Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det ryktas att en medlem i Sith redan har testat denna taktiken

Ryktas att denna taktik har smitta sig o spritt sig till norra delen av K45, där huserar en av V31´s okrönte BB adlare.

Ryktas även att en inte DIG stam under pågående krig inte har adlat en fiende by, dock 14 BB/gråbyar, GRATTIS bra jobbat
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du har så rätt, Lawliet. Det är "mitt" SuSa jag pratar om och det spelade v14, även om jag gjorde försök att acceptera den "nya" stilen att spela på ett par världar till. Ena ledaren är den samma ja, men den som stod för filosofin och spelstilen har klivit av för lääänge sen.
Finns säkert en sportrelaterad metafor du kan använda till det också. ;)
Ryktas att en riktig supporter följer sitt lag oavsett vilken liga de spelar i och vilken spelstil de har. Då är jag väl ingen riktigt supporter då. :D

garanterat djurgårdare
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Det ryktas att Ares var en liten hund som skällde högt.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag vill gratulera AIDS för en väl genomförd strategi och ni ska ha en eloge för det. jag bugar mig för v31 o går vidare
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att en spelar har hållit stånd i 3 veckor O_O med vad undrar jag
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Mm merge är en farlig strategi :rolleyes:

Det ryktas att SuSa gjorde en snarlik strategi så att sitta och klaga på hur vi fört vårat spel ska nog inte en SuSa-supporter göra. Jag talar givetvis om de olika rekryteringar vederbörande stam har gjort genom världen och det kan jag lova dig, det var inte lite poäng dessa gav.
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Det ryktas att SuSa gjorde en snarlik strategi så att sitta och klaga på hur vi fört vårat spel ska nog inte en SuSa-supporter göra. Jag talar givetvis om de olika rekryteringar vederbörande stam har gjort genom världen och det kan jag lova dig, det var inte lite poäng dessa gav.

har han sagt att SuSa inte har gjort något liknande?

bara ren sanning ju, ni vann enbart för att bite o AIDS merga.. kom inte och påstå något annat
 
Topp