Off Topic @V32

DeletedUser

Guest
OBA:n sa något annat....

Varför skulle dom få någon OBA? Det var några enstaka försök i adlar eftersom dom hade inte front mot mig, men knappast det som betydde, utan mer att i princip hela stammen i syd sprang fram och tillbaka mot mig med kattas. Och deras större följde denna trend en bra tid framöver. Creds till Hoftkulan speciellt som aldrig hade en by med mindre än 300 kattas i sig.

Jag tänker mig bara tillbaka på tiderna när mina absoluta frontbyar var helt tomma, ingen smedja eller någon möjlighet att ens bygga trupper eller adlar. Ni drog någon enstaka spej men var antagligen för rädda för att dra adel mot legenden Tjäder :*
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Varför skulle dom få någon OBA? Det var några enstaka försök i adlar eftersom dom hade inte front mot mig, men knappast det som betydde, utan mer att i princip hela stammen i syd sprang fram och tillbaka mot mig med kattas. Och deras större följde denna trend en bra tid framöver. Creds till Hoftkulan speciellt som aldrig hade en by med mindre än 300 kattas i sig.

Jag tänker mig bara tillbaka på tiderna när mina absoluta frontbyar var helt tomma, ingen smedja eller någon möjlighet att ens bygga trupper eller adlar. Ni drog någon enstaka spej men var antagligen för rädda för att dra adel mot legenden Tjäder :*

Respekten man får som legend är otrolig, helt otrolig känsla och veta att när man är i brygga så vägrar fienden tro på sin egna information & istället för och avancera så avvaktar dom i tron att det är en fälla :awsm:
 
Reaktionspoäng
5
Varför skulle dom få någon OBA? Det var några enstaka försök i adlar eftersom dom hade inte front mot mig, men knappast det som betydde, utan mer att i princip hela stammen i syd sprang fram och tillbaka mot mig med kattas. Och deras större följde denna trend en bra tid framöver. Creds till Hoftkulan speciellt som aldrig hade en by med mindre än 300 kattas i sig.

Jag tänker mig bara tillbaka på tiderna när mina absoluta frontbyar var helt tomma, ingen smedja eller någon möjlighet att ens bygga trupper eller adlar. Ni drog någon enstaka spej men var antagligen för rädda för att dra adel mot legenden Tjäder :*

Du kan ju fråga Noc, om hans byar va så hela? I min åsikt spela OBA en stor roll i krig, men det kanske bara är en icke legends åsikt...
 

DeletedUser

Guest
Vänta va? Vad har Noc med detta att göra? Hur är det kontot ens relevant med vad MASH gjorde mot mitt konto?

"I min åsikt spela OBA en stor roll i krig"
Du kanske är den typen som panikdeffar allt och gör allt för att överleva dagen, till alla medel.

Men vad händer ifall försvararen duckar, och stackar smart. Hur ska en spelare kunna få OBA mot denne då? :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Vänta va? Vad har Noc med detta att göra? Hur är det kontot ens relevant med vad MASH gjorde mot mitt konto?

"I min åsikt spela OBA en stor roll i krig"
Du kanske är den typen som panikdeffar allt och gör allt för att överleva dagen, till alla medel.

Men vad händer ifall försvararen duckar, och stackar smart. Hur ska en spelare kunna få OBA mot denne då? :sneaky:

If you can't beat 'em, join 'em ;)
 
Reaktionspoäng
5
Vad jag syftade på var att du sa att vi skickade lite spej då och då, kanske för du inte låg i fokus av upop utan noc... Attackerna på honom var nämligen inte bara spej... Om du ärligt talat påstår att Mash ställde till med mer problem än vad upp1 gjorde i kriget då har jag verkligen inget svar på din ignorans.

Vad jag än har gjort så har det funkat hitills så... :p
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Vad jag syftade på var att du sa att vi skickade lite spej då och då, kanske för du inte låg i fokus av upop utan noc... Attackerna på honom var nämligen inte bara spej... Om du ärligt talat påstår att Mash ställde till med mer problem än vad upp1 gjorde i kriget då har jag verkligen inget svar på din ignorans.

