tar er ann i framtiden. Jag hoppas ni som faktiskt läste allt inte ansåg de va totalt bortkastat med tid =P
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Helvetet vad man började må dåligt att läsa detta jag kommer verkligen sakna dig jag vet du är en bra människa och du är riktig grym ledare om inte den bästa. Under v30 tiden peppade du alltid upp när man var flera gånger påväg ge upp inte bara du utan de andra spartanerna också. Vi hade aldrig haft en chans mot KBK utan Spartanerna! Absolut inte vi hade blivit sågat på plats så som vi körde då. Mycket inaktiva spelare & ingen struktur tills spartanerna fixade till det.

Nä banna inte henke

Lycka till i framtiden bokstavligt talat kommer verkligen sakna dig. Otroligt glad fått köra med dig och lärt känna dig.
Legendary Henke <3 big love.
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Det var en fin text Henke!
Trevlig att läsa samtidigt som jag finner själva budskapet oerhört tråkigt..

Vi har nog aldrig varit i kontakt med varandra på riktigt,vilket nu i efterhand känns lite tråkigt.
jag har nog aldrig tyckt om dig... trots att jag funnit dig som kanske det roligaste trollet här på externa!

Du har roat oss alla i flera års tid och det ska du ha en eloge för!

Tror dom flesta har några rader att säga om dig, både bra och dåliga saker. Under årensgång så har jag haft väldigt varierande uppfattning om dig men jag har nog ändå alltid haft respekt för dig!

Lycka till i livet!
 

DeletedUser

Guest
Som jag nämnde tidigare när vi "tjafsade" om ditt slutande eller inte slutande tycker jag fortfarande att det är tråkigt att du slutar, big up till att du tillsammans med några få andra hållt forumet levande, även fast vissa kämpar frekvent för att radera allt kul.

Njut nu av solen förfan.
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Så jag hade rätt hela tiden? ^_^ Du nådde aldrig 5k inlägg! Hade faktiskt nästan gett upp hoppet, aja GGWP.

Skämt åsido - Ha det bra Henrik, du kommer saknas! :)
 

DeletedUser

Guest
Lycka till med livet Henke, helt rätt att sluta med skiten :D

Om jag mot all förmodan fortsätter spela så kommer du vara otroligt saknad, på både gott och ont :* Längesedan jag hade sån hatkärlek till en människa :D "Ge er förfan, ni låter som ett gammalt gift par som hållit ihop hela livet".

Ahhja, du vet redan vad jag tycker (kors i taket, Jenny fattar sig kort) och jag vet att vi kommer fortsätta att hålla kontakt, med eller utan tw :*
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Hejdå, och lycka till med livet. Hett tips är att arbeta lite på attityden. :rolleyes:
 
Topp