Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att folk försvinner till höger och vänster... Ryktas även R.I.P. V.32

Dementeras hoppas jag, steppa upp i aktiviteten, har med en dåres envishet hävdat ni har kvaliteten att göra en jämn kamp sen severstart, detta har inte förändrats, så tagga till och kör några sanningsenliga brandtal, ni är bättre än att bara lägga ner, enda skillnaden jämfört med innan är att ni får lite incs och fick en moralsmäll, men ni har några strategiska genier hos er och en hel del speltekniskt skickliga spelare, omorganisera och ta tag i problemet, ni är mkt bättre än så här....
 
Reaktionspoäng
5
Dementeras hoppas jag, steppa upp i aktiviteten, har med en dåres envishet hävdat ni har kvaliteten att göra en jämn kamp sen severstart, detta har inte förändrats, så tagga till och kör några sanningsenliga brandtal, ni är bättre än att bara lägga ner, enda skillnaden jämfört med innan är att ni får lite incs och fick en moralsmäll, men ni har några strategiska genier hos er och en hel del speltekniskt skickliga spelare, omorganisera och ta tag i problemet, ni är mkt bättre än så här....

Ryktas att jag måste klargöra att jag inte gett upp, men ryktas även att mitt förra rykte tyvärr är helt korrekt. 60%av de aktiva spelarna har slutat flera utan att säga till. Folk slutar lägga upp deff begäran och folk slutar skicka attacker. Så mitt rykte kvarstår, r.i.p.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag måste klargöra att jag inte gett upp, men ryktas även att mitt förra rykte tyvärr är helt korrekt. 60%av de aktiva spelarna har slutat flera utan att säga till. Folk slutar lägga upp deff begäran och folk slutar skicka attacker. Så mitt rykte kvarstår, r.i.p.

Ryktas det är riktigt trist att höra och hoppas uppriktigt ni får ordning på detta så vi får en fortsatt spännande och böljande kamp, för oavsett vem som vinner har världen hittills verkligen varit kul
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Ryktas det är riktigt trist att höra och hoppas uppriktigt ni får ordning på detta så vi får en fortsatt spännande och böljande kamp, för oavsett vem som vinner har världen hittills verkligen varit kul

Ryktas att världen var just detta, tills man valde att prioritera "samma villkor", som inte alls blev samma, över ett jämnt krig.

#nohateonlylove
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Vad är syftet med att ha 3 stammar istället för 2? Det är inte så att Plzzz kommer att sluta adla..

Ryktas att det inte är svårt att mergea sig till vinst. #GBnVarSämst #DanceVarInteMycketBättreUppenbarligen #DennisVinstKåt #Anton&PatrikHållerInteLöften #PrilleKundeInteTaMigTrotsHammargrensDeffTime2hEfter #GGWP


#FortsättHataPåMgEraLivBlirBättreOsv #BryrMigInteOmAllasKärlek</3


Käften.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att uppenbr ska ändra namnet till AMÅT. Som i början :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det inte är svårt att mergea sig till vinst. #GBnVarSämst #DanceVarInteMycketBättreUppenbarligen #DennisVinstKåt #Anton&PatrikHållerInteLöften #PrilleKundeInteTaMigTrotsHammargrensDeffTime2hEfter #GGWP


#FortsättHataPåMgEraLivBlirBättreOsv #BryrMigInteOmAllasKärlek</3


Käften.

Ryktas att jakten egentligen är för dålig för att spela i mina stammar men att han inte gick att kicka bara sådär utav diverse anledningar. Hade jag kunnat skulle jag kickat dig från dag ett :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas vi verkligen saknar våra fiender, en riktigt trist tillställning just nu, motivationen för 32 förvann jämsides med uppenba, tack för en kul värld iaf....
 

DeletedUser

Guest
Ryktas vi inte trodde utfallet skulle bli som det blev, förklaring ligger i offtopic.
 

tidaholm

Member
Reaktionspoäng
1
* Ryktas att det pratas av de flesta i leden att spelaren med rank nummer 1 fått sin rank med god hjälp från andra.

* Ryktas även att möter han motstånd så anfaller han på natten.

* Ryktas att detta är ett fegspel.

* Ryktas även att nummer 1 rank uppkommit på IA samt BB-adling.
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
* Ryktas att det pratas av de flesta i leden att spelaren med rank nummer 1 fått sin rank med god hjälp från andra.

* Ryktas även att möter han motstånd så anfaller han på natten.

* Ryktas att detta är ett fegspel.

* Ryktas även att nummer 1 rank uppkommit på IA samt BB-adling.




vad är det fega i att anfalla på natten när det finns nattskydd?
när jag faktiskt jobbar nätter så är jag ju vaken då och sover på dagarna, så jag får alltså inte skicka attacker när jag är vaken?

du är ju fan dummare än du ser ut :D
sluta lipa över att jag adlade bort dig
 
Topp