Vad jag än har gjort så har det funkat hitills så... :p





Han skrev ju en del mash spelare right?
Och han skrev inte hela er stam right?


Yttra dig inte när du inte har koll på vad du snackar om
 
Reaktionspoäng
5
Jag har la varit lika delaktig i detta krig som ni, så min åsikt och MIN syn på det hela är la lika relevant som den "allsmäktige" Nocturne´s? Så jo jag tänker yttra mig även om det nu skulle störa dig...
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Jag har la varit lika delaktig i detta krig som ni, så min åsikt och MIN syn på det hela är la lika relevant som den "allsmäktige" Nocturne´s? Så jo jag tänker yttra mig även om det nu skulle störa dig...




Ja såklart du får ha en åsikt
Men när du pladdrar på med helt fel fakta om och vrider på de ord tjäder skrev i inlägget innan

Ja då är det lika bra du är tyst för du gör bara bort dig mer och mer


och föresten rätt gött att ni äntligen fattat att jag är allsmäktig
Synd bara att ni inte fattade det under krigets gång
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Vad jag syftade på var att du sa att vi skickade lite spej då och då, kanske för du inte låg i fokus av upop utan noc... Attackerna på honom var nämligen inte bara spej... Om du ärligt talat påstår att Mash ställde till med mer problem än vad upp1 gjorde i kriget då har jag verkligen inget svar på din ignorans.

Vad jag än har gjort så har det funkat hitills så... :p

Sluta vara så kränkt! Jag vet att det fanns 3 huvudmål till en början, och jag var en av dom. Jag har aldrig påstått att jag hade det värst osv osv, UTAN nekade ju den anklagelsen att MASH sätt och rulla tummarna. Vart drar du iväg med ditt "argument" ?

Men du svara inte min fråga, varför är oba så jäkla betydande i ett stamkrig?
 
Reaktionspoäng
5
Sluta vara så kränkt! Jag vet att det fanns 3 huvudmål till en början, och jag var en av dom. Jag har aldrig påstått att jag hade det värst osv osv, UTAN nekade ju den anklagelsen att MASH sätt och rulla tummarna. Vart drar du iväg med ditt "argument" ?

Men du svara inte min fråga, varför är oba så jäkla betydande i ett stamkrig?

Haha, i min åsikt är OBA viktigt då det visar på att man inte sitter och är rädd för att skicka ut sina nukes. Då off byggs upp på ca 8dagar bör man enligt mig skicka ut sina nukes hela tiden, då deff tar längre tid att bygga så om man nu väggar lär det göra mer skada på försvararen ändå. Jag är fullt medveten om att man kan åstadkomma enorm skada utan hög OBA, genom kattning etc som du sa, men i slutändan räcker inte detta. Utan man måste spränga stacks och adla. Det är just vid adlingsförsök som man brukar skaffa sig OBA, då motståndaren inte kan ducka, bara snipea eller vägga. Så om hu har hög OBA tycker jag det visar på att du är delaktig på "riktigt" i kriget och faktiskt förösker avancera framåt inte bara göra motståndarens byar invalida.
 

gsenor1

Member
Reaktionspoäng
28
Ja såklart du får ha en åsikt
Men när du pladdrar på med helt fel fakta om och vrider på de ord tjäder skrev i inlägget innan

Ja då är det lika bra du är tyst för du gör bara bort dig mer och mer


och föresten rätt gött att ni äntligen fattat att jag är allsmäktig
Synd bara att ni inte fattade det under krigets gång

Inte var du allsmäktig på v29 iaf :p ;) <3
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
De allsmäktiga, ja vart dog de vägen ?
Eller har de någonsinn funnis några som stått ut så länge så de "Kraven"eller måtten kan fyllas Ryktas det?
 

Absorb

Member
Reaktionspoäng
16
Johodu
När vi startade krig mot oense2 :D
Och jag satt med allt jävla tryck på mig då också :D


Sedan hade jag ju inte tid att spela så då är det klart det går sämre

Vi startade väl aldrig något krig? Va ju Sparta som startade krig mot oss under våran expanderingsfas.
 
Topp